Γιώργος Μούζος, 6/10/2016 - 12:58 facebook twitter linkedin Οδηγείς χωρίς να ασχολείσαι με το κινητό; Έχεις δωρεάν καφέ! Γιώργος Μούζος, 6/10/2016 facebook twitter linkedin Στο project αυτό πέρα από την Toyota, συμμετέχουν η KDDI Corporation, καθώς και η εταιρεία καφέ Komeda. Σύμφωνα με την Toyota αυτό είναι το πρώτο project που βρίσκει εφαρμογή στη Ιαπωνία, ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των οδηγών που οδηγούν χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο όταν οδηγούν. Το συγκεκριμένο application θα βρει εφαρμογή στο νομό του Aichi, στον οποίο σημειώνονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία λόγω χρήσης του κινητού τηλεφώνου. Η εφαρμογή είναι εξαιρετικά απλή. Ο χρήστης την εγκαθιστά στο κινητό του τηλέφωνο. Την ενεργοποιεί και απλά πρέπει να την έχει αποθηκευμένη όση ώρα οδηγεί με την οθόνη προς τα κάτω. Αυτή καταγράφει όλη την απόσταση της οδήγησης και το χρόνο, χωρίς τον οδηγό να ακουμπάει το τηλέφωνό του. Όταν ο οδηγός συμπληρώσει 100 χλμ χωρίς χρήση κινητού τηλεφώνου, τότε η Komeda (η εταιρεία καφέ) τον επιβραβεύει με έναν δωρεάν καφέ κι έπειτα κάθε 200 χλμ. Δεν είναι η πρώτη εφαρμογή που επιβραβεύει τον οδηγό αν δεν χρησιμοποιεί το κινητό του χωρίς να οδηγεί. Πρόσφατα, ένας φοιτητής στο Middlebury δημιούργησε την εφαρμογή JoyRyde, με την οποία ο οδηγός μαζεύει πόντους οι οποίοι αξιοποιούνται για την αγορά διάφορων αγαθών. Ακόμα μια είναι η SafeDrive, με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, με τους κερδισμένους πόντους να προσφέρουν χρηματική έκπτωση για αγορές. Πέρα όμως από το απτό αποτέλεσμα της ασφαλούς οδήγησης, όπως ένας δωρεάν καφές, τέτοιες εφαρμογές ελέγχου συμπεριφοράς των οδηγών, είναι χρήσιμες για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Μέσω αυτών των εφαρμογών, οι ασφαλιστικές θα βλέπουν τις οδηγικές συνήθειες των οδηγών κι αναλόγως πόσο προσεκτικοί είναι, θα προσαρμόζονται κι ανάλογα τα ασφάλιστρα, με τις ανάλογες εκπτώσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06