Γιώργος Μούζος, 26/10/2016 - 14:40 facebook twitter linkedin Mitsubishi Outlander: Δημιουργική πορεία 15 ετών Γιώργος Μούζος, 26/10/2016 facebook twitter linkedin Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την Εταιρεία και για τη βιομηχανία: - Πρώτη γενιά: Παρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία (“ASX” concept (2001*)- Δεύτερη γενιά: Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC “Project Global” C/D (2005)- Τρίτη γενιά: Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση του 2016, εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” της Mitsubishi το φθινόπωρο του 2015. Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία. Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Outlander πριν από ένα χρόνο, η Mitsubishi ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια. Τότε κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων, με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα. Που για ακόμα μια φορά η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα κι έξω, θα επιβεβαιώσει την ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46