Nextdeal newsroom, 28/2/2014 - 11:22 facebook twitter linkedin PRINT AND P.E.H (Paying Every Hungry) Nextdeal newsroom, 28/2/2014 facebook twitter linkedin Ο τίτλος αυτού του άρθρου διαμεσολαβητές μου προήλθε από τον Βαγγέλη Σπύρου, που σε πρόσφατο άρθρο του τόνιζε ότι το ΝΟΜΙΜΟΝ διαβάζεται και ανάποδα. Η ουσία του κειμένου ήταν, ότι εάν κάποιοι γνωστοί και μη εξαιρετέοι διαμεσολαβητές είναι υπόλογοι για την παράνομη παρακράτηση των ασφαλίστρων της Ασπίδας, εξίσου υπόλογοι είναι και όλοι οι άλλοι, μηδενός εξαιρουμένου. Ασφαλιστές δηλ που οφείλουν στο εξής να αποδείξουν, ότι ενεργούν πλέον μέσα σε αυστηρά πλαίσια νομιμότητας, αποκλείοντας ανάλογες περιπτώσεις και συγκεκριμένα γνωστά πρόσωπα, τηρώντας τους κανόνες του θεσμικού πλαισίου και ασφαλώς τους όρους των συμβολαίων τους. Όλοι, συμπεριλαμβανομένης της εποπτικής αρχής, οφείλουν να προστατεύσουν τον θεσμό από φαινόμενα τύπου ασπίδας, πιέζοντας την πολιτεία για μία οριστική επιτέλους λύση της υπόθεσης, που ταλανίζει χρόνια την αγορά και την αξιοπιστία του θεσμού. Στο θέμα μας όμως με το νέο πολυδιαφημισμένο σύστημα πληρωμής “PRINT AND PAY” ή “PRINT AND P.E.H”, που υποτίθεται ότι εφαρμόζεται από φέτος από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες και ίσως έχει πολλές αναγνώσεις, αλλά με άλλη ελληνική και καθαρά πιο ελληνοπρεπή απάντηση εκ μέρους των διαμεσολαβητών. Μπαίνει στην καθημερινότητα μας σιγά -σιγά μία νέα απρόσωπη εποχή συνεργασιών, για λόγους που αντιλαμβανόμαστε όλοι. Η παλιά καλή διαπροσωπική σχέση ασφαλιστών-διαμεσολαβητών, έχει δώσει την θέση της σε μία νέα πολύ πιο σκληρή διαπραγματευτική διαδικασία, μάλλον απρόσωπη και διαδικτυακής μορφής. Όλα στο εξής αναθεωρούνται από την αρχή, όπως οι σχέσεις οι προμήθειες και τα προσφερόμενα ασφαλιστικά προϊόντα. Το ανάποδο μάλλον συμβαίνει με την παλιά απρόσωπη σχέση τραπεζών - διαμεσολαβητών, κατά την οποία οι τράπεζες ήταν απλώς εκείνες που μας χορηγούσαν τα καρνέ των επιταγών, κάθε ένα δύο μήνες και δεν τις χρειαζόμαστε για κάτι άλλο. Δεν μας πολυενδιέφεραν οι τραπεζικές χρεώσεις για διάφορες υπηρεσίες , αφού ήταν πρόσκαιρες. Τώρα που αναγκαζόμαστε να είμαστε στην τράπεζα κάθε ημέρα σχεδόν, είτε μέσω e-banking, είτε άμεσα με την φυσική μας παρουσία, αλλάζουν τα πράγματα. Φορτωνόμαστε συχνότερα διάφορες αδικαιολόγητες χρεώσεις στο λογαριασμό μας από τις συναλλαγές μας, αφού μέρα παρά ημέρα αποδίδουμε ασφάλιστρα των πελατών μας και πρέπει να το ψάξουμε. Νέες σχέσεις επίσης και νέες ευκαιρίες για συμπράξεις και συνέργειες δημιουργεί η νέα κατάσταση, ειδικά για τους ικανούς επαγγελματίες που γνωρίζουν όλη την γκάμα των ασφαλιστικών προϊόντων της αγοράς και πρέπει στο εξής να συζητούνται περισσότερα πράγματα με περισσότερους διαμεσολαβητές. Θα προσπαθήσω να ταξινομήσω και να κωδικοποιήσω τις νέες αυτές σχέσεις και να σας προτείνω λύσεις, που ίσως βοηθήσουν να βγούμε όλοι μαζί όσο το δυνατόν πιο αλώβητοι, από την θέση που μας οδήγησαν οι νέες αδόκητες και σχεδιασμένες στο πόδι αποφάσεις της ΤτΕ. Αποφάσεις που ασφαλώς δεν έλαβαν υπόψη τους, ότι η αγορά ασφαλίστρων τροφοδοτείται στην πλειοψηφία της, από μικρές παραγωγικές μονάδες διαμεσολαβούντων, κυρίως φυσικών προσώπων με μέσο πελατολόγιο 250-300 πελατών και χαρτοφυλάκιο 150-200 χιλιάδων ανά διαμεσολαβητή, κυρίως στον κλάδο του αυτοκινήτου. Εξακολουθώ να μέμφομαι όλους τις συνδικαλιστικούς μας εκπροσώπους, που δεν φρόντισαν, ούτε να προετοιμάσουν για τις αλλαγές, ούτε να προετοιμαστούν οι ίδιοι ως φορείς, ώστε να συζητήσουν με όλους την νέα κατάσταση και τους τρόπους αντιμετώπισης της. Όλοι μας οι εκπρόσωποι είναι εντελώς απροετοίμαστοι νομικά και θεσμικά να προτείνουν λύσεις. Είναι εντελώς απροετοίμαστοι να συζητήσουν καν με την ΤτΕ μία κοινή θέση και ένα αποδεκτό κοινό έντυπο, σε ότι αφορά την γραπτή γραφειοκρατική διαδικασία ενημέρωσης και ασφάλισης των πελατών μας, ακόμη και για την ασφάλιση ενός αυτοκινήτου. Δεν διαπραγματεύθηκαν λύσεις με δυναμικές παρεμβάσεις τους για την αιφνιδιαστική παρακράτηση του φόρου 20% σε όλα τα φυσικά πρόσωπα, που στραγγίζει τα λιγοστά ρευστά που απέμειναν, μετά τους διακανονισμούς των υπολοίπων τους με τις ασφαλιστικές εταιρίες. Θα ισχυριστεί κάποιος από αυτούς, ότι όλοι οι φορείς έστειλαν έγγραφα στην ΤτΕ, έκαναν δελτία τύπου, επιδίωξαν επαφές κλπ. Κανείς όμως δεν έχει απαντήσει σε όλους αυτούς, ότι οποιαδήποτε επαγγελματική οντότητα, που πιστεύει πραγματικά ότι μπορεί να βοηθήσει την επαγγελματική της τάξη, δεν μένει στα τετριμμένα. Τα δελτία τύπου, οι ανούσιες προτάσεις και τα χαμόγελα στις εκδηλώσεις δεν φθάνουν. Χρειάζεται μάχη όλων των φορέων και κυνήγι λύσεων για τη επίτευξη του σκοπού μέχρι τέλους. Κάποιοι από αυτούς τους μίζερους συνδικαλιστές των δεξιώσεων, ας ρωτήσουν άλλους παλαιότερους συνδικαλιστές. Θα μάθουν πως κερδήθηκαν μάχες στις δικαστικές αίθουσες ή στην βουλή, μετά από συζήτηση και παραστάσεις προς όλα τα πολιτικά κόμματα όλων των ιδεολογιών, υπέρ των δίκαιων συμφερόντων των διαμεσολαβούντων. Ίσως έτσι αντιληφθούν τα οικτρά τους λάθη και το τέλμα που μας έχουν οδηγήσει. Η λέξη ανίκανοι είναι πολύ επιεικής έκφραση για όλους αυτούς που μας εκπροσωπούν σήμερα και θέλουν να μιλούν για λογαριασμό μας. Όλοι αυτοί παρακολουθούν αμήχανοι, την αναδιάταξη της αγοράς, την διαρκή μετακίνηση των χαρτοφυλακίων εις βάρος των μικρών επαγγελματιών, που αποχωρούν από το προσκήνιο αλλά όχι από το παρασκήνιο, αφού οι μαύροι κωδικοί πάνε κι έρχονται και δεν αποκλείεται να βρίσκουν ίσως καταφύγιο και στα γραφεία αυτών που δήθεν μας εκπροσωπούν. Αυτοί εξάλλου θεωρώ ότι είναι και οι σοβαρότεροι λόγοι που όλος ο κόσμος απέχει από τα κοινά, αφού δεν τον εκφράζουν οι άτονοι και ανούσιοι μάλλον επικίνδυνοι συνδικαλιστές, που η παρουσία τους στοχεύει πρωτίστως στα προσωπικές τους φιλοδοξίες. Αφού λοιπόν δεν περιμένουμε τίποτε από αυτούς πρέπει να προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε την νέα κατάσταση πραγμάτων, προκειμένου να προστατεύσουμε το εισόδημα μας. Στο εξής η παρουσία μας στις τράπεζες είναι απαραίτητη, γι αυτό ας ξεκινήσουμε από τις αδικαιολόγητες χρεώσεις των τραπεζών. Αναγκαστικά πρέπει να διαθέτετε λογαριασμούς σε όλες σχεδόν τις τράπεζες για να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας και τις συνεργασίες σας με τις ασφαλιστικές εταιρίες γι αυτό προσέξτε τους λογαριασμούς σας και τα έξοδα των τραπεζών. Θα διαπιστώσετε ότι κάποιες χρεώσεις δεν είναι απαρατήρητες και διαφέρουν από τράπεζα σε τράπεζα, είτε χρησιμοποιείτε το e-banking είτε όχι. Εάν εξαιρέσουμε την μεγαλύτερη κατηγορία των πεινασμένων για ρευστό που είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες, οι τράπεζες είναι η δεύτερη μεγάλη κατηγορία των hungries δηλ των επίσης πεινασμένων. Οι τράπεζες λόγω της κρίσης ψάχνουν απεγνωσμένα για έσοδα, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών από τους πελάτες, που επιδιώκουν επίσης να μας πάρουν μέσα από το σύστημα bancassurance. Τι θα κάνετε λοιπόν? Ρωτήστε τι χρεώσεις και σε τι αριθμό υπάρχουν ανά τράπεζα, για κάθε συναλλαγή διατραπεζική ή συναλλαγή, ανά λογαριασμό προς λογαριασμό της ίδιας τράπεζας. Θα εκπλαγείτε όταν διαπιστώσετε ότι οι τράπεζες δεν κάνουν τις ίδιες χρεώσεις, γι αυτό προτιμείστε τις μηδενικές ή τις πιο μικρές. Υπάρχουν έξοδα που ξεκινούν από 1,5 ευρώ στο γκισέ ή στο e-banking και καταλήγουν σε παράλογες χρεώσεις 30 ευρώ για δικούς μας άτοκους λογαριασμούς όψεως ανά εξάμηνο. Διαπραγματευθείτε με την κάθε τράπεζα ξεχωριστά τα έξοδα της και συζητείστε με τον διευθυντή τρόπους διευκόλυνσης των συναλλαγών σας από την αρχή. Βρείτε λύσεις για εξυπηρέτηση των συναλλαγών σας, στο τέλος του μήνα που γίνεται χαμός στις τράπεζες κι αν δεν σας συμφέρει, αφού τώρα όλα μετράνε στο εισόδημά σας, αλλάξτε τράπεζα πηγαίνοντας όπου εξυπηρετείστε φθηνότερα και καλύτερα. Συγκεντρώστε και τυπώστε πολλά ασφαλιστήρια πριν κάνετε την τραπεζική σας μεταφορά προς το τέλος της εβδομάδας και μην τρώτε τον χρόνο σας με τις τραπεζικές συναλλαγές, αφού η βασική δουλειά σας πρέπει να είναι η εξεύρεση νέων πελατών. Τέλος θα σταθώ στους πιο πεινασμένους για ρευστό ασφαλιστικές εταιρίες. Θα προσέξατε ότι μερικές ασφαλιστικές εταιρίες στις ανανεώσεις τους, ήδη «τσίμπησαν» 3-4 ευρώ το μικτό ασφάλιστρο, ώστε να καλύψουν τα πρόσθετα έξοδα τους. Βγείτε και πάλι έξω και αναθεωρήστε τις σχέσεις σας και τις συμβάσεις σας με όλες τις ασφαλιστικές. Επιδιώξτε να πάρετε 2-3 μονάδες προμήθειες παραπάνω, συγκεντρώνοντας την παραγωγή σας στις εταιρίες που σας δίνουν καλό ασφάλιστρο και ακόμη πιο καλή προμήθεια. Συνεργαστείτε κυρίως με αυτές που σας αφαιρούν επί τόπου την προμήθεια. Ήλθε η ώρα των αλλαγών για όλους και πρέπει η διαμεσολαβητές να αποδείξουν, ότι οι επιβαλλόμενες σε αυτούς νέες μορφές εκτύπωσης και πληρωμής, έχουν και διαφορετικές αναγνώσεις εκτός της αγγλικής. Εμπρός συνάδελφοι!!! *Ο Γιώργος Νικολάκος είναι διευθύνων σύμβουλος της Fasmagroup. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 4/12/2024 Εκτοξεύτηκε στο +25,6% η παραγωγή του κλάδου ασφάλισης περιουσίας-Αποδίδουν τα κυβερνητικά μέτρα
Nextdeal newsroom, 29/11/2024 Στα 220 εκατ. ευρώ τα κέρδη μετά φόρων των ασφαλιστικών εταιρειών το 2023
ICAP: Άνοδος σημειώθηκε στα έξοδα του ασφαλιστικού τομέα το 2023! Στον κλάδο των Ασφαλειών, (τα συνολικά έσοδα 153 επιχειρήσεων του τομέα (ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης) αυξήθηκαν κατά 35,7%... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 10:43 26/11/2024
Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Εξαμήνου 2024 Προσαρμοσμένα Καθαρά κέρδη προς τους μετόχους € 65,7 εκατ., αυξημένα κατά 20,1% -Κέρδη ανά μετοχή προσαρμοσμένα για μη λειτουργικά αποτελέσματα... Nextdeal newsroom, 27/09/2024 - 09:53 27/9/2024