Γιώργος Μούζος, 2/9/2016 - 15:20 facebook twitter linkedin Αυτοκίνητο: Πριν αλλάξετε ασφαλιστική, σκεφτείτε… Γιώργος Μούζος, 2/9/2016 facebook twitter linkedin Το να κάνει κάποιος μια έρευνα αγοράς για να βρει τη καλύτερη δυνατή τιμή για την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας του δεν είναι κάτι κακό. Αν κάποιος καταφέρει να βρει μια καλύτερη τιμή ασφαλιστηρίου σε μια άλλη εταιρεία, τότε είναι δεδομένο ότι θα κατευθυνθεί στη νέα και φθηνότερη εταιρεία. Όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα και η καλύτερη κίνηση που μπορεί να κάνει κάποιος κι αυτό γιατί αν η εταιρεία Β είναι φθηνότερη από την εταιρεία Α, δεν μεταφράζεται ότι η εταιρεία Α είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για εσάς. Γι’ αυτό πριν ακυρώσετε το συμβόλαιό σας καλό θα ήταν να σκεφτείτε τις παρακάτω παραμέτρους. Μπορεί να χάσετε καλές εκπτώσεις Είθισται πολλές ασφαλιστικές να ανταμείβουν τους πιστούς πελάτες τους, παρέχοντάς τους σεβαστό ποσοστό εκπτώσεων στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Για να πραγματοποιηθεί όμως κάτι τέτοιο ένας πελάτης θα πρέπει να είναι στην εκάστοτε εταιρεία για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να… «έχει δοκιμαστεί η πίστη του». Δεν θα απολαμβάνετε ούτε ομαδικές εκπτώσεις! Αν είστε πελάτης σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία και διατηρείται διάφορα συμβόλαια σε αυτή, ίσως να απολαμβάνετε κάποια ομαδική έκπτωση στα συμβόλαιά σας. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει πέρα από τα αρκετά προϊόντα που θα έχετε σε μια ασφαλιστική, να είστε και πελάτης με διάρκεια. Τώρα αν εσείς αποφασίσετε π.χ. να αλλάξετε ασφαλιστική εταιρεία για την κάλυψη του αυτοκινήτου σας και στην εταιρεία Α έχετε κι άλλα ασφαλιστικά πακέτα με προνομιακές εκπτώσεις, τότε αν πάτε στην εταιρεία Β όπου βρήκατε φθηνότερο συμβόλαιο, τότε είναι πολύ πιθανόν να σταματήσουν οι εκπτώσεις στα και άλλα σας πακέτα, με αποτέλεσμα στο σύνολο να μην έχετε τόσο μεγάλο κέρδος γενικά. Καλύτερη σχέση ασφαλιζόμενου με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο Κάποια πράγματα δεν είναι μόνο χρήμα! Ένα εξ αυτών είναι και η σχέση που αποκτά ο ασφαλιζόμενος με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο, η οποία δομείται με τα χρόνια. Όμως και επί του πρακτέου μια δυνατή και ποιοτική σχέση μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα. Κι αυτό γιατί ένας μακροχρόνιος ασφαλιστικός σύμβουλος, ο οποίος π.χ. γνωρίζει τις οδηγικές σας συνήθειες, μπορεί να σας προτείνει ένα πακέτο καλύψεων που σας ταιριάζει, αλλά παράλληλα σας εξοικονομεί και χρήματα. Ειδικά αν δεν είστε γνώστης της ασφαλιστικής αγοράς, ένας έμπιστος ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας φανεί απόλυτα χρήσιμος, προστατεύοντάς σας από άσκοπα έξοδα. Γι’ αυτό το λόγο επενδύστε στη συγκεκριμένη σχέση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02