Γιώργος Μούζος, 4/7/2017 - 14:59 facebook twitter linkedin Έρευνα GDV για την αυτόνομη οδήγηση: Λιγότερα ατυχήματα, μεγαλύτερες αποζημιώσεις Γιώργος Μούζος, 4/7/2017 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως η αυτόνομη οδήγηση μας έρχεται με ολοένα και ταχύτερο ρυθμό, μιας και απώτερος σκοπός όλων των εμπλεκομένων με τον κλάδο του αυτοκινήτου είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Προς το παρόν όμως, το πραγματικό αποτέλεσμα αυτών των καινοτομιών είναι ακόμα ασαφές! Τα συστήματα βοήθειας και η αυτόνομη οδήγηση έχουν ως σκοπό τη μείωση των ατυχημάτων και την ασφαλή οδική κυκλοφορία. Όμως κανείς ακόμα δεν ξέρει τον αντίκτυπο που θα έχει στην καθημερινότητα του οδηγού, ενώ και το κομμάτι ασφάλισης των εν λόγω οχημάτων παραμένει ομιχλώδες. Για το λόγο αυτό οι εμπειρογνώμονες από τη Γερμανική Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών (GDV) αποφάσισαν να εξετάσουν προσεκτικότερα τον πραγματικό αντίκτυπο της αυτόνομης οδήγησης, τουλάχιστον στο κομμάτι της καταβολής των αποζημιώσεων. Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με τις προβλέψεις τους, οι αποζημιώσεις λόγω τροχαίων ατυχημάτων, αναμένεται να μειωθούν κατά 7 έως 15% μεταξύ 2015 και 2035 λόγω της αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με τα δεδομένα των εμπειρογνωμόνων, το 2015 καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 22 δις ευρώ. Όπως δήλωσε κι ο Bernhard Gause, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της GDV, «Η νέα τεχνολογία που μας έρχεται αναμένεται να κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη. Όμως εξαιτίας των τόσων εξειδικευμένων εξαρτημάτων που θα έχουν τα οχήματα πάνω τους, θα κάνουν τις επισκευές πιο δαπανηρές και κατά συνέπεια και τις αποζημιώσεις». Το emergency braking και το parking assistant θα εξοικονομούν χρήματα Οι εμπειρογνώμονες αναλύοντας όλα τα δεδομένα έφτασαν στο συμπέρασμα, πως το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αλλά και το parking assistant αναμένεται να εξοικονομήσουν αρκετά χρήματα από αποζημιώσεις, μιας και τα συγκεκριμένα συστήματα θα κάνουν αρκετή δουλειά αποτρέποντας μικρο-συγκρούσεις και κατά συνέπεια θα γλυτώνουν τις ασφαλιστικές από την καταβολή αποζημιώσεων. Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα ευρήματα από την μελέτη Όπως ανέφεραν οι εμπειρογνώμονες για να είναι αποτελεσματικές οι νέες τεχνολογίες ασφαλείας θα πρέπει οι οδηγοί να τις χρησιμοποιούν και να τις εμπιστευτούν. Κάτι που απαιτεί χρόνο, ώστε να εξοικειωθούν άπαντες με τον νέο αυτό εξοπλισμό. Ακόμα όμως δυο συμπεράσματα έχουν ενδιαφέρον. Πρώτον, η νέα αυτή τεχνολογία εξελίσσεται αργά, κάτι απόλυτα λογικό μιας και απαιτούνται πολλές δοκιμές πριν την τελική εφαρμογή στην μαζική παραγωγή. Έτσι θα χρειαστούν πολλά χρόνια ώστε να περάσει η εν λόγω τεχνολογία και σε πιο προσιτά μοντέλα της αγοράς και δεύτερον τα έξτρα εξαρτήματα που θα απαρτίζουν την νέα τεχνολογία θα κάνει τις επισκευές ακριβότερες. Κι αυτό γιατί η προσθήκη αισθητήρων, καμερών κι ότι άλλο απαιτείται για την λειτουργία της αυτόνομης οδήγησης θα είναι δαπανηρά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06