Nextdeal newsroom, 18/12/2024 - 09:42 facebook twitter linkedin Κωνσταντίνος Ρεμούνδος (Generali): Ένα...GPS που οδηγεί στα καινοτόμα ομαδικά προγράμματα της Generali Nextdeal newsroom, 18/12/2024 facebook twitter linkedin Συνέντευξη Κωνσταντίνου Ρεμούνδου, διευθυντή Πωλήσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής της Generali Τη δυναμική ανάπτυξη που καταγράφει η παραγωγή ομαδικών ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αλλά και τη συμβολή της Generali με καινοτόμα και προσαρμοσμένα προγράμματα ομαδικών ασφαλίσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, όπως το Generali Privilege System (GPS), επισημαίνει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «NextDeal» ο κ. Κωνσταντίνος Ρεμούνδος, διευθυντής Πωλήσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής της Generali. Ο κ. Ρεμούνδος εκτιμά μάλιστα ότι η θετική τάση αναμένεται να συνεχιστεί στο άμεσο μέλλον με διψήφιο ποσοστό, ενισχύοντας τη θέση της Generali στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ερωτηθείς για τις ακυρώσεις στα ομαδικά Υγείας, αναφέρει ότι είναι αποτέλεσμα των πολλαπλών οικονομικών μεταβολών που καταγράφονται στις επιχειρήσεις. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα ομαδικών της Generali έναντι του ανταγωνισμού και χαρακτηρίζει κομβικό το ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς ομαδικών ασφαλίσεων. 1. Κατά 100 εκατ. ευρώ παραγωγή και σχεδόν 1.000 συμβόλαια αναπτύχθηκαν το 2023 οι ομαδικές ασφαλίσεις Ζωής σε σύγκριση με το 2022. Εκτιμάτε πως είναι ικανοποιητική εξέλιξη για την ελληνική ασφαλιστική αγορά; Θα πρότεινα να ανοίξουμε λίγο περισσότερο τη συγκεκριμένη εικόνα και να δούμε ότι τα τελευταία 5-6 χρόνια η αύξηση των ομαδικών ασφαλιστηρίων υπήρξε σημαντική, χωρίς να υποτιμώ τη μεγάλη άνοδο του τελευταίου έτους. Όλη αυτή η διαδρομή στις ομαδικές ασφαλίσεις ζωής αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, καθώς είναι ένδειξη σταδιακής ωρίμανσης του κλάδου, ο οποίος για χρόνια χαρακτηριζόταν από περιορισμένη διείσδυση. Αυτή η ανάπτυξη αντικατοπτρίζει τη βελτίωση της ασφαλιστικής συνείδησης τόσο από την πλευρά των εργοδοτών όσο και των εργαζομένων, που αναγνωρίζουν τη σημασία της παροχής ασφαλιστικής κάλυψης για την υγεία και τη ζωή. Ασφαλώς, υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη. Η Ελλάδα εξακολουθεί να υστερεί σε σχέση με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσον αφορά τη συμμετοχή των ομαδικών ασφαλίσεων στο συνολικό χαρτοφυλάκιο. Παράλληλα, οι εργοδότες, ειδικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, χρειάζονται περισσότερη ενημέρωση για τα οφέλη των ομαδικών προγραμμάτων, όπως η αύξηση της ικανοποίησης και της παραγωγικότητας του προσωπικού. Στην Generali, καθώς ηγούμαστε των ομαδικών ασφαλιστηρίων στην ελληνική αγορά, αναζητούμε συνεχώς τρόπους να αναβαθμίζουμε συνεχώς τα προγράμματά μας ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργοδοτών και των εργαζομένων, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου. 2. Πώς αναμένεται να κλείσει φέτος η παραγωγή ομαδικών συμβολαίων στη Ζωή; Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), η παραγωγή ομαδικών ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας το 2023 ανήλθε σε 769,45 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 13,9% σε σύγκριση με τα 675,82 εκατ. ευρώ του 2022. Αυτή η σημαντική ανάπτυξη υποδεικνύει την αυξανόμενη αναγνώριση των ομαδικών ασφαλίσεων ως εργαλείο προστασίας και παροχής πρόσθετων ωφελημάτων στους εργαζομένους. Η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει την ενισχυμένη εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων στις ομαδικές ασφαλίσεις, καθώς και την αυξανόμενη ζήτηση για ολοκληρωμένα προγράμματα που καλύπτουν τις ανάγκες των εργαζομένων. Εμείς, ως Generali, πιστεύουμε ότι έχουμε συμβάλει σε αυτή την ανάπτυξη, προσφέροντας καινοτόμα και προσαρμοσμένα προγράμματα ομαδικών ασφαλίσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Για το λόγο αυτόν, δεν θα δίσταζα να πω ότι η θετική αυτή τάση αναμένεται να συνεχιστεί στο άμεσο μέλλον με διψήφιο ποσοστό, με την παραγωγή ομαδικών ασφαλίσεων Ζωής να κλείνει το έτος με σημαντική άνοδο, ενισχύοντας τη θέση της Generali στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες της. 3. Ανάλογη εικόνα παρατηρείται και στα ομαδικά ασφαλιστήρια Υγείας. Ωστόσο, παρατηρούνται και ακυρώσεις. Πού οφείλονται αυτές; Το ερώτημά σας είναι εύλογο αν λάβει κανείς υπόψη του ότι, παρά την αύξηση των ομαδικών ασφαλιστηρίων Υγείας το 2023, παρατηρήθηκε, επίσης, και σημαντική αύξηση στις ακυρώσεις αυτών των συμβολαίων. Συγκεκριμένα, ακυρώθηκαν 89.213 ομαδικά ασφαλιστήρια υγείας, αντιπροσωπεύοντας το 38% των συνολικών ακυρώσεων στον κλάδο Υγείας. Θα έλεγα ότι οι κύριοι λόγοι για αυτές τις ακυρώσεις είναι αποτέλεσμα των πολλαπλών οικονομικών μεταβολών που καταγράφονται στο μακρο- αλλά κυρίως στο μικρο- οικονομικό περιβάλλον των επιχειρήσεων, δεδομένου ότι οι δημοσιονομικές πιέσεις ανάγκασαν πολλές εταιρείες να περιορίσουν τα έξοδά τους, με αποτέλεσμα τη διακοπή ή τη μη ανανέωση των ομαδικών ασφαλιστηρίων Υγείας. Ως ένας οργανισμός που έχει αναγνωρίσει και ενσωματώσει την έννοια της βιωσιμότητας στη στρατηγική και τη λειτουργία του, σχεδιάζουμε τα ομαδικά μας ασφαλιστήρια με βάση τα χαρακτηριστικά της κάθε επιχείρησης. Στόχος μας είναι αφενός να ικανοποιούνται οι ανάγκες των ασφαλισμένων, αλλά να μπορούν και οι εργοδότες να συνεχίσουν να προσφέρουν την παροχή αυτή στους ανθρώπους τους. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά όπου υπέρογκες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας οδήγησαν πολλές επιχειρήσεις και εργαζομένους σε αδυναμία κάλυψης του κόστους, με αποτέλεσμα την ακύρωση των συμβολαίων ή παραδείγματα επιχειρήσεων που επέλεξαν να μειώσουν τις παροχές των ομαδικών ασφαλιστηρίων ή να μεταβούν σε προγράμματα με λιγότερες καλύψεις, γεγονός που οδήγησε σε ακυρώσεις μετά από παρέμβαση των εργαζομένων που δεν ικανοποιούνταν από τις ανανεωμένες συμφωνίες. Η μεγάλη εμπειρία και η τεχνογνωσία της Generali μάς δίνουν τη δυνατότητα, αναγνωρίζοντας αυτές τις προκλήσεις, να μπορούμε να προσφέρουμε ευέλικτα και προσιτά ομαδικά ασφαλιστικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, με στόχο τη διατήρηση της ασφαλιστικής κάλυψης και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων μας. Η τακτική της προτιμολόγησης είναι ασύμβατη με τον δικό μας τρόπο λειτουργίας, καθώς επιδιώκουμε σταθερές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους ανθρώπους και τους οργανισμούς που μας επιλέγουν. 4. Πού τοποθετείτε το όριο σε αριθμό συμβολαίων, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας (πολλές μικρές επιχειρήσεις κ.λπ.); Στην Ελλάδα, η επιχειρηματική δραστηριότητα χαρακτηρίζεται από υψηλό ποσοστό μικρών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία, περίπου 215.733 επιχειρήσεις απασχολούν έως 4 άτομα, αντιπροσωπεύοντας το 15,96% των εργαζομένων, ενώ 34.421 επιχειρήσεις με 10 έως 49 εργαζομένους καλύπτουν το 27% του εργατικού δυναμικού. Παραδοσιακά, οι ασφαλιστικές εταιρείες απαιτούν έναν ελάχιστο αριθμό εργαζομένων για τη σύναψη ομαδικών ασφαλιστηρίων, συνήθως από 10 έως 20 άτομα. Ωστόσο, δεδομένης της διάρθρωσης της ελληνικής αγοράς, με πολλές μικρές επιχειρήσεις, είναι κρίσιμο να προσαρμοστούν τα ασφαλιστικά προϊόντα ώστε να καλύπτουν και αυτές τις επιχειρήσεις. Οι εταιρείες από 5 άτομα έως 100 αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ανάγκες. Λαμβάνοντας αυτά τα στοιχεία υπόψη μας προχωρήσαμε σε παραμετροποιήσεις των προϊόντων μας, κάτι που μας οδήγησε στο να ασφαλίζουμε περίπου 150 μικρομεσαίες επιχειρήσεις κάθε χρόνο. Πρόκειται για μια προσέγγιση που θα επιτρέπει σε μικρές επιχειρήσεις να παρέχουν στους εργαζομένους τους τα οφέλη της ομαδικής ασφάλισης, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους. Συνολικά, όμως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ευελιξία στον αριθμό των ασφαλισμένων και η προσαρμογή των προγραμμάτων στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς καθιστούν την ομαδική ασφάλιση προσιτή και επωφελή για ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και της κοινωνικής προστασίας. 5. Πώς μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω η αγορά ομαδικών ασφαλίσεων; Για να επιτευχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς ομαδικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα ο ρόλος του συνεργάτη είναι κομβικός. Η γνώση που έχουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι για τους πελάτες τους και η κατανόηση των αναγκών τους είναι καταλυτική για τη δημιουργία tailor made συμβολαίων που θα καλύψουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που υπάρχουν σήμερα. Επεκτείνοντας τη σημασία που έχει το advisory, η συμβουλευτική δηλαδή των καταρτισμένων συνεργατών μας, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι η συνεισφορά τους και στη διείσδυση της ασφαλιστικής αγοράς είναι ουσιαστική, καθώς μεγάλο ποσοστό εργοδοτών δεν γνωρίζει τα οφέλη των ομαδικών ασφαλιστικών προγραμμάτων. Η δική τους προσέγγιση θα βοηθήσει στην περαιτέρω κατανόηση για την αξία των ομαδικών ασφαλίσεων ως εργαλείο ενίσχυσης της δέσμευσης των εργαζομένων. Εξίσου δομικό στοιχείο αυτή της εξίσωσης είναι τα ευέλικτα προϊόντα, όπως ειπώθηκε προηγουμένως. Η παροχή εξατομικευμένων προγραμμάτων που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους, είναι κρίσιμη. Μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένο προϋπολογισμό πρέπει να έχουν πρόσβαση σε βασικές καλύψεις που μπορούν να επεκταθούν σταδιακά. Σε αυτό θα προσέθετα τα κίνητρα που θα μπορούσαν να δοθούν από το κράτος προκειμένου ενισχύσουν τη ζήτηση, ενώ θα ελαφρύνουν το οικονομικό βάρος των εργοδοτών, όπως φορολογικές ελαφρύνσεις στις επιχειρήσεις που επενδύουν σε ομαδικές ασφαλίσεις, ενθαρρύνοντας περισσότερες εταιρείες να συμμετάσχουν. Τέλος, δύο ακόμη στοιχεία, η ψηφιακή καινοτομία και οι στρατηγικές συνεργασίες θα είχαν μεγάλο αποτύπωμα. Η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων για την απλοποίηση της διαδικασίας σύναψης και διαχείρισης συμβολαίων, αλλά και πλατφόρμες που επιτρέπουν την εύκολη διαχείριση από τους εργοδότες και την πρόσβαση των εργαζομένων σε πληροφορίες και υπηρεσίες θα ενισχύσουν την εμπειρία του χρήστη, ενώ η συνεργασία ασφαλιστικών εταιρειών με φορείς, επιμελητήρια και επαγγελματικές ενώσεις μπορεί να ανοίξει νέες αγορές, ειδικά σε κλάδους με χαμηλή διείσδυση ασφαλίσεων. Με αυτές τις στρατηγικές, η αγορά ομαδικών ασφαλίσεων μπορεί να αναπτυχθεί, ενισχύοντας τόσο την προστασία των εργαζομένων όσο και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. 6. Ποιο είναι το μερίδιο της Generali στην ελληνική αγορά ομαδικών ασφαλίσεων; Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας στον συγκεκριμένο τομέα; Η Generali Hellas κατέχει σημαντική θέση στην ελληνική αγορά ομαδικών ασφαλίσεων και βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων ομαδικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων Ζωής. Η στρατηγική μας στον τομέα αυτών των ομαδικών ασφαλίσεων επικεντρώνεται στο σχεδιασμό και την παροχή καινοτόμων ασφαλιστικών λύσεων, στη στήριξη και την ενίσχυση των συνεργατών μας, και στην ανάδειξη της προσαρμοστικότητάς μας. Η Generali αφουγκράζεται τις εξελίξεις και προσαρμόζει τις υπηρεσίες της στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς, ενισχύοντας τη θέση της στον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων και επεκτείνοντας τα φυσικά της δίκτυα συνεργασιών που αποτελούν κλειδιά για τη νέα εποχή της Generali Hellas, με στόχο μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και έσοδα από έναν αναπτυσσόμενο κλάδο. Μέσω αυτών των κινήσεων επιδιώκουμε να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε το μερίδιό μας στην ελληνική αγορά ομαδικών ασφαλίσεων, προσφέροντας αξιόπιστες και καινοτόμες λύσεις στους πελάτες μας. 7. Ποιοι οι στόχοι για τα επόμενα χρόνια; Η Generali, αναγνωρίζοντας τη σημασία των ομαδικών ασφαλιστικών προγραμμάτων, έχει θέσει συγκεκριμένους στόχους για την ενίσχυση της παρουσίας της σε αυτόν τον τομέα τα επόμενα χρόνια, επιδιώκοντας σταθερά να ηγείται των εξελίξεων κατακτώντας την πρώτη θέση στον τομέα. Τα προγράμματά μας σχεδιάζονται και επαναξιολογούνται στις ανανεώσεις τους προκειμένου να προσφέρουν ευέλικτες και ανταγωνιστικές λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων, ώστε να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητά του βάσει των δυνατοτήτων του κάθε εργοδότη και κατ΄ επέκταση με επιδίωξη τη διατήρηση των υπαρχουσών σχέσεων και την ταυτόχρονη αύξηση της διείσδυσης των ομαδικών ασφαλίσεων σε αυτό το τμήμα της αγοράς. Επιπλέον συνεχίζουμε να αναζητούμε καινοτόμες λύσεις προϊόντων και υπηρεσιών και εργαζόμαστε σταθερά για την ενίσχυση της ψηφιακής εμπειρίας των ασφαλισμένων μας, επενδύοντας σε ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το MyGenerali, που τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται τις παροχές τους, να κλείνουν ραντεβού και να υποβάλλουν αιτήματα ηλεκτρονικά, βελτιώνοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης και ενισχύοντας την ικανοποίησή τους. 8. Ποια τα πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού των ομαδικών της Generali; Τι είναι το Generali Privilege System; Το GPS είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής πρόληψης και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, προσφέροντας ειδικές εκπτώσεις και δωρεάν παροχές σε ένα ευρύ φάσμα ιατρικών και παραϊατρικών υπηρεσιών. Επιπλέον, εστιάζει σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες εξασφαλίζοντας την άμεση και αποτελεσματική κάλυψη των ασφαλισμένων και των οικογενειών τους. Αυτό προσθέτει αξία στα ομαδικά ασφαλιστικά προγράμματα, ενισχύοντας την ικανοποίηση των εργαζομένων. Συνολικά, η Generali συνδυάζει ευελιξία, ποιότητα υπηρεσιών, ψηφιακή καινοτομία και προνομιακές παροχές, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ομαδικής ασφάλισης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους. 9. Έχετε προϊόν για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και πως λειτουργεί αυτό; Τα προγράμματά μας έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις υγείας και συνταξιοδοτικών παροχών, προσφέροντας: • Ευελιξία στις καλύψεις: Τα προγράμματα προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου δραστηριότητας, προσφέροντας βασικές και προαιρετικές καλύψεις που μπορούν να εξειδικευτούν για συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων. • Ολοκληρωμένες παροχές υγείας: Παρέχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες προληπτικής Ιατρικής, εξωνοσοκομειακής και νοσοκομειακής περίθαλψης, διασφαλίζοντας την υγεία και ευημερία των εργαζομένων. • Συνταξιοδοτικά προγράμματα: Προσφέρουν λύσεις για τη δημιουργία αποταμιευτικού κεφαλαίου, με ευελιξία στις εισφορές και δυνατότητα επιλογής επενδυτικής στρατηγικής, ενισχύοντας την οικονομική ασφάλεια των εργαζομένων. • Ψηφιακά εργαλεία: Μέσω της πλατφόρμας My Generali, οι εργαζόμενοι μπορούν να διαχειρίζονται τις παροχές τους, να κλείνουν ραντεβού και να υποβάλλουν αιτήματα αποζημίωσης, διευκολύνοντας την πρόσβαση στις υπηρεσίες. Η Generali αναγνωρίζει τη σημασία των ΜμΕ στην οικονομία και προσφέρει προγράμματα που συμβάλλουν στην ανάπτυξή τους, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των εργαζομένων. 10. Εκτιμάτε ότι οι ασφαλιστές εστιάζουν στην πώληση ομαδικών συμβολαίων; Τι μήνυμα θέλετε να στείλετε στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές; Οι ασφαλιστές έχουν αρχίσει να εστιάζουν περισσότερο στην πώληση ομαδικών συμβολαίων, καθώς η ζήτησή τους αυξάνεται συνεχώς. Οι επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες, αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο την αξία των ομαδικών ασφαλιστικών προγραμμάτων ως εργαλείο προσέλκυσης και διατήρησης ταλαντούχων εργαζομένων. Ωστόσο, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων αυτής της αγοράς απαιτεί περισσότερη ενημέρωση και εκπαίδευση. Η ομαδική ασφάλιση δεν είναι απλώς ένα προϊόν. Είναι μια στρατηγική επένδυση για τις επιχειρήσεις και ένας ισχυρός μοχλός ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς. Οι συνεργάτες θα πρέπει να συνεχίσουν να αφουγκράζονται τις ανάγκες των πελατών τους. Οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές απαιτήσεις ανάλογα με το μέγεθος και τον κλάδο δραστηριότητάς τους. Γι’ αυτό και η εξατομίκευση είναι το κλειδί. Η εστίαση στην παροχή αξίας είναι επίσης σημαντική, καθώς δεν μιλάμε απλώς για καλύψεις αλλά για ένα πακέτο παροχών που ενισχύει την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι δομική για την εμπειρία και την εύκολη διαχείριση των αιτημάτων των ασφαλισμένων. Από την πλευρά μας, δεσμευόμαστε ως οργανισμός να παρέχουμε κάθε σύγχρονη δυνατότητα στους ανθρώπους μας για να διευκολύνουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η Generali βρίσκεται πάντοτε δίπλα στους διαμεσολαβητές, δίνοντάς τους απαραίτητα εργαλεία, εκπαίδευση και υποστήριξη, ώστε να καταστήσουν τα ομαδικά συμβόλαια έναν σημαντικό πυλώνα της στρατηγικής τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/12/2024 ERGO: Πώς να επιλέξεις την κατάλληλη εταιρεία για την ασφάλιση αυτοκινήτου σου
Με πολυσέλιδο αφιέρωμα στις πωλήσεις με «όχημα» τα κίνητρα κυκλοφορεί το εορταστικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ! Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 18/12/2024 - 12:00 18/12/2024
Χρήστος Θεοδωρίδης (Allianz): Θέλουμε ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά Χρήστος Θεοδωρίδης, PhD, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC στην Allianz Τη στρατηγική της Allianz Ελλάδος, που έχει ως στόχο να... Nextdeal newsroom, 17/12/2024 - 16:22 17/12/2024