Nextdeal newsroom, 24/8/2011 - 17:35 facebook twitter linkedin Νέοι ασφαλιστές που αποτυγχάνουν στην καριέρα Nextdeal newsroom, 24/8/2011 facebook twitter linkedin Πάσχουν από διορατικότητα. Δεν βλέπουν παραπέρα από τα σημερινά προβλήματα. Δεν κατέχουν μια αποδεδειγμένη παρουσίαση πωλήσεων. Δεν έχουν επιθυμία να θέτουν στόχους. Θέλουν να το κάνουν με τον τρόπο τους. Δεν ακολουθούν την επιτυχία. Δεν έχουν πεισθεί για την αξία της ασφάλεια ζωής. Έχουν ένα φτωχό αυτο-γόητρο και διαρκώς σκέπτονται «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό». Είναι εναντίον της απαιτούμενης προσπάθειας. Ψάχνουν για ένα εύκολο αποτέλεσμα. Αποτυγχάνουν να προσθέσουν νέους υποψηφίους πελάτες - Αναθεώρηση και ενημέρωση. Είναι υποασφαλισμένοι. Τρέφονται από αρνητισμό - Συνεχώς παραπονούνται – «Γιατί δεν το κάνουμε και εμείς με αυτό τον τρόπο;» Δεν έχουν την παρότρυνση ή την επιθυμία να δημιουργήσουν μια επιχείρηση για τους εαυτούς τους. Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 132, Ιούλιος-Αύγουστος 2011 που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025 Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025
Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη; Είναι σύνηθες να ακούγεται, από πολλούς ανθρώπους των πωλήσεων με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση ότι με τους πελάτες τους γίνονται... Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55 25/11/2025