Nextdeal newsroom, 4/4/2016 - 08:31 facebook twitter linkedin Atradius: H αύξηση, η οποία σημειώνεται στις πωλήσεις, δεν ακολουθείται από αντίστοιχη άνοδο στα κέρδη Nextdeal newsroom, 4/4/2016 facebook twitter linkedin Το 2016, οι περισσότερες αγορές διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης αναμένεται να επεκταθούν περαιτέρω, με τις παγκόσμιες πωλήσεις λιανικής να αυξάνονται κατά 2,7%, σύμφωνα με το Economist Intelligence Unit. Σε γεωγραφικό επίπεδο, η Ασία θα παρουσιάζει και πάλι την υψηλότερη -από έτος σε έτος- αύξηση του όγκου των πωλήσεων, καθοδηγούμενη από ισχυρή ζήτηση στην Κίνα και την Ινδία, αλλά και σε μεγάλες αγορές με μεσαίας κλίμακας επιχειρήσεις, όπως η Ινδονησία και το Βιετνάμ. Στη Βόρεια Αμερική, οι προοπτικές για τις αμερικανικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης παραμένουν θετικές, ενώ η κατάσταση του λιανεμπορίου στον Καναδά είναι περισσότερο πιεστική. Οι επιδόσεις λιανικής στην Ευρώπη παρουσιάζουν ποικιλομορφία, με αγορές, όπως η Γερμανία, να αποδίδουν καλά και άλλες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, όπου οι λιανικές πωλήσεις δεν έχουν ακόμη επιστρέψει στα -προ κρίσης- επίπεδα, να παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις. Στις περισσότερες αγορές, παγκοσμίως, τα περιθώρια των διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης παραμένουν στενά, μιας και, παρά τη γενική ανάκαμψη, οι περισσότεροι καταναλωτές παραμένουν σαφώς προσανατολισμένοι στις τιμές. Αυτό, εξακολουθεί να αποτελεί κληρονομιά της κατά το παρελθόν ύφεσης, καθώς και συνέπεια της αυξανόμενης πρόκλησης που θέτουν οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές έναντι των παραδοσιακών καταστηματαρχών: η διαφάνεια των τιμών, όπως αυτή παρέχεται στους καταναλωτές από διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης, διατηρεί την πίεση που ασκείται στα περιθώρια κέρδους, καθ΄όλο το μήκος της αλυσίδας τιμών. Όπως το 2015, η επιτυχία και η ανθεκτικότητα των διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης, όλο και περισσότερο, εξαρτάται από την ικανότητά τους να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές, όπως π.χ. τη δημιουργία και την επέκταση διαδικτυακών επιχειρήσεων ή / και η προσφορά συμπληρωματικών υπηρεσιών. Μένει να δούμε το πώς, κυρίως οι "μικρότεροι παίκτες" που συχνά εμφανίζουν ασθενέστερα οικονομικά, μπορούν να αντιμετωπίσουν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο άκρως ανταγωνιστικό λιανεμπόριο διαρκών καταναλωτικών αγαθών. Η τελευταία μελέτη της Atradius, Atradius Market Monitor, εστιάζει στις ακόλουθες αγορές με επίκεντρο τον κλάδο των Διαρκών Καταναλωτικών Αγαθών: Γερμανία - Η εύρωστη εγχώρια ζήτηση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2016 Ολλανδία -Υψηλότερη ανάπτυξη σημειώθηκε το 2015 , ωστόσο, άνισα κατανεμημένη Ηνωμένο Βασίλειο – Παρουσιάζεται συνεχής αύξηση στην κατανάλωση Η.Π.Α. - Αύξηση των πωλήσεων αναμένεται τα επόμενα χρόνια Καναδάς – Η συρρίκνωση των εορταστικών περιόδων εκπτώσεων ενδέχεται να οδηγήσει σε καθυστερήσεις πληρωμών και πτωχεύσεις το 2016 Ιταλία – Συγκρατημένη ανάπτυξη αναμένεται το 2016 Πολωνία– Περαιτέρω ανάπτυξη αναμένεται το 2016 Διαβάστε εδώ περισσότερα σχετικά με την Απόδοση του Κλάδου των Διαρκών Καταναλωτικών Αγαθών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/11/2024 KPMG: Γεωπολιτική αβεβαιότητα, εμπορικοί περιορισμοί και αποκλίσεις στην ΤΝ, οι «μεγαλύτεροι κίνδυνοι» για την ανάπτυξη των παγκόσμιων εταιρειών
Nextdeal newsroom, 5/11/2024 Γήρανση και δημόσια οικονομικά: Μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά να γεράσουμε;
Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Προτεραιότητα της πολιτείας πρέπει να είναι η βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των πολιτών Η ασφάλεια των πολιτών, η προστασία του περιβάλλοντος, η βελτίωσης της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής, αλλά και η προαγωγή... Nextdeal newsroom, 05/11/2024 - 12:44 5/11/2024
Κωστής Χατζηδάκης στο Reuters: Μείωση του χρέους με δημοσιονομική πειθαρχία και φιλοεπενδυτική πολιτική Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Ο στόχος για μείωση του δημοσίου χρέους... Nextdeal newsroom, 05/11/2024 - 10:38 5/11/2024