Νέα προβλήματα δημιουργούνται στην διαδικασία της εκκαθάρισης της Commercial Value από την εμπλοκή και τραπεζών που προωθούσαν προιόντα τραπεζο-ασφαλειών της εταιρείας και κυρίως συνταξιοδοτικά μηνιαίων καταβολών. Συγκεκριμένα, μεγάλη ξένη τράπεζα προωθούσε εδώ και 10ετία τουλάχιστον συνταξιοδοτικά προιόντα περιοδικών καταβολών μέσα απ’ τα καταστήματά της στα πλαίσια του bancassurance με την εταιρεία. Πολλά απ’ τα συμβόλαια αυτά είχαν ήδη ωριμάσει μέχρι τη στιγμή που έκλεισε η εταιρεία αφήνοντας πολλούς ασφαλισμένους που πλήρωναν επί 10ετία μηνιαία ασφάλιστρα , κυριολεκτικά ξεκρέμαστους.
Πριν από το κλείσιμο της C.V η τράπεζα αφ’ ενός δεν ενημέρωσε τους πελάτες της για τις εξελίξεις και κυρίως δεν μερίμνησε να αλλάξει τη σύμβαση και να μεταφέρει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια σε άλλες εταιρείες και μάλιστα συνέχισε να χρεώνει μέχρι και τον Φεβρουάριο τους λογαριασμούς τους με ασφάλιστρα.
Οι πελάτες ζητούν τώρα είτε να μεταφερθούν τα συμβόλαιά τους σε άλλες εταιρείες –πληρώνοντας ακόμη και τη διαφορά- για να μην χάσουν τα λεφτά τους ή ακόμη και να τους επιστρέψουν τα κεφάλαιά τους και χωρίς τα αποτελέσματα των επενδύσεων τους. Και στις δύο προτάσεις η τράπεζα κωφεύει επιδεικτικά. Στις διαμαρτυρίες τους, τα στελέχη της τράπεζας δηλώνουν ότι λειτουργούσαν απλώς ως διαμεσολαβούντες δηλαδή ως πράκτορες. Ωστόσο και οι διαμεσολαβούντες σ’ αυτή την περίπτωση έχουν αστικές ευθύνες αφού όφειλαν να είναι ενημερωμένοι και κυρίως να βρουν λύση. Όπως ισχυρίστηκε παθούσα που είχε 4 συμβόλαια μηνιαίων καταβολών επί 10 χρόνια, η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την ξένη τράπεζα επειδή αυτοί της πρότειναν να ασφαλιστεί μέσα στο τραπεζικό κατάστημα τονίζοντας ότι είναι ευκαιρίες για αποταμίευση και επένδυση και ότι σε ορίζοντα 10-15 θα της απέφεραν πολλά λεφτά. Τώρα , η συγκεκριμένη παθούσα έχει χάσει πάνω από 60.000 ευρώ, κεφάλαια που όπως μας είπε ήθελε να χρησιμοποιήσει για έξοδα σπουδών των παιδιών της.