Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2024 - 08:33 facebook twitter linkedin Η γενιά των Millennials Ασφαλίζεται. Τι περιμένουν από την Ασφαλιστική εταιρία και τον Ασφαλιστικό τους Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2024 facebook twitter linkedin Η γενιά των Millennials ή αλλιώς η γενιά Υ, γεννήθηκαν από το 1981 έως το 1996 και είναι γνωστή ως η πιο ποικιλόμορφη αλλά και μορφωμένη γενιά στην ιστορία. Φυσικά η σύνδεση της με την τεχνολογία είναι πολύ δυνατή. Αυτή τη στιγμή είναι το πιο δυνατό target group για την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς, ως αγοραστές; Τι θα πρέπει να γνωρίζει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που θέλει να εμβαθύνει στοχευμένα σε αυτή την αγορά; ‘Όταν θέλουν να επιλέξουν εταιρία: Ένα από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά τους είναι ότι λόγω της ισχυρής διασύνδεσης που έχουν με την τεχνολογία, κάνουν τη δική τους έρευνα προϊόντων στον ιστότοπο μιας εταιρείας πριν λάβουν μια απόφαση. Βασίζονται σε κριτικές και σχόλια που βρίσκουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος παίζει μεγάλο ρόλο για την τελική τους απόφαση. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό τους ως αγοραστές είναι ότι η εταιρική κοινωνική ευθύνη ήταν σημαντική για αυτούς όταν πρόκειται να λάβουν μια απόφαση αγοράς. Όταν θέλουν να εμπιστευτούν έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή: Εκτιμούν πολύ την ειλικρίνεια και την συνέπεια. Έτσι αν για παράδειγμα το συμβόλαιο που τους προτείνετε έχει κάποιες αδυναμίες, είναι προτιμότερο να τις σχολιάσετε εσείς, πριν το διαβάσουν κάπου. Θέτουν σε πολύ υψηλή θέση την εμπειρία που θα έχουν από την αγορά μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Το να επικοινωνείτε συχνά και να παρέχετε περισσότερες πληροφορίες ή επιλογές, είναι εξαιρετικά σημαντικό. Πάνω απ 'όλα, όταν προσπαθείτε να πείσετε τους millennials, ο τόνος σας πρέπει να είναι φυσιολογικός και ανεπίσημος. Αισθάνονται δυσπιστία όταν νιώθουν ότι ο λόγος είναι τυπικός και ξύλινος. Στην επικοινωνία μαζί τους, όταν είναι ήδη πελάτες σας, προτιμήστε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Νιώθουν πιο οικεία! Αν λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές θα πουλάτε πιο αποτελεσματικά, σε μια οικονομικά δραστήρια ομάδα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09 Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58 Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη:
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00
Τα πιο δυνατά επιχειρήματα, είναι τα ταιριαστά επιχειρήματα! Πως τα χρησιμοποιούμε; Οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως τα επιχειρήματα πρέπει να διαφοροποιούνται από πελάτη σε πελάτη, ανάλογα με την προσωπικότητα. Με... Λάουρα Σταυρίδου, 27/01/2025 - 09:23
Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω... Λάουρα Σταυρίδου, 24/01/2025 - 09:06
Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια... Λάουρα Σταυρίδου, 22/01/2025 - 08:55