Λάουρα Σταυρίδου, 22/6/2023 - 08:51 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Νεαρός Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Τι χρειάζεται από την Ασφαλιστική Εταιρεία με την οποία συνεργάζεται; Λάουρα Σταυρίδου, 22/6/2023 facebook twitter linkedin Η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας αλλάζει τους κανόνες εργασίας. Ταυτόχρονα η άνοδος μιας νέας γενιάς πρόκειται να αλλάξει πολλά στον εργασιακό χώρο. Γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012, η Generation Z – ή Gen Z – αποτελεί σήμερα το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού και αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 27% του εργατικού δυναμικού έως το 2025. Είναι μια νέα γενιά ταλέντων, ανθρώπων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος συνεργασίας με το παλαιότερο κατεστημένο. Πως διαφέρουν οι Gen Z από τους άλλους εργαζόμενους; Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το Gen Z από τους προκατόχους τους – Millennials, Generation X και Baby Boomers. Καταρχήν είναι η πρώτη ψηφιακή γενιά. Η χρήση του διαδικτύου τους βοηθάει να έχει πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες και γι’ αυτό ονομάζεται η «πρώτη παγκόσμια γενιά». Μαθαίνουν πολύ γρήγορα μέσα από videos και βαριούνται τις μακροσκελείς εκπαιδεύσεις. Χρειάζονται νέο πλαίσιο εκπαίδευσης, σύντομο και περιεκτικό. Το 50% προτιμούν μια ενδιαφέρουσα δουλειά από μια βαρετή και καλά αμειβόμενη. Οι επαφές με διαφορετικούς ανθρώπους τους δίνει πλούτο εμπειριών. Δίνουν προτεραιότητα σε θέσεις εργασίας όπου μπορούν να επεκτείνουν τις δεξιότητές τους και να διευρύνουν τα ταλέντα και την εμπειρία τους. Αυτό σημαίνει ότι οι εργοδότες θα πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο προσελκύουν, προσλαμβάνουν, αναπτύσσουν και διατηρούν ταλέντα, ενισχύοντας την προσωπική τους ανάπτυξη. Εκτιμούν τις εργασίες με ευέλικτο ωράριο γιατί θεωρούν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, σημαντική. Εργάζονται πολύ καλά σε ομάδες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορούν πιο εύκολα να μαθαίνουν ο ένας από τις δεξιότητες του άλλου. Χρειάζονται έναν καλό συντονιστή και όχι διευθυντή, ομάδας. Δίνουν μεγάλη σημασία στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και στις πράσινες εργασίες. Θέλουν η εταιρία τους να σέβεται το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Χρειάζεται ο εργοδότης τους να έχει υψηλά πρότυπα όσον αφορά την ηθική και τη διαφάνεια. Τους αρέσει η ένταξη σε ομάδες που εργάζονται με στόχο το κοινό καλό. Ο σκοπός του θεσμού πρέπει να τονίζεται στους νεαρούς εργαζόμενους, σχετικά συχνά. Χειρίζονται πολύ καλά τα media και έχουν δικό τους τρόπο προσέγγισης, επικοινωνίας και δικούς τους ενδυματολογικούς κανόνες. Συμπερασματικά, θα πρέπει να προσαρμοστούν οι εταιρίες στο νέο και φρέσκο παραγωγικό δυναμικό και όχι να προσπαθήσουν να τους εντάξουν στο παλαιό πλαίσιο και στα παλιά πρότυπα, αν θέλουν να ανανεώσουν τα δίκτυα τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 - 08:57 Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 25/11/2024 - 09:25 Η Επιχειρηματική Ασφάλιση και ο επαγγελματικός πρωταθλητισμός του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 - 09:10 Πως οι Εξειδικευμένες Ασφαλίσεις, μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Το Ομαδικό γεφυρώνει τις διαφορές με την εργοδότρια εταιρία! Προσφάτως είδαμε στις ειδήσεις, την προσπάθεια ενός οικογενειάρχη του οποίου η σύζυγος ετών 44, έπαθε ανακοπή και πέθανε κατά τη... Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2024 - 10:11
Μήπως ήρθε η ώρα για «Συμβόλαια Συμπερίληψης»; Τελευταίως γίνεται μεγάλη συζήτηση για το πως η τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να βελτιώσει εκτός από άλλα ζητήματα και τη δημιουργία... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2024 - 08:54
Η Φορολογική Απαλλαγή των παιδικών προγραμμάτων και το δίλημμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Θετική η φορολογική απαλλαγή για τα παιδικά προγράμματα, αλλά φαίνεται πως πρακτικά ίσως μείνει στα αζήτητα. Ο λόγος; Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες... Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 - 08:50
Ποιος είναι ο ποιο σίγουρος τρόπος να βγάλει χρήματα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Οι επιτυχημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως η λέξη κλειδί στην επιτυχία τους είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτό πρακτικά σημαίνει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2024 - 09:14
Ασφαλίσεις ζωής και κανάλια διανομής. Τι αποκαλύπτουν τα νούμερα; Τα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια κλάδου ζωής, είναι κατά τη γνώμη μου, πολύ κοντά στην καρδιά του Ασφαλιστικού θεσμού. Το ποσοστό... Λάουρα Σταυρίδου, 13/11/2024 - 09:13
Οι Σωστές Επικοινωνιακές Δεξιότητες ξεκινούν με μια…ηχογράφηση! Αν ρωτήσετε παλαιότερους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για το μυστικό της επιτυχίας τους, ανάμεσα στα άλλα, σίγουρα θα αναφέρουν τις δεξιότητες επικοινωνίας. Φυσικά... Λάουρα Σταυρίδου, 11/11/2024 - 09:26