Γιώργος Μούζος, 5/7/2023 - 09:00 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας γνωρίζουν πως να οδηγούν σε τούνελ; Αν θέλετε να γλιτώσετε αποζημιώσεις εκπαιδεύεστε τους! Γιώργος Μούζος, 5/7/2023 facebook twitter linkedin Τόσο στην χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό, τα οδικά δίκτυα και οι νέοι αυτοκινητόδρομοι διαθέτουν εντυπωσιακά τούνελ. Σε αυτά όμως οι οδηγοί κάνουν λάθη που μπορούν να προκαλέσουν ντόμινο επικίνδυνων καταστάσεων. Για το λόγο αυτό ως καλοί ασφαλιστές καλό είναι να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας, ώστε να συμπεριφέρονται σωστά και να οδηγούν με ασφάλεια μέσα σε ένα τούνελ. Και αυτό γιατί η οδήγηση εντός μιας σήραγγας διαφέρει κατά πολύ συγκριτικά με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Οι πρώτες κινήσεις του οδηγού Με την είσοδο στο τούνελ ο οδηγός ενός οχήματος πρέπει να ακολουθεί μερικούς κανόνες, τόσο για την ασφάλεια τη δική του, όσο και των υπολοίπων χρηστών. Ειδικότερα: Ο οδηγός πρέπει να ανάψει τη μεσαία σκάλα (φώτα διασταύρωσης). Σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να παραβιάσει τους φωτεινούς σηματοδότες λωρίδας. Οι σηματοδότες αυτοί είναι τοποθετημένοι στην είσοδο της σήραγγας ή του τούνελ, αλλά και στο εσωτερικό της, πάνω από κάθε λωρίδα, και δείχνουν εάν η λωρίδα λειτουργεί. Αν έχει σήμανση πως η λωρίδα δεν λειτουργεί πρέπει άμεσα, αλλά με προσοχή να αλλάξετε λωρίδα. Ο οδηγός πρέπει να τηρεί πάντοτε τα όρια ταχύτητας. Σε περίπτωση που ο φωτεινός σηματοδότης των μεταβλητών ορίων είναι σβηστός, ισχύουν τα προβλεπόμενα, από τις στατικές πινακίδες, όρια ταχύτητας. Πρέπει να κρατάει τις αποστάσεις ασφαλείας (τουλάχιστον 50 μέτρα) Δεν πρέπει να κινηθεί με όπισθεν και δεν κάνουμε στάση εντός της σήραγγας, παρά μόνο αν υπάρχει ζήτημα έκτακτης ανάγκης. Τι κάνουμε σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος εντός της σήραγγας; Ο οδηγός ανάβει τα «αλάρμ» του αυτοκινήτου και διατηρεί τουλάχιστον 5μ. απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Αν η κυκλοφορία σταματήσει και το όχημα έχει ακινητοποιηθεί, σβήστε τον κινητήρα, κλείστε τα παράθυρα και καλό είναι να μην καπνίσει κανείς εντός του οχήματος. Η αναστροφή απαγορεύεται δια ροπάλου! Ακολουθείστε πιστά τα μηνύματα των φωτεινών πινακίδων ή τις υποδείξεις των αρμοδίων. Τι κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης εντός της σήραγγας: Θέστε σε λειτουργία τα «αλάρμ» και αν είναι εφικτό μετακινήστε το αυτοκίνητό σας στο δεξί άκρο της σήραγγας. Σε κάθε περίπτωση σβήστε τον κινητήρα. Κατεβείτε από το όχημα, με τα κλειδιά στη μίζα Βρείτε ένα ασφαλές σημείο στο πεζοδρόμιο ή στους χώρους στάθμευσης εκτάκτου ανάγκης. Σε περίπτωση πυρκαγιάς σε όχημα εντός της σήραγγας; Αν είναι εφικτό βγείτε το όχημα εκτός της σήραγγας. Αν όχι, προσπαθήστε να οδηγήσετε το όχημά σας στα δεξιά. Στη συνέχεια σβήστε τον κινητήρα και εγκαταλείψτε το όχημα με τα κλειδιά στη μίζα. Αν γνωρίζετε, χρησιμοποιήστε τους πυροσβεστήρες που βρίσκονται εντός της σήραγγας για να σβήσετε μια εστία φωτιάς. Περπατήστε προς την κοντινότερη έξοδο κίνδυνο, ακολουθώντας τις σχετικές πινακίδες. Τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε για τα τούνελ; Εντός των τούνελ υπάρχουν: Οδοί διαφυγής κάθε 350 ή 400 μέτρα Πυροσβεστική φωλιά ανά 50 μέτρα Συστήματα εποπτείας και ελέγχου Συστήματα ρύθμισης φωτισμού Συστήματα μέτρησης ρύπων και αερισμού Τηλεφωνική εγκατάσταση κάθε 100 μέτρα Φωτεινή σηματοδότηση Ραδιοεπικοινωνίες Σύστημα μέτρησης κυκλοφορίας Πινακίδες μεταβλητού μηνύματος Συσκευή μέτρησης ύψους οχήματος Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48