Σύμφωνα με πληροφορίες που φθάνουν στο nextdeal.gr, ένας άγριος πόλεμος στον κλάδο του αυτοκινήτου εκτός από τα άλλα (τιμολόγια, προμήθειες, καλύψεις κλπ) κινείται και στις εταιρίες θραύσης κρυστάλλων που επιθυμούν να μεγαλώσουν τα μερίδιά τους στην αγορά, πολιορκώντας ασφαλιστικές εταιρείες και καταναλωτές.
Οι εταιρίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων, πολυεθνικές και ελληνικές, δραστηριοποιούνται με έντονο ανταγωνισμό μεταξύ τους και αποσπούν ένα μεγάλο κόστος από τις ζημιές αυτοκινήτων, που ελάχιστοι στο χώρο των ασφαλειών το υπολογίζουν στην σωστή του βάση με ελέγχους σε όλο το φάσμα της ζημιάς από τον καταναλωτή – πελάτη ως τον διαμεσολαβητή ασφαλιστή και το συνεργείο – κατάστημα ή εξουσιοδοτημένο συνεργάτη ή κινητή μονάδα….
Κάποιοι μιλάνε για μεγάλες απώλειες (ήταν αιτία πολλών αλλαγών συμβάσεων) και περιοχή κόστους με μεγάλα περιθώρια βελτίωσης υπέρ των εταιριών ασφάλισης και καταναλωτών. Αλλά και οι προμήθειες θα ήταν καλύτερες για τον διαμεσολαβητή πράκτορα ή μεσίτη.
Οι γενικότητες του μέσου όρου ζημιάς και ένα «συν-πλην» στο τέλος του χρόνου ΔΕΝ είναι ίσως καλές ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ και των ασφαλιστικών εταιρειών. Η καλή συνεργασία ασφαλιστικών εταιριών με εταιρίες κρυστάλλων θα αναδείξει και το μεγάλο όφελος του έργου αυτού των εταιριών και των συνεργατών τους.
Οι εργαζόμενοι στα συνεργεία ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ φέρνοντας με τις υπηρεσίες τους ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ και τεχνολογία για προστασία συνανθρώπων. Η καλή λειτουργία οδηγεί σε επιβίωση και ευημερία των εμπλεκομένων.
Το www.nextdeal.gr προτείνει ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟ των συμβάσεων και περισσότερο ενδιαφέρον να δείξουν οι διαμεσολαβητές για την τύχη των πελατών τους που αυτοί έφεραν στις εταιρίες. Κυρίως ας δουν το κόστος και το μέγεθος της ζημιάς. Αυτά και με αφορμή ένα δελτίο τύπου εταιρείας κρυστάλλων. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)