Λάουρα Σταυρίδου, 24/10/2023 - 10:21 facebook twitter linkedin Το ατύχημα στα Τέμπη, η καλή πρόθεση του ΕΟΠΥΥ και η εφαρμογή από τη θεωρία στην πράξη Λάουρα Σταυρίδου, 24/10/2023 facebook twitter linkedin Έχουν περάσει 8 μήνες από το σιδηροδρομικό ατύχημα στα Τέμπη. Από την αρχή υπήρχαν καλές προθέσεις για να βοηθηθούν οι τραυματίες, κάτι πολύ σημαντικό, κυρίως για τους πολυτραυματίες που είχαν πολύ δρόμο μπροστά τους. Ειδικά για αυτό το ατύχημα έχει ψηφιστεί συγκεκριμένη διάταξη για τον ΕΟΠΥΥ σύμφωνα με την οποία « όλα τα έξοδα που απαιτούνται για την αποκατάσταση των πληγέντων, θα καλύπτονται από τον ΕΟΠΥΥ». Φαίνεται όμως πως και σε αυτή την περίπτωση από τη θεωρία στην πράξη υπάρχει μεγάλο χάσμα. Σήμερα σε μια τηλεοπτική συνέντευξη, νεαρή πολυτραυματίας, που έχει ήδη κάνει 25 εγχειρίσεις και πρέπει να γίνουν άλλα 5, μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην αποζημίωση. Παιδί μονογονεϊκής οικογένειας, με τη μητέρα της να έχει αφήσει τη δουλειά της, για να μπορεί να υποστηρίζει την κόρη της, που ακόμα δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί και με τα έξοδα να τρέχουν, ο ΕΟΠΠΥ καλύπτει τα φάρμακα απολογιστικά. Η κοπέλα ευχαρίστησε τον εργοδότη της που καλύπτει με ιδιωτική του δαπάνη, όλα τα έξοδα και εξήγησε πως χωρίς την υποστήριξη του δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε αυτή την τεράστια πρόκληση στη ζωή της. Σε ερώτηση των δημοσιογράφων «τι είναι αυτό που θα ήθελες να ζητήσεις από το κράτος μέσα από το βήμα που σου δίνεται στην τηλεόραση;» απάντησε πολύ συγκεκριμένα πως «θα ήθελα όλες οι διαδικασίες που απαιτούνται για την αποθεραπεία μου, να γίνονται αυτόματα με το ΑΜΚΑ μου και να μη χρειάζεται να πληρώνω και να αποζημιώνομαι κατόπιν (απολογιστικά), διότι αυτό, οικονομικά, μου είναι αδύνατον». Βλέπουμε λοιπόν πως παρά την κρατική βούληση, στην πράξη υπάρχουν παθογένειες και ελλείψεις που δεν είναι εύκολο να ξεπεραστούν. Αν και οι ελλείψεις του ΕΟΠΥΥ είναι γνωστές, σπάνια οι δυνητικοί πελάτες ασφαλίζονται με πλήρη προγράμματα που καλύπτουν και βαριές περιπτώσεις. Επίσης η αλήθεια να λέγεται σπάνια οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές προτείνουμε σε νεαρά άτομα μεγάλες καλύψεις. Αυτό το λέω για να το ακούω και εγώ. Ο δυνητικός πελάτης σκέφτεται «το παιδί μου είναι νεαρό, ποια η πιθανότητα να του συμβεί κάτι τόσο σοβαρό, που να χρειαστεί πολλά χρήματα για αποθεραπεία;». Φυσικά ο πελάτης δεν είναι σε θέση να υπολογίσει την πιθανότητα – κάτι που μόνο οι εταιρίες μπορούν να κάνουν- και δεν χρειάζεται διότι τελικά δεν είναι για εκείνον θέμα πιθανότητας αλλά τυχαιότητας. Ο σωστός ασφαλιστικός σχεδιασμός μπορεί να κάνει τη διαφορά μιας ζωής για έναν άνθρωπο στους πολλούς. Αυτό δε μειώνει την αξία του. Δεν μετράμε την αξία της ασφάλισης με μέτρο χρηστικότητας όπως πχ για ένα μίξερ. Η αξία της ασφάλισης είναι πως τη σωστή στιγμή θα κάνει ποιοτική διαφορά στη ζωή του ανθρώπου που θα τη χρησιμοποιήσει και όχι ποσοτική -δηλ. πόσες φορές θα την χρησιμοποιήσει για μικροπράγματα. Σημ: Η συνέντευξη έγινε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο κανάλι Open με τον Δημήτρη Καμπουράκη και τον Παναγιώτη Στάθη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27 Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17 Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα;
Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15 Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης;
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26
Γιατί πολλοί πελάτες χρειάζονται Blanket Insurance; Blanket (κουβέρτα) Insurance είναι ένα ενιαίο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει περισσότερους από έναν, τύπους ακινήτων στην ίδια τοποθεσία. Επίσης καλύπτει το... Λάουρα Σταυρίδου, 24/03/2025 - 09:00
Καλύπτεται η νοσηλεία εξ αιτίας μέθης, από το συμβόλαιο υγείας; Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό ακούμε ολοένα και περισσότερες περιπτώσεις εφήβων που διακομίστηκαν στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό μπορεί... Λάουρα Σταυρίδου, 21/03/2025 - 11:00
Καλύπτονται οι μηχανές για Φυσικά Φαινόμενα; Είναι πλέον γνωστό πως από 01/01/2025 όλα τα οχήματα ιδιωτικής και επαγγελματικής χρήσης, με την ανανέωση ή σύναψη νέου ασφαλιστηρίου,... Λάουρα Σταυρίδου, 19/03/2025 - 09:00