Nextdeal newsroom, 27/1/2012 - 11:59 facebook twitter linkedin Άρτα: 45 μάστοροι ασφαλιστικό γεφύρι χτίζανε Nextdeal newsroom, 27/1/2012 facebook twitter linkedin Αντιμέτωπη με τα οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας είναι και η Άρτα, μόνο που εκεί το αισιόδοξο είναι ότι υπάρχουν υγιή εργοστάσια, πτηνοτροφική και κτηνοτροφική παραγωγή, με αποτέλεσμα να ισοσκελίζονται κάπως τα προβλήματα. Όσο για τους πράκτορες ασφαλειών, πλείστα τα προβλήματα, ωστόσο όπως λένε ‘παρά την δυσμένεια έχουμε κατορθώσει και στεκόμαστε στα πόδια μας’. Στο σημερινό ρεπορτάζ για την Άρτα της Έλενας Ερμείδου που έκανε το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ και η εφημερίδα www.nextdeal.gr, μίλησαν κατά σειρά οι πράκτορες Δήμος Νικόλαος, Μάρη Δήμητρα και Μυρτώ Μασίνα. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο μέγας χορηγός του συνεδρίου που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Logistics EEL στα Ιωάννινα είναι η εδρεύουσα στην Άρτα Μεταφορική PTL -(Μεταφορική Παπαγεωργίου), η οποία έχει υπό την κατοχή της 12 μεγάλα φορτηγά και αποθηκευτικούς χώρους 300 τμ. Ο ιδιοκτήτης της μεταφορικής κος Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου που σύντομα θα ενταχθεί και στο χώρο της διαμεταφοράς, μιλώντας στο www.nextdeal.gr από κοντά για θέματα ασφάλισης τόνισε ότι φροντίζει πάντα να είναι ασφαλισμένος, ψάχνοντας και επιλέγοντας ωστόσο πάντα το χαμηλότερο ασφάλιστρο. Παλαιότερα ίσως ήταν πιο εύκολα τα πράγματα, σήμερα όμως όπως υπογραμμίζει, αναγκάζεται να κινηθεί με αυτό τον τρόπο, καθώς τα περιθώρια κέρδους για μία μεταφορική δεν είναι τόσο μεγάλα όπως ήταν παλαιότερα, οπότε και λόγω των δυσκολιών που υπάρχουν φροντίζει όσο το δυνατό να βρίσκει τις καλύτερες τιμές. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονιστεί ότι και οι πράκτορες της Άρτας ζητάνε από τις ασφαλιστικές να μειώσουν τα ασφάλιστρα λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πελάτες τους και των στενών περιθωρίων που υπάρχουν στην ευρύτερη αγορά. (Πριν 34 χρόνια ο εκδότης του www.nextdeal.gr κύριος Ευάγγελος Σπύρου ήταν από τους πρώτους διευθυντές της επαρχίας που εργάστηκαν και στην επαρχία αναπτύσσοντας ασφαλιστές. Στην Άρτα ο κύριος Σπύρου με προσωπικά του έξοδα στην αρχή άνοιξε γραφείο όπου εργάστηκε με πολύ προσωπική εργασία ο Νίκος Κωνσταντάκης που έκανε ασφαλίσεις στην περιοχή. Τα συμβόλαιά του διατηρούνται ακόμα. Εργάσθηκε εκεί ο αδερφός του Παύλος Κωνσταντάκης, ο Βασίλης Μάνος κ.ά. Οι τότε επιθεωρητές της εταιρείας του δεν τον βοήθησαν ανοίγοντας δεύτερο γραφείο με ασφαλιστές του ανταγωνισμού. Το δεύτερο αυτό γραφείο ουδέποτε πέτυχε κάτι, αντίθετα απομακρύνθηκαν αρκετές φορές αρκετοί ασφαλιστές που έκαναν ζημιά στην περιοχή. Είναι και αυτό ένα από τα λάθη της εξουσίας των Αθηνών που ανέλαβε κάποια χρονική στιγμή την ανάπτυξη επαρχίας κόβοντάς την από φυσικούς δημιουργούς. Ο Νίκος Κωνσταντάκης παραμένει μέχρι σήμερα ένας από τους πιο αγαπητούς και έντιμους ασφαλιστές στην Άρτα και στην Ήπειρο). Δήμος Νικόλαος Πράκτορας Ασφαλειών, Διεθνής Ένωση, Εθνική Ασφαλιστική, Ergo Πτωτικά κινήθηκε ο κλάδος το 2011 ενώ αναμένει περαιτέρω πτώση το 2012 δηλώνει ο κος Δ. Νικόλαος. Τεράστιο είναι το πρόβλημα με τα ανασφάλιστα, μαζικές και οι καταθέσεις πινακίδων, ενώ νέα συμβόλαια δεν γίνονται αφού ο κόσμος πλέον δεν αγοράζει αυτοκίνητα. Ζητά να προχωρήσουν σε μειώσεις ασφαλίστρων οι ασφαλιστικές Οι ασφαλιστικές όπως συμβουλεύει, πρέπει να αντιληφθούν το πρόβλημα και να προχωρήσουν σε μειώσεις ασφαλίστρων περί του 10% που έχουν περιθώριο, ώστε να μπορέσουν να ασφαλιστούν τα ανασφάλιστα. Δεν υπάρχει έλεγχος στην ασφάλιση μεταφορών Οι ασφαλίσεις μεταφορών και φορτίων δεν κινούνται και τόσο, καθώς αυτοί που μεταφέρουν χαμηλής αξίας εμπόρευμα προτιμούν να παίρνουν οι ίδιοι το ρίσκο και αφού οι ζημιές κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα Ένας άλλος παράγων είναι ότι δεν έχει μαθευτεί στην αγορά ότι η ασφάλιση μεταφορών είναι υποχρεωτική αφού δεν υπάρχει κανένας έλεγχος αλλά, και ούτε η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους. Τονίζει τέλος ότι συμβόλαια ζωής είναι τελείως καθισμένα, ενώ ο κόσμος σήμερα ασφαλίζεται για τα υποχρεωτικά και αυτό πάλι με δυσκολία. Μάρη Δήμητρα Ασφαλιστικό Γραφείο: Εθνική Ασφαλιστική, Αγροτική, Ergo, Chartis, Allianz, ΕΒΗΜΑ, όπου στην εταιρεία υπάρχει και μέτοχος από την Άρτα, Ευρωπαϊκή Πίστη, Interamerican Αισιόδοξο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν στην Άρτα καλά και υγιή εργοστάσια όπως η ΒΙΚΗ, τα τυροκομικά Κάραλης, ενώ υπάρχει πολύ παραγωγή σε κτηνοτροφικά και πτηνοτροφικά προϊόντα όπως τονίζει η κα Μ.Δήμητρα και έτσι αντισταθμίζονται τα προβλήματα, ενώ όπως συμπληρώνει σχετικά με το επάγγελμα πράκτορα ‘το θετικό είναι ότι μέσα στην λαίλαπα εμείς στεκόμαστε’. Αναφερόμενη στην αγορά, καταγγέλλει κάποιες ασφαλιστικές που χάλασαν στην αγορά όταν έβγαιναν και έδιναν υποσχέσεις για υψηλά επιτόκια στα συμβόλαια ζωής για να κερδίσουν τον πελάτη. Το τρέχον τότε επιτόκιο όταν ήμασταν στην δραχμή κυμαίνονταν όπως ενημερώνει στο 17%, υπόσχονταν 20% με 22% και οι ασφαλισμένοι έφτασαν να αποζημιωθούν με επιτόκιο 2% με 3% όταν μπήκαμε στο ευρώ και να χάσουν τα λεφτά τους Ξεκίνησαν να κυκλοφορούν και χωρίς πινακίδες Οι ασφάλειες αυτοκινήτου έχουν μεγάλο πρόβλημα. Το 1/5 των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Άρτα είναι ανασφάλιστο. Και σύν όλα αυτά, τώρα έχουν φτάσει να κυκλοφορούν και χωρίς πινακίδες. Επισημαίνει με την σειρά της ότι πρέπει να γίνουν μειώσεις στα τιμολόγια. Ωστόσο ενημερώνει ότι σήμερα μόνο η Chartis έχει κάνει κάποιες ελάχιστες μειώσεις και αυτό στο δεύτερο συμβόλαιο. Δύο οι όψεις της ταχυπληρωμής Απαντώντας σε ερώτηση του www.nextdeal.gr για τα οφέλη της ταχυπληρωμής, επισημαίνει ότι το σύστημα αυτό έχει δύο όψεις: μία κακή και μία καλή. Βγάζει από το κόπο της είσπραξης τον πράκτορα, ωστόσο χάνεται και η επαφή του πράκτορα με τον πελάτη, οπότε είναι δίκοπο μαχαίρι. Και στο σημείο αυτό τονίζει ότι ‘οι ασφαλιστικές προσπαθούν να μας παρακάμψουν’, κάνοντας παράλληλα λόγο και για τις ιντερνετικές ασφαλίσεις οι οποίες όπως επισημαίνει παρέχουν μικρές διαφορές. Trust οι ασφαλιστικές απέναντι στα ασφάλιστρα μεταφορών Σχετικά με τις ασφαλίσεις μεταφορών, τονίζει ότι τα φορτηγά ασφαλίζονται και μαζί με το φορτηγό ασφαλίζεται και το φορτίο. Το ασφάλιστρο που δίνουν ωστόσο οι εταιρείες είναι ακριβό παρά την χαμηλή εμφάνιση των ζημιών και το γεγονός ότι οι οδηγοί των φορτηγών ξέρουν να οδηγούν και είναι προσεκτικότεροι των οδηγών επιβατηγών αυτοκινήτων. Συνήθως τα ασφαλίζουν με επασφάλιστρο, ενώ όπως υπογραμμίζει οι ασφαλιστικές έχουν κάνει ένα .trust απέναντι στις ασφαλίσεις μεταφορών Ιονία οδός το γιοφύρι της Άρτας Μιλώντας για ασφάλιση ευθύνης και έργου αναφέρει ότι με την διακοπή των έργων για την Ιονία Οδό έπαυσαν και οι ασφαλίσεις έργων, η ασφάλιση ευθύνης των εργολάβων, οι ασφαλίσεις στόλων παράλληλα επηρεάστηκαν αρνητικά και τα συμβόλαια ζωής. Λέει μεταξύ άλλων ότι η Ιονία οδός στην περιοχή της Άρτας έχει καταντήσει το γιοφύρι της Άρτας. Ο πράκτορας είναι και με το μέρος του πελάτη και της ασφαλιστικής Ζητά από τις ασφαλιστικές να μειώσουν τα ασφάλιστρα εν μέσω ύφεσης προκειμένου να μπορούν να ασφαλιστούν και αυτοί που έχουν δυσκολίες. Τονίζει ότι ο πράκτορας είναι απαραίτητος και για το πελάτη και για την εταιρεία και είναι δίπλα στο πελάτη και δίπλα στην εταιρεία. Πολλές φορές καταβάλλει τα ασφάλιστρα από την τσέπη του μέχρι να τα εισπράξει από τον πελάτη. Συμπιέζεται για το καλό της εταιρείας και το καλό του πελάτη που ψάχνει για χαμηλότερες τιμές. ‘Επιτελεί’ όπως προσθέτει ‘κοινωνικό έργο εξυπηρετώντας τον πελάτη με δικά του οικονομικά μέχρι να μπορέσει ο πελάτης να αποπληρώσει’. Μασίνα Μυρτώ Πράκτορας Ασφαλειών, ΜΙΝΕΤΤΑ, Axa Interamerican Θα πρέπει να σταθεροποιηθεί η αγορά δηλώνει η κα Μ. Μασίνα για να δούμε πώς θα κινηθούμε ‘γιατί αυτή την στιγμή ζούμε εμείς χειρότερα για να ζουν αυτοί καλύτερα’. Πάντως εκτιμά ότι η αγορά στο 2012 θα κινηθεί σταθεροποιητικά. Αν μάθουν οι πελάτες τις προμήθειες που παίρνουμε στα συμβόλαια ζωής….. Αναφερόμενη στα προβλήματα του κλάδου τονίζει ότι τα συμβόλαια ζωής δεν κινούνται στις μέρες μας, ενώ ‘αν μάθουν οι πελάτες τις προμήθειες που παίρνουμε’, λέει θα γίνει χαμός. Για αυτό και προτείνει να πέσουν οι προμήθειες για να μπορεί ο πελάτης να αγοράσει συμβόλαια ζωής. Να κατάσχονται τα ανασφάλιστα Σχετικά με τα ανασφάλιστα είναι κατηγορηματική και τονίζει ότι αν δεν βγει νόμος που να τα κατάσχει στην Ελλάδα, το πρόβλημα δεν θα λυθεί . Σε τεντωμένο σχοινί και οι υπόλοιποι κλάδοι NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Τα υγείας θα κινηθούν μετά από μία 2ετία σύμφωνα με την πράκτορα, ενώ η αστική ευθύνη μόνο αν γίνει υποχρεωτική. Μεταφορές και αγροτικές ασφαλίσεις γίνονται αλλά ανάλογα με την προσφορά και την ζήτηση. Η δε αγορά ιδιωτικής ασφάλισης, αναμένει να δει τι θα γίνει με τον ΕΛΓΑ. Τι ζητά από την εποπτεία και τι βλέπει Ζητά από την εποπτεία η οποία ήδη έχει κάνει έργο να εντείνει ακόμα τις προσπάθειές της εστιάζοντας στα προβλήματα της αγοράς. Βλέπει ότι το Solvency θα φέρει συγχωνεύσεις σε μεγάλες εταιρείες, όχι όμως μέσα στην Άρτα γιατί υπάρχει μεγάλος και κακός ανταγωνισμός. Τέλος, στο σημείο αυτό κάνει λόγο και για την παρουσία πολλών υπό - πρακτόρων στην Άρτα. *της Έλενας Ερμείδου Σχετικά με την Άρτα:Η Άρτα είναι η πρωτεύουσα του νομού Άρτας και του δήμου Αρταίων, καθώς και η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ηπείρου μετά τα Γιάννενα με πληθυσμό 21.642 κατοίκους (απογραφή 2010). Στην είσοδο της πόλης βρίσκεται το φημισμένο γεφύρι της Άρτας, γνωστό από το ομώνυμο δημοτικό ποίημα. Η Άρτα έχει σημαντική βυζαντινή παράδοση από την εποχή του Δεσποτάτου της Ηπείρου (1229) και δείγματά της αποτελούν οι βυζαντινές εκκλησίες της Αγίας Θεοδώρας, των Βλαχερνών και της Παρηγορίτισσας, κτίσμα κυβόσχημο του 13ου αιώνα, μοναδικό αρχιτεκτονικό έργο με σπουδαία μωσαϊκά. Στο ναό της Παρηγορίτισσας υπάρχουν και μεταγενέστερες τοιχογραφίες. Η πόλη είναι χτισμένη στην ίδια θέση που κατά την αρχαιότητα υπήρχε μια από τις σημαντικότερες πόλεις της Ιλλυρίας, η Αμβρακία. Κατά μία άλλη άποψη η ΄Αρτα είναι χτσμένη στη θέση της αρχαίας Αργιθέας ή κατ' άλλους του αρχαίου Αμφιλοχικού Άργους. Η ευρύτερη περιοχή της Άρτας είναι γνωστή για την καλλιέργεια εσπεριδοειδών. Δεν γνωρίζουμε ποιοι έκτισαν την Αμβρακία, πριν την έλευση των Κορινθίων. Πάντως αρχαίοι συγγραφείς αποκαλούν την περιοχή της Αμβρακίας Δρυόπιδα. Οι σχετικοί με τους οικιστές της Αμβρακίας μύθοι προδίδουν πρόθεση προβολής δικαιωμάτων στην περιοχή. Η Αμβρακία δεν έλαβε μέρος στον Τρωικό πόλεμο. Πιθανότατα είχε κατακτηθεί από τους Δωριείς, ενώ ο Τρωικός ήταν πόλεμος των Αχαιών. Οι Δωριείς έφτιαξαν τον στόλο τους στο μοιχό του Αμβρακικού κόλπου, με την ξυλεία απ' τα πλούσια δάση της περιοχής της Αμβρακίας. Οι Αμβρακιώτες πάντως έλαβαν μέρος στους πολέμους της Ελλάδας εναντίον των Περσών. Το τοπωνύμιο Αμβρακία οφείλεται κατά την μυθολογία στον Αμβρακία , γιο του Θεσπρωτού. Το 625 π.Χ. εγκαταστάθηκαν στην Αμβρακία οι Κορίνθιοι - καλεσμένοι ίσως από τους παλιούς κατοίκους - με αρχηγό τους τον Γόργο, νόθο γιο του Κυψέλου, του τυράννου της Κορίνθου. Η Αμβρακία με τους Κορίνθιους πια, γνώρισε μεγάλη οικονομική ακμή και στρατιωτικοναυτική ισχύ όπως προκύπτει από τα αρχαία κείμενα και τα αρχαιολογικά ευρήματα. Κατά τους Περσικούς πολέμους έλαβε μέρος με εφτά πλοία στη ναυμαχία της Σαλαμίνας και με πεντακόσιους οπλίτες στη μάχη των Πλαταιών. Από το 625 π.Χ μέχρι την εποχή του Πύρρου, η Αμβρακία είχε κατά περιόδους τυραννικό, ολιγαρχικό - τιμοκρατικό ή δημοκρατικό πολίτευμα. Κατά μία άποψη, στην Αμβρακία δημιουργήθηκε το πρώτο δημοκρατικό καθεστώς μερικές δεκαετίες πριν απ' την δημοκρατία της Αθήνας. Η Αμβρακία είχε ένα από τα τελειότερα πολεοδομικά συστήματα της αρχαιότητας, ονομαστά δε ήταν τα γυναικεία αμβρακιώτικα υποδήματα, γνωστά σ' όλη την Ιλλυρία με το όνομα Αμβρακίδες. Το 295 π.Χ. η Αμβρακία παραχωρήθηκε από την Ιλλυρία στον Ηπειρώτη Πύρρο. Ο Πύρρος την έκανε πρωτεύουσα του Κράτους του κι απ΄αυτή εξορμούσε για την Ελλάδα και την Ιταλία. Ο Πύρρος γέμισε την Αμβρακία με μεγάλες οικοδομές, ναούς, αγάλματα,ζωγραφικούς πίνακες κλπ. Το 189π.Χ. κατέλαβαν την Αμβρακία οι Ρωμαίοι, ύστερα από σθεναρή αντίστασή της. Οι Ρωμαίοι την απογύμνωσαν από όλα της τα καλλιτεχνήματα, αργότερα δε (μετά το 31 π.Χ.) και από τον πληθυσμό της, που τον εγκατέστησαν στη γειτονική Νικόπολη. Στην Αμβρακία έμεινε μικρός αριθμός κατοίκων. Από την Αμβρακία διασώθηκαν ελάχιστα μνημεία, αρκετά όμως έργα τέχνης: Στον δρόμο ενός ταφικού περιβόλου, στην ανατολική πλευρά της Ιερά Οδού της Αμβρακίας, διασώθηκε μια σημαντικότατη - για το είδος και τον τρόπο γραφής- επιγραφή του 6ου π.Χ., Δίπλα στο σημερινό ναό του Αγ. Κωνσταντίνου αποκαλύφθηκε ένα θεατράκι - ίσως το μικρό θέατρο που μνημονεύει ο Διονύσιος Αλικαρνασσέας - με την ορχήστρα του και τέσσερις σειρές κερκίδων, Κοντά στην πλατεία Κιλκίς διασώθηκε τμήμα του μεγάλου ναού του Πύθιου Απόλλωνα Σωτήρα - το μέχρι την ευθυντηρία τμήμα - διαστάσεων 20,75Χ44μ. Εκεί βρέθηκε και ανεπίγραφη στήλη με κείμενο συνθήκης καθορισμού ορίων μεταξύ Αμβρακίας και Χαράδρου, Διασώθηκαν τμήματα του αρχαίου τείχους, που δείχνουν πως το τείχος ήταν επιβλητικό και επιμελημένης κατασκευής . Στο βορειοανατολικό τμήμα του επιχτίστηκε αργότερα το βυζαντινό κάστρο (13ος αιώνας) που είναι από τα ωραιότερα κάστρα και διασώζεται, με επισκευές των Τούρκων, σε άριστη κατάσταση, Στα μουσεία της Άρτας, των Ιωαννίνων, της Αθήνας, της Ρώμης, του Λονδίνου, υπάρχουν αγάλματα, επιγραφές, κοσμήματα, νομίσματα, αγγεία, ειδώλια κ.λ.π. προερχόμενα από την Αμβρακία. Αξιοθέατα Το γιοφύρι της Άρτας Το κάστρο Το ρολόι Το μικρό θέατρο Αμβρακίας Τα τείχη της Αμβρακίας Ο Ναός του Απόλλωνα Το νοτιοδυτικό νεκροταφείο της Αμβρακίας Το τζαμί του Φαϊκ Πασά στο Ιμαρέτ Οικία Ζορμπά Πλατεία Σκουφά Εκκλησίες Η εκκλησία της Παρηγορίτισσας. Η Άρτα είναι φημισμένη για τις πολλές και καλά διατηρημένες Βυζαντινές Εκκλησίες της. Ορισμένες από αυτές: Παρηγορίτισσα Αγία Θεοδώρα Άρτας Μονή Κάτω Παναγιάς Μονή Βλαχερνών Άγιος Βασίλειος Μουσεία Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας Αρχαιολογική Συλλογή Άρτας Λαογραφικό Μουσείο Συλλόγου ‘Σκουφά’ Ιστορικό Μουσείο Συλλόγου ‘Σκουφά’ Βιβλιοθήκη ‘Σκουφά’ Σημαντικά πρόσωπα Γιάννης Μόραλης Μάξιμος Γραικός Πύρρος Αντώνης Νικοπολίδης Νικόλαος Σκουφάς Ναπολέων Ζέρβας Πηγή Ιστορικών Στοιχείων Άρτας: Βικιπαιδεία Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/12/2024 Στέργιος Κωστακόπουλος (Εθνική Ασφαλιστική): Μιλώντας για Conduct Risk (2)
Nextdeal newsroom, 19/12/2024 Η IGP&I ολοκληρώνει την ανανέωση αντασφαλιστικής σύμβασης 2025/26 εν μέσω αυξανόμενων απαιτήσεων
EIOPA: Ενημερώνει τους ασφαλισμένους που επηρεάζονται από την πτώχευση της FWU AG Με αυτή την ανακοίνωση, η EIOPA παρέχει μια επικαιροποίηση για την τρέχουσα κατάσταση του Ομίλου FWU AG και των ασφαλιστικών... Nextdeal newsroom, 19/12/2024 - 13:45 19/12/2024
H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική... Nextdeal newsroom, 19/12/2024 - 12:11 19/12/2024