Γιώργος Μούζος, 8/8/2024 - 09:48 facebook twitter linkedin Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες σας, στις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις; Γιώργος Μούζος, 8/8/2024 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως το καλοκαίρι όλοι μας και κατ’ επέκταση και οι πελάτες σας, χαλαρώνουμε για να φορτίσουμε μπαταρίες εν όψει του χειμώνα. Όμως ως ασφαλιστές καλό θα ήταν να δώσετε μερικές συμβουλές στους πελάτες σας για να απολαύσουν τις διακοπές τους με ασφάλεια! Υπάρχουν μερικές επικίνδυνες καλοκαιρινές συνήθειες που καλό θα ήταν οι πελάτες σας να τις αποβάλουν, μιας και μπορεί να οδηγήσουν σε μπελάδες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια τους. Ας τις δούμε όμως αναλυτικότερα. • Δεν οδηγούμε με σαγιονάρες ή μαγιό: Γενικά ο ρουχισμός παραλίας δεν ενδείκνυται για οδήγηση. Οι σαγιονάρες, μπορούν πανεύκολα να γλιστρήσουν ή να σκαλώσουν στα ποδοστήρια. Επίσης μην ξεχνάτε ότι σε πολλές χώρες η χρήση τους κατά την οδήγηση, τιμωρείται. Οι οδηγοί πρέπει πάντα να φορούν παπούτσια ελαφριά, μαλακά, μικρά σε όγκο και σόλες που δεν εξέχουν. • Η οδήγηση χωρίς ένα μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Αυτοκινητοβιομηχανία) μπορεί να αλλοιώσει την αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. • Έχοντας αφήσει ένα αυτοκίνητο για ώρες στον ήλιο, ενώ οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν τις βουτιές τους, η ζέστη που έχει αναπτυχθεί στην καμπίνα είναι αφόρητη. Πριν μπει σε λειτουργία το κλιματισμό στο full, ο οδηγός θα πρέπει να ανοίξει όλα τα παράθυρα για μερικά λεπτά, ώστε να αεριστεί η καμπίνα, να πέσει η θερμοκρασία και να γίνει η δουλειά του κλιματιστικού ευκολότερη. • Οι πελάτες σας σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να βάζουν παραπάνω επιβάτες από ότι αναγράφετε στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους. Ακόμα και αν το ταξίδι είναι μόνο μερικά χιλιόμετρα, η μεταφορά περισσότερων ατόμων στο αυτοκίνητο από τον αριθμό των καθισμάτων είναι επικίνδυνη, καθώς κάποιος ή κάποιοι δεν θα έχουν ζώνη ασφαλείας. • Η ενυδάτωση είναι αναγκαία σε ένα μεγάλο ταξίδι. Μπορεί οδήγηση και κατανάλωση φαγητού και ροφημάτων κατά την οδήγηση να μην είναι κι ότι καλύτερο, εν τούτοις και ειδικά τις εξαιρετικά θερμές μέρες, ο οδηγός πρέπει να ενυδατώνει τον οργανισμό του. Όπως άλλωστε αναφέρει και το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης, ένας αφυδατωμένος οδηγός έχει την ίδια ταχύτητα αντίληψης με κάποιον που έχει καταναλώσει 8 ποτήρια κρασί. Οπότε είναι καλύτερο ο οδηγός να πίνει νερό πριν ξεκινήσει το ταξίδι του και σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού πρώτα σταματήσει κάπου με ασφάλεια. Σε μερικά σύγχρονα μοντέλα, υπάρχει προτροπή προς το οδηγό κι έπειτα από ώρες συνεχόμενης οδήγησης να κάνει ένα διάλλειμα για όλα τα παραπάνω. • Πάντα τα δυο χέρια στο τιμόνι: Το να είναι το ένα χέρι εκτός οχήματος, εκτός ότι ελλοχεύει κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης, επηρεάζει και την ικανότητα ελέγχου του οχήματος. Επίσης όχι πόδια συνοδηγού στο ταμπλό! Σε περίπτωση ατυχήματος, ο εμπρόσθιος αερόσακος όχι μόνο δεν θα κρατήσει τον επιβάτη σωστά, αλλά μπορεί να προκαλέσει σοβαρή σωματική βλάβη. • Όχι στη διαπασών η μουσική: Μια ακόμα επικίνδυνη συνήθεια, καθώς ο οδηγός δεν ακούει διάφορους άλλους ήχους από το περιβάλλοντα χώρο, (σειρήνες οχημάτων έκτακτης ανάγκης κ.α.) οπότε να γίνεται επικίνδυνος και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. • Σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου: Εννοείται ότι πριν από ένα προγραμματισμένο μεγάλο ταξίδι, ο κάτοχος του θα πρέπει να έχει προβεί στην απαραίτητη συντήρηση του αυτοκινήτου του για να είναι σίγουρος για την άρτια λειτουργία του. Πέρα όμως από αυτό, μείζονος σημασίας είναι και η κατάσταση των ελαστικών. Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου. Γι αυτό και οι πιέσεις των ελαστικών πρέπει να είναι όσο ακριβώς (ελέγχονται με τα ελαστικά κρύα) συνιστά ο κατασκευαστής, ενώ στην περίπτωση που τα ελαστικά είναι στο όριο της ζωής τους, πρέπει να αντικατασταθούν το συντομότερο. Καλές εξορμήσεις με ασφάλεια σε όλους σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07