Γιώργος Μούζος, 7/9/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές οι οθόνες infotainment! Γιώργος Μούζος, 7/9/2023 facebook twitter linkedin Κάποτε οι εταιρείες έδιναν τεράστια ποσά για να εξελίξουν το αυτοκίνητο σε όλες τους τις παραμέτρους! Πλέον προτεραιότητα φαίνεται πως είναι η αύξηση στη διάσταση της οθόνης του συστήματος infotainment. Όμως αυτή η νέα τεχνολογία είναι πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Όχι πολλά χρόνια πριν, ακόμη και τα premium μοντέλα εξοπλίζονταν μόνο με μια πολύ μικρή οθόνη στο κέντρο της κονσόλας για να ενημερώνει τον οδηγό για τον ραδιοσταθμό που έχει επιλέξει, την θερμοκρασία ή την λειτουργία του air-condition. Όμως οι καταστάσεις έχουν αλλάξει άρδην και στις μέρες μας δεν νοείται να μην υπάρχει καινούργιο αυτοκίνητο δίχως μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Επιπρόσθετα ορισμένοι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να καταργήσουν τα χειριστήρια ή να αφήσουν ελάχιστα και όλες οι λειτουργίες να είναι ενσωματωμένες στο infotainment. Μπορεί η τεχνολογία που ενσωματώνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχει απλοποιήσει τις μετακινήσεις μας και να τις έχει κάνει ασφαλέστερες, αλλά έχουν και ένα αντίτιμο. Αυτό θα πρέπει να το εξηγήσετε στους πελάτες σας, ώστε να δείξουν την ανάλογη κατανόηση και να μην γκρινιάζουν για την αύξηση των ασφαλίστρων. Τα νέα μοντέλα είναι διαθέτουν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, με πάρα πολλά συστήματα και αξεσουάρ γενικότερα. Ένα από τα πλέον σημαντικά, το οποίο μπορεί για κάποιους να αποτελέσει μέχρι και κριτήριο επιλογής, είναι η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων (κοινώς infotainment). Μάλιστα, σε πιο ακριβά μοντέλα είθισται να συνδυάζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όμως όσο τεχνολογικά προηγμένες κι αν είναι, έχουν τις ευαισθησίες τους και χρίζουν προσοχής. Σε περίπτωση αντικατάστασης θα έχει μεγάλο οικονομικό κόστος. Και είναι αυτό το κόστος που ανεβάζει τα ασφάλιστρα, στην περίπτωση που οδηγός θελήσει να έχει ασφαλίσει τα πάντα στο αυτοκίνητό του. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλεύσετε τους πελάτες σας να τις προσέχουν όσο καλύτερα μπορούν, μιας και χρειάζονται προστασία από διάφορους «εχθρούς». Τι μπορεί να χαλάσει την οθόνη του infotainment; Πριν αναφέρουμε το οτιδήποτε να πούμε πως για κανένα λόγο δεν έχουμε πλησίον της οθόνης υγρά, όπως νερό, καφέδες ή χυμούς. Και αυτό γιατί σε ένα δυνατό φρενάρισμα μπορεί να χυθεί το υγρό πάνω στην οθόνη και να την καταστρέψει. Πέραν τούτου όμως, ο χρήστης πρέπει να έχει κατά νου πως δεν πρέπει να εφαρμόζει υπερβολική πίεση. Απαλές κινήσεις εξασφαλίζουν την μακροζωία της οθόνης. Επιπλέον πρέπει ο χρήστης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός με τον καθαρισμό της οθόνης. Αρκεί ένα στεγνό, καθαρό και απαλό πανί (π.χ. μικροϊνών). Αν υπάρχουν βρωμιές, ψεκάστε το πανί και όχι την οθόνη απευθείας, με το ειδικό υγρό που πωλείται στο εμπόριο για τις οθόνες τηλεοράσεων, κινητών, tablet, PC κ.λπ. Καθαρισμός με σκληρά πανιά, οινόπνευμα, βενζίνη και άλλα αραιωτικά βλάπτουν σοβαρά και ανεπανόρθωτα την «υγεία» των οθονών. Σε καμία των περιπτώσεων δεν ξεσπάμε στην οθόνη! Πολλά ευτράπελα μπορούν να συμβούν κατά την οδήγηση. Στις μέρες μας οι περισσότεροι οδηγοί είναι απρόσεκτοι πίσω από το τιμόνι, με αποτέλεσμα αυτό να αυξάνει την οργή των υπολοίπων. Όμως προτείνουμε να μην ξεσπάει κανείς τα νεύρα του στην οθόνη του infotainment. Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες και ακόμα και η υπερβολική πίεση με τα δάκτυλα για την επιλογή μια ρύθμισης, ενδέχεται να προκαλέσει ζημιά. Όποιος βγάζει τα νεύρα του από την οδήγηση στην ευαίσθητη οθόνη χτυπώντας τη, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την καταστρέψει γρήγορα. Και αυτό πληρώνεται! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59 Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων
Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα;
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση; Η ανάλυση των Big Data αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικές εταιρείες... Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00