Θωμάς Σλάμαρης, 20/1/2015 - 11:49 facebook twitter linkedin Για να πουλήσεις σε άλλους πρέπει πρώτα να πουλήσεις στον εαυτό σου Θωμάς Σλάμαρης, 20/1/2015 facebook twitter linkedin Θέλεις να πετύχεις στις πωλήσεις και καθημερινά προσπαθείς να βελτιωθείς. Βάζεις στόχους και προσπαθείς να τηρήσεις ένα πρόγραμμα. Διαβάζεις διάφορα και κάνεις μερικές φορές σεμινάρια για τις πωλήσεις. Πολύ καλά όλα αυτά, αλλά αν μετά από αυτά δεν έχεις φτάσει εκεί που επιθυμείς, μήπως φταίει κάτι άλλο; Έχεις σκεφτεί πως αυτό που πουλάς, περισσότερο από προιόντα ή υπηρεσίες, είναι στη πραγματικότητα ο εαυτός σου; Εσύ θα αγόραζες από σένα με τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείς; Εσύ θα έπειθες τον εαυτό σου να αγοράσει αν ένας πωλητής σαν εσένα, στο πρότεινε; Θα έδειχνες εμπιστοσύνη σε κάποιον σαν εσένα; Καυτά ερωτήματα που όμως είναι πολλές φορές το κλειδί των απαντήσεων για μερικούς που ενώ νιώθουν πως τα κάνουν όλα, δεν έχουν τα αποτελέσματα που θέλουν. Όλα ξεκινούν από τις σωστές ερωτήσεις, μην το ξεχνάς αυτό. Ναι, ΜΟΝΟ αν πιστεύεις στον εαυτό σου 100% μπορείς να μεταδώσεις και στον υποψήφιο πελάτη σου, την αυτοπεποίθησή σου και τη σιγουριά σου. Ο υποψήφιος, χρειάζεται να νιώθει πως δεν αγοράζει απλά ένα προιόν ή μια υπηρεσία, αλλά και τη σχέση μαζί σου. Για να την θέλει αυτη τη σχέση όμως πρέπει να είσαι εσύ πρώτα ακαταμάχητος. Ναι, ΜΟΝΟ αν έχεις πραγματικές γνώσεις της δουλειάς σου, θα έχεις και την δύναμη να υποστηρίξεις με βεβαιότητα πως ΞΕΡΕΙΣ τι λες . Έτσι ο υποψήφιος θα σου δείξει εμπιστοσύνη και θα σε ακολουθήσει. Ναι, ΜΟΝΟ αν υπερασπιστείς με πάθος, τις αξίες σου, την πίστη σου σε αυτό που προτείνεις, την εταιρεία σου, τη δουλειά σου, ΜΟΝΟ τότε ο πελάτης θα σε ακολουθήσει και θα είναι πελάτης σου για πολλά χρόνια. Μην σαμποτάρεις εσύ τη δουλειά σου, με αρνητικές σκέψεις, μην νιάζεσαι πως θα σε κρίνει, μην σκέφτεσαι τι θα κερδίσεις εσύ αλλά τι θα κερδίσει ο πελάτης σου και γιατί πρέπει να σε ακούσει, και τότε θα σε ακούσει. Να θυμάσαι πως αυτό που πουλά, τις περισσότερες φορές είναι το συναίσθημα με ένα λογικό πυρήνα. Δηλαδή το πάθος σου και η πίστη σου, με μερικά λογικά επιχειρήματα. Κέρδισε τον εαυτό σου, πίστεψε στον εαυτό σου και τότε θα πιστέψουν όλοι σε σένα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Θωμάς Σλάμαρης, 12/11/2020 - 15:53 Τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ασφαλιστικού συμβούλου και πώς να τα αντιμετωπίσει!
Θωμάς Σλάμαρης, 18/12/2017 - 11:17 Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;
Μήπως ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι ο εαυτός σου; Ο Γιώργος ήθελε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 50% μέχρι το τέλος του χρόνου. Ήταν πολύ καλός στην επικοινωνία... Θωμάς Σλάμαρης, 23/08/2017 - 09:09
Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς) Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική. Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι... Θωμάς Σλάμαρης, 14/08/2017 - 09:37
Οργάνωση πωλήσεων ή στασιμότητα; Κάθε πωλητής που επιζητά την επιτυχία βάζει στόχους. Στόχους που θα τον οδηγήσουν στο εισόδημα και την καταξίωση που θέλει.... Θωμάς Σλάμαρης, 12/07/2017 - 07:54
3+1 παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία κάθε πωλητή (free webinar)! Τι είναι πραγματικά οι πωλήσεις; Προσωπικά πιστεύω πως είναι σαν την μαγειρική. Θέλεις να πετύχεις ένα καταπληκτικό φαγητό και πρέπει από... Θωμάς Σλάμαρης, 15/06/2017 - 08:53
Ο θησαυρός που σε περιμένει, αν είσαι πωλητής! Πάρα πολλοί ασφαλιστικοί σύμβουλοι ασχολούνται με την προσέγγιση υποψηφίων πελατών με την μέθοδο του ψυχρού τηλεφώνου. Έχουν μπροστά τους λίστες... Θωμάς Σλάμαρης, 06/06/2017 - 07:32
Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού! Γιατί δυσκολεύονται πολλοί να κλείσουν το πρώτο ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Πως μπορούν να ξεπεράσουν τις ψεύτικες αντιρρήσεις και να ορίσουν... Θωμάς Σλάμαρης, 29/05/2017 - 07:38