Γιώργος Μούζος, 31/5/2016 - 09:08 facebook twitter linkedin Ετοιμάζεται για το Nürburgring το Nissan GT-R Nismo Γιώργος Μούζος, 31/5/2016 facebook twitter linkedin Nτεμπούτο για το νέο Nissan GT-R NISMO στη διάσημη πίστα του Nürburgring, γνωστή και ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο. Αυτή η πίστα αποτελεί το μέρος στο οποίο οι ισχυρές επιδόσεις του Nissan GT-R, έχουν δοκιμαστεί, ρυθμιστεί αλλά και αναπτυχθεί. Ας το γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα! Όπως και το στάνταρ μοντέλο, το νέο GT-R NISMO διαθέτει μια ανανεωμένη εμφάνιση που γίνεται αμέσως αντιληπτή από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του ισχυρού κινητήρα, η χρωμιωμένη μάσκα τύπου V, έχει διευρυνθεί για να διευκολύνει την εισαγωγή του αέρα, χωρίς όμως να μειώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με την στάνταρ έκδοση του GT-R, ο μπροστινός προφυλακτήρας του GT-R NISMO είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα. Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή μεγάλης κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Αναβαθμισμένο εσωτερικό Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο GT-R NISMO διαθέτει κι ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από δέρμα Alcantara, ενώ το ταμπλό έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και ελέγχου (έχει μειωθεί ο αριθμός των διακοπτών από 27 στο προηγούμενο μοντέλο, σε μόλις 11) και με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της. Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής ανθροκονημάτινης κονσόλας, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται να “λύσει” τα χέρια σε αυτούς που ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο νέο NISMO GT-R είναι και τα δερμάτινα Recaro® bucket καθίσματα με ανθρακονήματα, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara. Βελτιωμένη η λειτουργία της τετρακίνησης Η τετρακίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Η ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του GT-R NISMO. Το ειδικό Bilstein® DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι έτσι ρυθμισμένα ώστε να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τους 600 ίππους που παράγει ο 6κυλινδρος κινητήρας των 600 ίππων. 600 ίπποι από 3,8 λίτρα! Ο κινητήρας του GT-R NISMO, γνωστός και ως VR38DETT, είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος, σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο με άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε! Παρά την πιο “αγωνιστική” φύση του, το νέο GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ό, τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια αγωνιστική πίστα. Το Nissan GT-R NISMO, αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά και θα είναι διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά εξωτερικά χρώματα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00 Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης;
Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων;
Γιατί το Blockchain είναι μια καλή λύση για την πρόληψη απάτης; Η τεχνολογία blockchain έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες του 21ου αιώνα, με εφαρμογές που εκτείνονται σε... Γιώργος Μούζος, 25/10/2024 - 09:09
Τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας της BMW Σειρά 2 Gran Coupé Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé διαθέτει μια σειρά προηγμένων συστημάτων ασφαλείας με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων και τη... Γιώργος Μούζος, 23/10/2024 - 09:19
To λάθος των 700 ευρώ που κάνουν οι πελάτες σας! Προστατέψτε τους! Η θάμβωση των αντίθετα διερχόμενων οδηγών είναι μια συχνή και επικίνδυνη κατάσταση στους δρόμους. Διαβάστε παρακάτω πώς οι πελάτες σας... Γιώργος Μούζος, 21/10/2024 - 09:20
Προστατεύστε τους πελάτες σας από κλοπή του αυτοκινήτου τους! Λύσεις ασφάλισης και τεχνολογίας! Η κλοπή αυτοκινήτου αποτελεί μια διαρκή απειλή για τους ιδιοκτήτες οχημάτων, ακόμη και με τις σύγχρονες εξελίξεις στην ασφάλεια. Οι... Γιώργος Μούζος, 16/10/2024 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια & τηλεματική: Η προστασία των δεδομένων των αυτοκινήτων, αλλά και της ιδιωτικότητας των πελατών είναι ύψιστης σημασίας για τον ασφαλιστικό κλάδο! Η τηλεματική τεχνολογία έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι ασφαλιστικές εταιρείες διαχειρίζονται τα δεδομένα των πελατών τους, ιδιαίτερα στον... Γιώργος Μούζος, 14/10/2024 - 08:42
Emergency Driving Stop System: Μία ανάσα ασφάλειας για οδηγούς και ασφαλιστικές εταιρείες Το Emergency Driving Stop System είναι ο «φύλακας άγγελος» του οδηγού που σταματά με ασφάλεια το αυτοκίνητο όταν ο οδηγός... Γιώργος Μούζος, 11/10/2024 - 08:54