Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει, με μεγάλες πιέσεις, από τις 4 Οκτωβρίου στην Τηλεόραση και τον Κυριακάτικο Τύπο, ενώ από την 1η Νοεμβρίου επεκτείνεται και στο Διαδίκτυο.
Η προβολή στην Τηλεόραση και στον Κυριακάτικο Τύπο θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, ενώ στο Διαδίκτυο θα υπάρχει παρουσία με διαδραστικά banners μέχρι και τα τέλη του χρόνου.
Χωρίζεται σε δύο μέρη και ακολουθεί την πρακτική του Ομίλου ΑΧΑ στις χώρες όπου δραστηριοποιείται, προσαρμοσμένη όμως στην ελληνική αγορά και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες της.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το περίφημο ανακυκλικό (καρκινικό) κείμενο, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπου μέσα από ένα απλό και κατανοητό λεκτικό περιγράφεται πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την ασφαλιστική αγορά και πώς η ΑΧΑ μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
Το δεύτερο μέρος, ως συνέχεια του πρώτου και στο πλαίσιο της στρατηγικής των αποδείξεων από την ΑΧΑ, αφορά στο τι κάνει η ΑΧΑ Ελλάδας για αυτό, προβάλλοντας τη διαθεσιμότητα και την προσήλωσή μας προς τον πελάτη μας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται με πολύ ιδιαίτερο τρόπο και διαφορετικά τηλεοπτικά μηνύματα, ανάλογα με την ώρα της ημέρας που προβάλλεται, ώστε να συνδέεται με τη διαθεσιμότητά μας 24 ώρες την ημέρα, ακολουθώντας τις δραστηριότητες των ασφαλισμένων μας. Η ιδέα και υλοποίησή του έχει γίνει εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα.
Στόχος με αυτή την καμπάνια είναι να ευαισθητοποιηθεί η ελληνική αγορά και να αποδειχθεί, με πράξεις, η διαθεσιμότητα και η προσήλωση προς τον πελάτη, αφού με ένα απλό τηλεφώνημα μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα όλο το 24ωρο, ότι κι αν του τύχει, διαπιστώνοντας έτσι και την αλήθεια των λόγων.
Η προβολή στην Τηλεόραση και στον Κυριακάτικο Τύπο θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, ενώ στο Διαδίκτυο θα υπάρχει παρουσία με διαδραστικά banners μέχρι και τα τέλη του χρόνου.
Χωρίζεται σε δύο μέρη και ακολουθεί την πρακτική του Ομίλου ΑΧΑ στις χώρες όπου δραστηριοποιείται, προσαρμοσμένη όμως στην ελληνική αγορά και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες της.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το περίφημο ανακυκλικό (καρκινικό) κείμενο, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπου μέσα από ένα απλό και κατανοητό λεκτικό περιγράφεται πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την ασφαλιστική αγορά και πώς η ΑΧΑ μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
Το δεύτερο μέρος, ως συνέχεια του πρώτου και στο πλαίσιο της στρατηγικής των αποδείξεων από την ΑΧΑ, αφορά στο τι κάνει η ΑΧΑ Ελλάδας για αυτό, προβάλλοντας τη διαθεσιμότητα και την προσήλωσή μας προς τον πελάτη μας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται με πολύ ιδιαίτερο τρόπο και διαφορετικά τηλεοπτικά μηνύματα, ανάλογα με την ώρα της ημέρας που προβάλλεται, ώστε να συνδέεται με τη διαθεσιμότητά μας 24 ώρες την ημέρα, ακολουθώντας τις δραστηριότητες των ασφαλισμένων μας. Η ιδέα και υλοποίησή του έχει γίνει εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα.
Στόχος με αυτή την καμπάνια είναι να ευαισθητοποιηθεί η ελληνική αγορά και να αποδειχθεί, με πράξεις, η διαθεσιμότητα και η προσήλωση προς τον πελάτη, αφού με ένα απλό τηλεφώνημα μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα όλο το 24ωρο, ότι κι αν του τύχει, διαπιστώνοντας έτσι και την αλήθεια των λόγων.