Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 - 09:21 facebook twitter linkedin Οι αποσκευές μπορούν να γίνουν απειλή για τους επιβάτες; Γιώργος Μούζος, 12/7/2023 facebook twitter linkedin Οι διακοπές είναι προ των πυλών και οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους. Για να μην γίνουν όμως οι διακοπές εφιάλτης, η φόρτωση των αποσκευών πρέπει να γίνει σωστά και με ασφάλεια. Μπορεί σε σας, αλλά και στους πελάτες σας, να φαίνεται υπερβολικό αλλά δεν είναι! Μία από τις πιο απαιτητικές διαδικασίες της προετοιμασίας του ταξιδιού με το αυτοκίνητο είναι η φόρτωση του χώρου αποσκευών. Και ειδικά όταν μιλάμε για την περίπτωση μιας οικογένειας η διαδικασία αυτή είναι ακόμα πιο δύσκολη. Σαφώς υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες που όλοι ανεξαιρέτως πρέπει να ακολουθούμε, ώστε οι αποσκευές να μην γίνουν απειλή για τους επιβάτες. Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη Η τοποθέτηση των αποσκευών πρέπει να γίνεται σωστά και με γνώμονα πάντοτε την ασφάλεια. Τα βαρύτερα αντικείμενα πρέπει να βρίσκονται χαμηλά και προς τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ αντίθετα τα ελαφριά πιο ψηλά και προς την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Με αυτόν τον τρόπο, σε περίπτωση σύγκρουσης θα ασκηθούν μικρότερες δυνάμεις στις πλάτες των καθισμάτων. Τώρα εντός της καμπίνας καλό είναι να μην υπάρχουν αντικείμενα. Σαφώς και κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε εφικτό, για αυτό καλό είναι να τοποθετήσετε τα αντικείμενα αυτά στα πόδια των επιβατών. Εννοείται πως απαγορεύεται να ταξιδεύουμε με αντικείμενα στην εταζέρα, αφού σε περίπτωση ατυχήματος ή ακόμα και απότομης επιβράδυνσης θα εκτοξευθούν τραυματίζοντάς τους επιβαίνοντες. Σε περίπτωση που είναι αναγκαίο να μεταφερθεί ένα ογκώδες αντικείμενο στην καμπίνα, καλό είναι να σταθεροποιηθεί με τη ζώνη ασφαλείας. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι ξεκάθαρος Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Άρθρου 32 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το φορτίο του οχήματος πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε: να μην εκτίθεται σε κίνδυνο πρόσωπα και να μην προκαλούνται ζημιές από διαρροή ή πτώση αυτού στην οδό, να μην περιορίζεται ή παρεμποδίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εμποδίζεται η οδήγηση του οχήματος και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτού. Σε περίπτωση που η αστυνομία εντοπίσει ένα όχημα να είναι επικίνδυνα φορτωμένο, έχει το δικαίωμα να επιβάλλει πρόστιμο 80 ευρώ στον οδηγό, ακόμη και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Τι ισχύει για κοτσαδόρους-τρέιλερ; Σύμφωνα με τη νομοθεσία απαγορεύεται η έλξη ρυμουλκούμενου από όχημα, χωρίς να μας έχει χορηγηθεί άδεια ρυμούλκησης από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου συγκοινωνιών. Παράλληλα απαιτείται δίπλωμα κατηγορίας Β+Ε, όταν το μέγιστο βάρος ρυμουλκού και ρυμουλκούμενου ξεπερνάει τους 3,5 τόνους ή το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του ρυμουλκούμενου υπερβαίνει το βάρος του αυτοκινήτου. Τέλος, στην περίπτωση που τοποθετηθεί κοτσαδόρος, θα πρέπει οι πελάτες σας να το δηλώσουν στην ασφαλιστική τους εταιρεία. Τέλος όσον αφορά στα τρέιλερ χωρίς αμορτισέρ δεν επιτρέπεται να κινούνται με πάνω από 80 χλμ./ώρα, ενώ με αμορτισέρ επιτρέπεται μέχρι 100 χλμ./ώρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21