Nextdeal newsroom, 2/6/2010 - 11:22 facebook twitter linkedin Aviva: Νέα προϊόντα για τις ανάγκες του σήμερα Nextdeal newsroom, 2/6/2010 facebook twitter linkedin Ζουν στην εποχή του ‘τα θέλω όλα’ και ‘τώρα’ ενώ χάνουν την υπομονή τους, όταν έχουν αγοράσει ένα προϊόν και δεν το έχουν άμεσα στην διάθεση τους ‘εδώ’ και ‘τώρα’ για κατανάλωση. Με άλλα λόγια ότι παραγγέλνεται πρέπει να καταναλώνεται αμέσως, χωρίς να μεσολαβεί κανένα εμπόδιο, χωρίς καθυστερήσεις.Κάπως έτσι σκιαγραφείται το σημερινό μοντέλο των Βρετανών καταναλωτών τουλάχιστον σε ποσοστό 81%, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που έγινε από την Aviva.Η έρευνα αυτή, η οποία κάνει και μια αναδρομή στο παρελθόν παρατηρεί ότι ο Βρετανικός λαός που άλλοτε φημίζονταν για την πειθαρχία και την υπομονή που τον διέκρινε, τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχει χάσει και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του. Στην δημιουργία της εικόνας αυτής συνεισέφερε, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η είσοδος επί το πλείστον της διαδικτυακής πληροφορίας, η εισβολή των fast-food, ακόμα και οι υπηρεσίες της συνδρομητικής τηλεόρασης, αποτέλεσμα να αλλάξει άρδην το προφίλ των Βρετανών καταναλωτών. Σημεία της έρευνας αποκαλύπτουν ότι ο γυναικείος πληθυσμός στο 92% επικοινωνεί μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε σχέση με το 86% των ανδρικού πληθυσμού. Ωστόσο, από την πλευρά τους οι άνδρες κάνουν χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σε ποσοστό 52%, έναντι 44% των γυναικών.Ενώ, ενδεικτικά και σύμφωνα πάντα με την συγκεκριμένη έρευνα, τα σημεία που ενοχλούν τους Βρετανούς καταναλωτές είναι τα εξής: Όταν αναμένουν να κλείσει μια συμφωνία με σκοπό να ολοκληρωθεί η πώληση μιας κατοικίας, (94%). όταν αδυνατούν να κάνουν χρήση των gadget που έχουν αγοράσει, γιατί για παράδειγμα δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή πώλησης οι μπαταρίες, (91%) όταν δεν τους επιτρέπεται να οδηγήσουν το νέο τους αυτοκίνητο γιατί στην συμφωνηθείσα τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται η ασφάλεια αυτοκινήτου, (90%) όταν επιβάλλεται να περιμένουν στους χώρους αναμονής των αεροδρομίων για την πτήση τους, (80%). Ο Nigel Bartram, ειδικός στο κλάδο αυτοκινήτου, αναφέρει ότι ‘όταν έχουμε πληρώσει για κάτι, δεν θέλουμε σίγουρα να βρισκόμαστε στην αναμονή μέχρι να το χρησιμοποιήσουμε’. Αφουγκραζόμενη λοιπόν τον παλμό των καταναλωτών, συνεχίζει ‘η Aviva σε ό,τι αφορά την ασφάλεια αυτοκινήτου, ήδη έχει σχεδιάσει το Driveaway, ένα ασφαλιστικό προϊόν το οποίο καλύπτει τους νέους κατόχους - οδηγούς αυτοκινήτων, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πώλησης, από την στιγμή δηλαδή που θα έρθει το αυτοκίνητο στην κατοχή τους και από το σημείο πώλησης του’. Με το νέο πρωτοποριακό αυτό προϊόν προσθέτει ο Nigel Bartram σημειώνει, ‘ο πελάτης έχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί για μια ολόκληρη εβδομάδα από την ημέρα αγοράς, ελεύθερα, χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση. Ενώ η Aviva με μια απλή γραπτή ειδοποίηση προς την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων δίνει μια προσφορά διάρκειας 12 μηνών για την ασφαλιστική κάλυψη του οχήματος του πελάτη της. Σημειώνεται δε, ότι η κάλυψη αυτή αρχίζει να ισχύει αφού εξαντληθούν οι 7 ημέρες δωρεάν ασφάλισης. Τώρα σε ό,τι αφορά τις νέες τάσεις που καταγράφονται ‘για την γενιά του τώρα’, οι οδηγοί όλο και περισσότερο επιθυμούν σύντομες και εύκολες διαδικασίες. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 4/5 οδηγούς να επιθυμούν να πληρώσουν τον οδικό φόρο μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών με σκοπό να αποφύγουν τις συναλλαγές μέσω ταχυδρομείου. Με βάση αυτό το δεδομένο, η Αviva έχει αναπτύξει ένα προϊόν που είναι σχεδιασμένο να δουλεύει πάνω σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, ατομικά για το κάθε πελάτη, βάσει της οποίας υπολογίζεται το ποσό του φόρου που αναλογεί ειδικά για κάθε πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον στην Μεγάλη Βρετανία, τα πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ηλεκτρονικών διαδικασιών βάσει των νέων ρυθμίσεων που ισχύουν από τον Απρίλιο του 2010 είναι απολύτως νόμιμα.Έτσι, όπως κατηγορηματικό δηλώνει ο Nigel Bartram ‘οι πελάτες τώρα μπορούν να λάβουν το ηλεκτρονικό μέσω on-line διαδικασίας και με ένα απλό πάτημα κουμπιού να το εκτυπώσουν , χωρίς να πρέπει να ανατρέχουν σε διάφορους φακέλους για να βρουν ένα έγγραφο.Ενώ καταλήγει, επισημαίνοντας ότι και οι υπάρχοντες πελάτες της ασφαλιστικής μπορούν να επωφεληθούν από την αυτή την on-line υπηρεσία αυτοεξυπηρέτησης, κάνοντας κάποιες μετατροπές στους όρους συμβολαίων τους σχετικά με τις καλύψεις τους, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/3/2025 Η Howden ανακοινώνεται ως κύριος χορηγός για το Howden Melrose Sevens 2025
Nextdeal newsroom, 6/3/2025 Η Tesla προσφέρει επιδότηση ασφάλισης $1.100 καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώνονται
Moody’s: Αυξανόμενη απειλή στις ΗΠΑ με 7.112 πυρκαγιές το 2025 Η Moody’s αναφέρει ότι το 2025 έχουν ήδη καταγραφεί 7.112 δασικές πυρκαγιές στις ΗΠΑ, μια αύξηση 37% σε σχέση με... Nextdeal newsroom, 06/03/2025 - 13:44 6/3/2025
Η Marsh ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία με την απόκτηση της Fontana Rava-Toscano & Partners (FRT) Η Marsh ολοκλήρωσε την απόκτηση της ασφαλιστικής μεσιτικής εταιρείας Fontana Rava-Toscano & Partners (FRT), η οποία εδρεύει στο Μιλάνο, ενισχύοντας... Nextdeal newsroom, 05/03/2025 - 11:48 5/3/2025