Πολλοί πωλητές-ασφαλιστές, χωρίς λόγο και αιτία, δημιουργούν υπερβολικές προσδοκίες στους πελάτες και στη συνέχεια αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν να τις καλύψουν. Έτσι η πώλησή τους είναι προβληματική πριν γίνει το συμβόλαιο. Αυτό συμβαίνει ότι ΔΕΝ κατάλαβαν καλά το προϊόν που πουλάνε, δίνοντας υπερβολικές υπηρεσίες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και τους όρους του συμβολαίου. Πριν πουλήσετε διαβάστε ΚΑΛΑ τους όρους του συμβολαίου και του προϊόντος. «Φιλοσοφήστε» λίγο, αναλύστε το, συγκρίνετέ το, και προσπαθήστε να το πιστέψετε ότι είναι «έτσι». Αυτό δείχνει εξυπνάδα και ότι δεν είστε «αγαθιάρηδες» που ότι σας δίνουν το πουλάτε. Ο ρόλος του πωλητή είναι να το ψάξει και να μην «εμπιστεύεται» τον υπάλληλο πωλήσεων ή το τμήμα διαφήμισης… Πολλές φορές και αυτοί δεν ξέρουν «τι τους γίνεται»! Εσείς θα πάτε στον πελάτη, εσείς θα υποσχεθείτε, εσείς θα πρέπει ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ότι δεν λέγατε ψέματα… Οι υπερβολές κρύβουν ψέματα συνήθως… Μην τάζετε πράγματα που δεν υπάρχουν. Μην βάζετε προσδοκίες που δεν υπάρχουν! Μόνο έτσι θα είστε σωστοί επαγγελματίες.
Ευαγ. Γ. Σπύρου