Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 facebook twitter linkedin Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 facebook twitter linkedin Αν ψάχνετε για μια νέα πρακτική που να μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά σας προς το καλύτερο, τότε τη νέα χρονιά υιοθετήστε το «πηγαίνοντας με τη ροή των πραγμάτων». Το «go with the flow» είναι μια φιλοσοφική θέση, αλλά χρησιμοποιείται ευρέως και στην εργασία. Η ουσία είναι να μην πιέζουμε τα πράγματα να γίνουν, όταν δείχνουν ότι δεν μπορούν να γίνουν, αλλά να νιώθουμε ότι ακόμα και αν χάσουμε πχ ένα πελάτη, σύντομα θα έρθει ακόμα μεγαλύτερο εισόδημα από αυτό που χάσαμε. Ξέρω ότι ακούγεται αρκετά τρομαχτικό, γιατί είναι σαν να αφήνουμε τον έλεγχο, ωστόσο όσοι πρεσβεύουν αυτή τη θέση, λένε πως οι επιχειρήσεις είναι «ζωντανοί οργανισμοί» και πρέπει να είναι εύκολα προσαρμόσιμες. Πρακτικά μπορεί να γίνουν πράγματα που δεν περιμέναμε ή να χαθούν συμφωνίες που πήγαιναν καλά, αλλά αντί για πανικό πιο καλό θα είναι να αντικαταστήσουμε τις προσδοκίες με μια νέα κατεύθυνση. Αυτό μάλιστα θα πρέπει να γίνει με ένα αίσθημα χαλάρωσης και μια βεβαιότητα ότι κάτι καλύτερο θα πάρει τη θέση της απώλειας. Αν και δεν ακούγεται εφικτό, οι ειδικοί προτείνουν και μια σειρά από ασκήσεις αλλά και αλλαγή θέσεων και συγκεκριμένα, να αντικαταστήσουμε: Το «πρέπει να πάρω μια απάντηση» με το «θα περιμένω με σεβασμό, ο καθένας χρειάζεται τον χρόνο του και έχω κάνει ότι είναι απαραίτητο». Το «Πρέπει να επιτύχω, η επιτυχία είναι μονόδρομος» με το «Μου επιτρέπω να επιτύχω και να είμαι καλά με το να είμαι επιτυχημένος». Το «Πρέπει να κλείσω τη δουλειά πάση θυσία» με το «Θα ακούσω τη διαίσθηση μου και θα δείξω έμπρακτα ενσυναίσθηση». Αν όλα αυτά σας ακούγονται πολύ θεωρητικά, θα σας υπενθυμίσω πως το 80% της επικοινωνίας με τους πελάτες είναι εξωφραστικό καθώς όλοι έχουμε την ικανότητα να «πιάνουμε» τα αυθεντικά συναισθήματα του συνομιλητή μας. Κάτι που σημαίνει ότι όσο πιο «επιθετικά» κινείται ένας πωλητής, τόσο πιο πολύ απέχουμε από το να κλείσουμε τη συμφωνία μαζί του. Επίσης σύμφωνα με άρθρο στο Forbes, το να προσαρμόσει κάποιος τον τρόπο που σκέφτεται στο «ακολούθησε τη ροή» μπορεί να σημαίνει εκτός από επαγγελματική επιτυχία, λιγότερο άγχος και μεγαλύτερη πνευματική διαύγεια. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με επιτυχίες! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09 Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58 Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη:
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00
Τα πιο δυνατά επιχειρήματα, είναι τα ταιριαστά επιχειρήματα! Πως τα χρησιμοποιούμε; Οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως τα επιχειρήματα πρέπει να διαφοροποιούνται από πελάτη σε πελάτη, ανάλογα με την προσωπικότητα. Με... Λάουρα Σταυρίδου, 27/01/2025 - 09:23
Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω... Λάουρα Σταυρίδου, 24/01/2025 - 09:06
Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια... Λάουρα Σταυρίδου, 22/01/2025 - 08:55