Είναι εκατοντάδες πλέον οι εταιρείες ασφαλιστικών διαμεσολαβούντων που έχουν «σελίδες» ή «ιστότοπους» στο Διαδίκτυο. Όμως μια πιο προσεκτική ματιά στις ιστοσελίδες πολλών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αποκαλύπτει ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που «κρύβονται» από τον πελάτη τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην ενότητα «ποιοι είμαστε» σε πολλές ιστοσελίδες, ενώ περιμένεις να πληροφορηθείς ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που έχουν ιδρύσει, διοικούν, εκπροσωπούν την εταιρεία, πέφτεις πάνω σε ένα γενικόλογο κείμενο περί εμπειριών και πάθους για τη δουλειά και μπλα, μπλα, μπλα…
Φαίνεται ότι πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές προτιμούν να «κρύβονται», να μη δείχνουν το πρόσωπό τους. Για να μην αναφέρουμε ότι τα οικονομικά στοιχεία που έχουν αναρτήσει, αν τα έχουν αναρτήσει, είναι τριών ή τεσσάρων χρόνων πίσω, εικόνα που οδηγεί αβίαστα στο συμπέρασμα ότι προφανώς η εταιρεία δεν λειτουργεί πια…
Συνεπώς, μην παραξενεύονται που οι πολίτες επιλέγουν τις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου και όχι μέσω του «έρημου και απρόσωπου» ασφαλιστικού διαμεσολαβητή…
Δείτε το άρθρο όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Nextdeal - Τεύχος 513