Λάουρα Σταυρίδου, 25/6/2024 - 08:43 facebook twitter linkedin Επιδόματα στα Ασφαλιστήρια συμβόλαια: Πόσο χρήσιμα είναι; Λάουρα Σταυρίδου, 25/6/2024 facebook twitter linkedin Τα επιδόματα που προβλέπονται σε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, νομικά θεωρούνται «ασφάλιση ποσού». Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το συμφωνηθέν ποσό, θα καταβληθεί στον ασφαλισμένο, όταν συμβεί το γεγονός (ατύχημα ή ασθένεια) για το οποίο προορίζεται, χωρίς να χρειάζεται η προσκόμιση τιμολογίων δαπανών. Τα επιδόματα δεν περιλαμβάνονται στις περιπτώσεις «αδικαιολόγητου πλουτισμού» καθώς το ποσό τους, καλύπτει ένα συγκεκριμένο γεγονός, ανεξάρτητα από την δαπάνη που προκάλεσε. Τα επιδόματα εμπλουτίζουν το συμβόλαιο, εξυπηρετούν πολλές ανάγκες που δημιουργούνται ακόμα και μετά από μια νοσηλεία και υποστηρίζουν τον ασφαλισμένο. Τα νοσοκομειακά επιδόματα προβλέπουν μια ημερήσια καταβολή για κάθε ημέρα νοσηλείας. Ακόμα και αν είναι χαμηλόποσα, μπορεί να συμβάλλουν στην κάλυψη των εξόδων μιας αποκλειστική νοσοκόμας, στο κόστος του δωματίου ή ακόμα και στα μεταφορικά έξοδα που επωμίζονται τα συγγενικά πρόσωπα σε καθημερινή βάση. Ορισμένες Ασφαλιστικές εταιρείες εκτείνουν αυτά τα επιδόματα και κατά τη διάρκεια της ανάρρωσης στο σπίτι, η μετά από έναν τοκετό ή και μια καισαρική. Άλλος τύπος επιδόματος, το χειρουργικό, καταβάλλεται σε περίπτωση χειρουργικής επέμβασης σε νοσοκομείο. Το ποσό είναι ανάλογο με τη σοβαρότητα της χειρουργικής επέμβασης για ατύχημα ή ασθένεια ή και τις επιπλοκές τους και είναι ανεξάρτητο από τα έξοδα σε περίπτωση χειρουργικής επέμβασης. Επίσης η κάλυψη του εισοδήματος από ατύχημα ή ασθένεια, είναι στην πράξη επιδοματικού χαρακτήρα. Τα επιδόματα δίνονται ανεξαρτήτως του εάν η νοσηλεία έγινε σε ιδιωτικό ή δημόσιο νοσοκομείο και υπάρχουν και τα «επιδόματα μη χρήσης» του συμβολαίου, όπου σε περίπτωση που τα έξοδα καλυφθούν από το Ταμείο ή άλλον φορέα όπως το ομαδικό συμβόλαιο, προβλέπεται η καταβολή ενός ποσού από το ατομικό ασφαλιστήριο. Το μικρό τους κόστος και η μεγάλη τους ανταποδοτικότητα, αυξάνει την εσωτερική αξία του συμβολαίου και ολοκληρώνουν μια αποζημίωση. Ορισμένες μάλιστα φορές καλύπτουν και τυχόν κενά που μπορεί να προκύψουν σε μια αποζημίωση. Σε κάθε επίσκεψη εξυπηρέτησης, μπορούμε να προτείνουμε την προσθήκη ενός επιδόματος. Ακόμα και αν ο πελάτης αρνηθεί την πρώτη φορά, σιγά σιγά θα καταλάβει τη χρησιμότητα που έχουν τα μετρητά στην αποζημίωση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 03/01/2025 - 09:20 Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά
Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη Σε μια έρευνα της Eiopa για τη σύνταξη, αποκαλύφθηκε μια δυσάρεστη πραγματικότητα. Το 47% των ανδρών από το σύνολο των ερωτηθέντων,... Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57
Ποια προσθήκη δίνει υπεραξία στο πρόγραμμα υγείας; Τα περισσότερα συμβόλαια που αφορούν στην υγεία, περιλαμβάνουν μόνο ένα πρόγραμμα νοσηλείας. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις, όπου τα «πολλά» χρήματα, καλείται να... Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2024 - 08:55
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07