Η Boehringer Ingelheim παρουσίασε ένα εξελιγμένο εταιρικό εμπορικό σήμα, με στόχο την έμπνευση βαθύτερης σύνδεσης με τους διαφορετικούς πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους της εταιρείας.
Η εξελιγμένη εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας ξεχωριστής παλέτας χρωμάτων και της δήλωσης σκοπού που εμπεριέχεται στην επωνυμία της Boehringer Ingelheim "Life forward".
Ειδικότερα, η δήλωση "Life forward" βασίζεται στην θεμελίωση του εταιρικού σκοπού του «μετασχηματισμού της ζωής για τις γενιές» και τονίζει τον...