Nextdeal newsroom, 19/6/2015 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει άνθρωπο ασυγκίνητο! Nextdeal newsroom, 19/6/2015 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα. Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 17/2/2025 Peter Zaffino (AIG): Οι ζημίες από καταστροφές μπορεί να ξεπεράσουν τα 200 δισ. δολάρια φέτος
David Howden (CEO Howden): Διεύρυνση του ασφαλιστικού κενού προστασίας Το ασφαλιστικό κενό προστασίας διευρύνεται λόγω της αυξημένης συχνότητας αποζημιώσεων, των περιορισμών στις αυξήσεις ασφαλίστρων και της αντίληψης ότι το... Nextdeal newsroom, 14/02/2025 - 10:30 14/2/2025
Η Καλιφόρνια ζητά 1 δισ.δολάρια από τους ασφαλιστές για να ενισχύσει το πρόγραμμα FAIR Plan μετά τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες Ο Επίτροπος Ασφαλίσεων της Καλιφόρνια, Ricardo Lara, ζήτησε 1 δισεκατομμύριο δολάρια από τα μέλη του προγράμματος FAIR για να ενισχύσει... Nextdeal newsroom, 13/02/2025 - 13:45 13/2/2025