Με επιστολή του προς το ΔΣ του ΣΕΜΑ ο Μωρίς Καπουάνο ζητά άμεση αντίδραση για αθέμιτους ανταγωνισμούς που υφίστανται οι διαμεσολαβούντες από πακέτα εταιριών που πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα μέσω άλλων συνεργασιών με εκπτώσεις, ειδικές τιμές, προσφορές και δώρα. Μάλιστα επισυνάπτει και δύο αρχεία, ένα συνεργασίας Anytime με Carrefour και άλλο συνεργασίας Hellas Direct με πρατήρια BP. Επισημαίνει επίσης την διαφορετική εποπτεία της ΔΕΙΑ ως προς τις υποχρεώσεις όπου είναι σκληρή με τους διαμεσολαβητές.
Διαβάστε την επιστολή:
"Προς το ΔΣ του ΣΕΜΑ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Λυπάμαι που ταράζω τον λήθαργο σας αλλά ενός κακού μύρια έπονται.
Έτσι μετά το Carrefour, όπως βλέπετε από τα συνημμένα ακολουθούν και τα πρατήρια της ΒΡ.
Όταν δείτε τα συνημμένα, και πριν αρχίσουν και τα περίπτερα διανομές, πλην σιγαρέτων και εφημερίδων, ασφαλιστικών προϊόντων, ελπίζω να αποφασίσετε να κουνηθείτε λίγο διότι εγώ μόνος μου δεν επαρκώ πάντα.
Η ΤτΕ κατά τα άλλα ζητάει για κάθε πελάτη κλάδου αυτοκινήτων να καταγράψουμε το περίφημο έντυπο αναγκών και διάφορες άλλες γραφειοκρατικές και χρονοβόρες διαδικασίες που εξαϋλώνουν τις πενιχρές πια προμήθειες.
Βλέπετε υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Αγαπητοί συνάδελφοι ξυπνήστε, ενημερώστε και το Επιμελητήριο, κάνετε παράσταση στην ΔΕΙΑ ή όπου αλλού κρίνετε σκόπιμο, αλλά επί τέλους αντιδράστε δυναμικά σε αυτό το αίσχος πριν είναι αργά.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Μωρίς Καπουάνο - ΚΑΠΟΥΑΝΟ ΜΕΣΙΤΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΑΕ"