Nextdeal newsroom, 16/11/2017 - 09:26 facebook twitter linkedin «We Care for You»: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στους ανθρώπους της AXA! Nextdeal newsroom, 16/11/2017 facebook twitter linkedin Για 3η συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε η Εβδομάδα «We Care for You» της AXA. Κεντρικός άξονας, όχι απλά η βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, αλλά η ουσιαστική προσπάθεια, οι άνθρωποι της AXA να ζουν καλύτερα. Η Εβδομάδα “We Care for You”, θεσμός πλέον για την AXA Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία για 3η συνεχή χρονιά. Στόχος της Εβδομάδας ήταν η Εταιρεία να «ακούσει τους ανθρώπους της, να κατανοήσει και να προσαρμόσει» τις επερχόμενες στρατηγικές της προτεραιότητες ώστε να συνεχίσει να τους στηρίζει να ζουν καλύτερα. Μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες οι άνθρωποι της AXA είχαν τη δυνατότητα να γιορτάσουν, να ενημερωθούν, να μάθουν διασκεδάζοντας και να συζητήσουν ανοικτά για οτιδήποτε τους απασχολεί. Η καθολική συμμετοχή σε όλες τις ενέργειες απέδειξε τη σημαντικότητα που αποδίδεται σε αυτή την εβδομάδα, η οποία για τη χρονιά αυτή περιλάμβανε: - Flame story: Μια γιορτή για τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της AXA στην Ελλάδα. Μαζί με εκπροσώπους των δικτύων διανομής, τον χρυσό Ολυμπιονίκη Νίκο Κακλαμανάκη, καθώς και τον Wilm Langenbach, Οικονομικό Διευθυντή της AXA για τις Νέες & Διεθνείς Αγορές και υπεύθυνο Ανάπτυξης Στρατηγικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, οι εργαζόμενοι έθεσαν τις βάσεις για μια ακόμα πιο ισχυρή επερχόμενη δεκαετία. Κεντρικό σύμβολο της εκδήλωσης ήταν μια «φλόγα» ταυτισμένη με το κόκκινο switch της AXA, ένα σύμβολο που ενώνει τους 165.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και αναδεικνύει το όνομα της ΑΧΑ. - My Well Being Rocks: Μια ενέργεια για τη σωστή στάση του σώματος στο γραφείο. Οι άνθρωποι της AXA είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για τους ίδιους. Η ενέργεια αυτή υλοποιήθηκε υπό την ομπρέλα που έχει ορίσει η Εταιρεία για την καλύτερη εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. - So you think you can escape? Live my day: Ένα escape room που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της κουλτούρας πελατοκεντρικότητας της AXA και με βάση μία από τις δομικές αξίες της Εταιρείας, «Customer First». Μέσα από ένα καλογραμμένο σενάριο, οι άνθρωποι της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων Γενικών Ασφαλίσεων (motor & non-motor claims) έθεταν προκλήσεις προς τους συναδέλφους τους, οι οποίοι έπρεπε να λύσουν μια σειρά από γρίφους με επιτυχία, με απώτερο σκοπό να ικανοποιήσουν με δίκαιο τρόπο τις απαιτήσεις των πελατών. Στην εξέλιξη του σεναρίου ενεργό ρόλο είχαν οι καινοτόμες πρακτικές της AXA που αφορούν στην αποζημίωση του πελάτη, όπως είναι η ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο και η άμεση εξυπηρέτηση ζημιών κατοικίας, με άμεση πληρωμή ή άμεση επισκευή. - Να η ευκαιρία: Η καθιερωμένη συνάντηση ανάμεσα στην Εκτελεστική Επιτροπή και τους ανθρώπους της Εταιρείας έγινε για μία ακόμα χρονιά, χωρίς ατζέντα. Συζητήθηκαν ανοικτά μια σειρά από θέματα που τέθηκαν από τους εργαζόμενους προς την ανώτατη διοίκηση, με το αποτέλεσμα να αποζημιώνει για μία ακόμα φορά τη σημαντική πρωτοβουλία αυτή. - The AXA factor & Party: Μια ενημέρωση για ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, το νέο Employee Pulse Survey. Ένα σύστημα για τη Διαχείριση της Απόδοσης αλλά και τις παροχές της AXA προς τους ανθρώπους της. Την ενημέρωση ακολούθησε ένα εσωτερικό party, κλείνοντας με μια ευχάριστη νότα τις εκδηλώσεις τηε Εβδομάδας. «Η AXA στην Ελλάδα αποτελεί μια δύναμη σταθερότητας και μετασχηματισμού. Μια ισχυρή ομάδα που με εστίαση στο στόχο της θα συνεχίσει να στηρίζει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται να ζουν καλύτερα. Η εβδομάδα αυτή ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι μαζί τι έχουμε καταφέρει και να δεσμευτούμε για ακόμα περισσότερα στο μέλλον, υπερκαλύπτοντας πλέον τις προσδοκίες που έχουμε δημιουργήσει» είπε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διεθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδας. «Ήταν μια εβδομάδα γεμάτη συναίσθημα και υπερηφάνια για τα 10 χρόνια της AXA στην Ελλάδα. Δέκα χρόνια προσπαθειών, δυσκολιών, επιτυχιών, μα πάνω από όλα με κατάθεση ψυχής από όλους τους ανθρώπους αυτής της Εταιρείας. Η καθολική συμμετοχή του κόσμου στις δράσεις της εβδομάδας αυτής απέδειξαν πως οι άνθρωποί μας αναγνωρίζουν πως στην AXA το τρίπτυχο «ακούμε, καταννοούμε, αλλάζουμε» το κάνουμε πράξη» ανέφερε η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της AXA στην Ελλάδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 28/2/2025 Παναγιώτης Στρατής (ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ Α.Ε.): Ο «φορολογικός κουμπαράς» δεν μπορεί να αποκαθιστά αποκλειστικά την οικονομική ζημιά μιας ιδιωτικής περιουσίας
Στέργιος Κωστακόπουλος (Εθνική Ασφαλιστική): Μιλώντας για Conduct Risk (4) Γράφει ο Στέργιος Κωστακόπουλος, Πιστοποιημένο Στέλεχος της Διεύθυνσης Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Εταιρικής Διακυβέρνησης, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική Σε περίπτωση που ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής... Nextdeal newsroom, 28/02/2025 - 09:15 28/2/2025
Σπύρος Οικονόμου (Interamerican): Η στοχευμένη επέκταση σε νέες αγορές κεντρικός άξονας στη στρατηγική μας Συνέντευξη με τον Σπύρο Οικονόμου, διευθυντή Πωλήσεων Interamerican Τις προτεραιότητες για τον Όμιλο Interamerican θέτει ο νέος διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican, κ. Σπύρος Οικονόμου,... Nextdeal newsroom, 28/02/2025 - 09:00 28/2/2025