Γιώργος Μούζος, 20/5/2016 - 18:24 facebook twitter linkedin Η εφαρμογή myOpel Στέλνει τον Προορισμό στο Σύστημα Πλοήγησης από Smartphone Γιώργος Μούζος, 20/5/2016 facebook twitter linkedin Οι οδηγοί Opel μπορούν τώρα να προγραμματίζουν άνετα και εξ αποστάσεως το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου τους, χωρίς να χρειάζεται να βρίσκονται μέσα σε αυτό. Απλά χρησιμοποιώντας το καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar με την τελευταία έκδοση της εφαρμογής myOpel, οι ιδιοκτήτες Opel εισάγουν τον προορισμό στο smartphone τους ή τον επιλέγουν από το βιβλίο διευθύνσεων και τον προωθούν στο αυτοκίνητό τους πιέζοντας ένα μπουτόν. Επίσης, μπορούν πλέον να προσθέτουν χρήσιμα σχόλια στη λειτουργία Εντοπισμού Οχήματος (Vehicle Location) ακόμα και μία φωτογραφία, που θα τους βοηθήσει να ξαναβρούν το αυτοκίνητο. Για να αποφεύγουν πρόστιμα στάθμευσης, οι χρήστες myOpel μπορούν να ρυθμίζουν ένα χρονόμετρο που θα τους υπενθυμίζει πότε λήγει ο χρόνος στάθμευσης. Η υπηρεσία Opel OnStar κάνει την οδήγηση πιο άνετη και διασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα. Χρησιμοποιώντας φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές, ο ‘φύλακας άγγελος’ της Opel OnStar όχι μόνον ανταποκρίνεται αυτόματα σε περιπτώσεις συγκρούσεων, αλλά βοηθά και στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων. Η μοναδική υπηρεσία μπορεί επίσης με απομακρυσμένο έλεγχο (remote control) να ξεκλειδώνει πόρτες, να ‘κατεβάζει’ διαδρομές απευθείας στο αυτοκίνητο, να στέλνει emails για την κατάσταση το οχήματος και να προσφέρει ένα προαιρετικό 4G/LTE Wi-Fi hotspot. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06