Nextdeal newsroom, 15/5/2019 - 16:48 facebook twitter linkedin AXA: Δέκα κανόνες για την ασφάλιση των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό! Nextdeal newsroom, 15/5/2019 facebook twitter linkedin Η AXA UK και η δικηγορική εταιρία Burges Salmon στην τελευταία τους έκθεση με τίτλο "Insurance and Legal 2019" τονίζουν ότι οι κυβερνητικοί και βιομηχανικοί φορείς πρέπει να εφαρμόσουν έναν "χάρτη δεδομένων" στα οχήματα χωρίς οδηγό. Ειδικότερα, οι δύο εταιρίες δημοσίευσαν 10 αρχές για τη χρήση δεδομένων στη βιομηχανία των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων (CAV). Οι αρχές αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές για την προστασία των δεδομένων στο οικοσύστημα CAV και είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία GDPR. Ο στόχος είναι να υποστηρίξουν και να καθοδηγήσουν τους κυβερνητικούς και βιομηχανικούς φορείς κατά τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων και υπηρεσιών CAV. Ορισμένες από τις βασικές αρχές περιλαμβάνουν: Χαρτογράφηση δεδομένων: Οι οργανισμοί θα πρέπει να πραγματοποιήσουν μια πλήρη χαρτογράφηση δεδομένων για τον εντοπισμό όλων των δεδομένων που θα υποβληθούν σε επεξεργασία κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός CAV και θα είναι διαφανή με τους πελάτες, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των χρηστών στο οικοσύστημα CAV. Δημιουργία απορρήτου από το σχεδιασμό: Η τεχνολογία CAV θα πρέπει να αναπτυχθεί ώστε να συλλέγει μόνο τα δεδομένα που είναι απαραίτητα και ανάλογα με τις απαιτήσεις. Στο μέτρο του δυνατού, τα δεδομένα θα πρέπει να είναι ανώνυμα ή ψευδώνυμα για την προστασία των δικαιωμάτων του ατόμου. Εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο: Όλα τα συστήματα και οι υπηρεσίες του οικοσυστήματος CAV θα πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συνεργασία: Θα πρέπει να διεξάγονται συνεχείς συνομιλίες μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών σχετικά με τα δεδομένα που πρέπει να συλλέγονται και τι θα πρέπει να μοιράζεται. Τα κανάλια επικοινωνίας (μεταξύ των κυβερνήσεων, των OEMs, των παρόχων δικτύων επικοινωνιών και όλων των άλλων εμπλεκόμενων φορέων στον τομέα τουCAV), θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι η επικοινωνία θα παραμένει ανοικτή και συνεχής. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την έκθεση. Οι δυο εταιρίες δημιούργησαν επίσης, ένα συνοδευτικό βίντεο που αναφέρεται στον όγκο των δεδομένων που θα δημιουργήσουν τα αυτόνομα αυτοκίνητα αλλά και στην ανάγκη προστασίας αυτών των δεδομένων. Το βίντεο εξετάζει την πρόβλεψη ότι ένα μόνο αυτοκίνητο χωρίς οδηγό θα παράγει περίπου 4.000 gigabytes δεδομένων την ημέρα, όγκος που αντιστοιχεί σε online ταινίες 4.000 ωρών. Τα είδη δεδομένων περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα γύρω αυτοκίνητα και οχήματα, τις διαδρομές και τις προτιμήσεις των επιβατών, την τοπική υποδομή, την απόδοση του οχήματος και πολλά άλλα. Όπως τονίζεται, ένας "χάρτης δεδομένων" θα διασφαλίσει ότι τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται με σύνεση ενώ θα καθορίζει και ποιοι εμπλεκόμενοι χρειάζονται πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα, πότε και γιατί. Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης ότι, χωρίς την ορθή διαχείριση των δεδομένων που θα προκύψουν, οι πληροφορίες από τα οχήματα χωρίς οδηγό, τους επιβάτες τους και τις τοπικές υποδομές θα ήταν ευάλωτες έναντι της κατάχρησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
AXA Research Fund: «Στο δρόμο»... για μια πιο ασφαλή οδήγηση Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκοσμίως την πρώτη αιτία θανάτου στα νεαρά άτομα ηλικίας 15-29 ετών. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό... Nextdeal newsroom, 01/03/2018 - 15:11 1/3/2018
Αυτόνομη οδήγηση και οδική ασφάλεια, προκλήσεις και ηθικά διλήμματα: η οπτική της AXA για το μέλλον της ασφαλούς μετακίνησης Στοιχεία ερευνών: Πώς αντιλαμβάνονται οι πολίτες την αυτόνομη οδήγηση και πόσο βοηθά η τεχνολογία σήμερα; Εικόνες από το μέλλον:Crash tests από... Nextdeal newsroom, 31/08/2017 - 12:31 31/8/2017