Nextdeal newsroom, 4/9/2019 - 15:55 facebook twitter linkedin Πώς η τεχνολογία βοηθά στον εντοπισμό της ασφαλιστικής απάτης; Nextdeal newsroom, 4/9/2019 facebook twitter linkedin Η απάτη εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τον ασφαλιστικό κλάδο. Στην πραγματικότητα, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών (FBI) εκτιμά ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες, το συνολικό κόστος που προκύπτει από τις ασφαλιστικές απάτες ξεπερνάει τα 40 δισ. δολάρια ετησίως. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, τα δύο τρίτα των ασφαλιστικών εταιριών συμφωνούν ότι σημειώθηκε αύξηση των περιστατικών απάτης τα τελευταία τρία χρόνια. Μετά από οποιαδήποτε μεγάλη καταστροφή, διάφοροι απατεώνες υπόσχονται γρήγορη αποκατάσταση των ζημίων της κατοικίας εκμεταλλευόμενοι τη δύσκολη κατάσταση των ιδιοκτητών, ενώ κάποιες φορές, οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των σπιτιών επιχειρούν να εξαπατήσουν την ασφαλιστική τους εταιρία. Ανεξάρτητα από αυτό, η απάτη αποτελεί ένα πρόβλημα και η βιομηχανία πρέπει να συνεχίσει να αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις για την καταπολέμησή της. Οι όλο και πιο συχνές φυσικές καταστροφές, που κοστίζουν δισ. δολάρια, έχουν δημιουργήσει πρόσθετες ευκαιρίες για ασφαλιστική απάτη. Για παράδειγμα, η ομάδα εργασίας για την καταπολέμηση της απάτης που δημιουργήθηκε μετά τον τυφώνα Κατρίνα, γνωστό σήμερα ως Εθνικό Κέντρο για την Καταπολέμηση Καταστροφών (NCDF), έλαβε και εξέτασε περισσότερες από 26.000 καταγγελίες απάτης και διέταξε ειδική έρευνα για περισσότερες από 17.000 από αυτές. Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, παρέχοντας στους ασφαλιστές τα κρίσιμα εργαλεία για τη βελτίωση της ανίχνευσης της απάτης και την επιτάχυνση των ερευνών περί απάτης. Το μεταβαλλόμενο τεχνολογικό τοπίο NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ενώ η τεχνολογία ανέκαθεν διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο στη διερεύνηση ψευδών αξιώσεων, το τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά καθώς η ανάπτυξη και υιοθέτηση νέων τεχνολογιών έχει αυξηθεί. Τα data analytics αποτελούν πλέον βασικό εργαλείο και χρησιμεύουν ως βάση για την ενσωμάτωση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως τα predictive analytics, το machine learning και η τεχνητή νοημοσύνη, σε ολόκληρο τον κλάδο. Αν και η τεχνολογία δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανάγκη για ανθρώπινη εποπτεία στις έρευνες για απάτη, αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικοί φορείς διαμορφώνουν τις ειδικές μονάδες διερεύνησης. Οι αναλυτές δεδομένων είτε περιλαμβάνονται στις ειδικές αυτές μονάδες είτε συστήνουν ανεξάρτητες μονάδες καταπολέμησης της απάτης. Οι μονάδες διαλογής που έχουν δημιουργήσει κάποιοι από τους φορείς αντιμετωπίζουν τον υψηλό όγκο αξιώσεων λόγω της καλύτερης ανίχνευσης της απάτης. Το Εθνικό Γραφείο Ασφαλιστικού Εγκλήματος (NICB) αναζητά συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να βοηθήσει τα μέλη του να εξελίξουν τις τεχνολογικές πρακτικές τους. Το 2017, αναγνωρίζοντας τις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστές από τα φαινόμενα απάτης που προκύπτουν μετά από κάποια καταστροφή, πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη του Κέντρου Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIC). Το GIC σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό κλάδο, εκμεταλλεύονται τις αεροφωτογραφίες, τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία του Συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) για τη μείωση της απάτης και την επιτάχυνση της διεκδίκησης αποζημιώσεων μετά από καταστροφές. Μετά από μια καταστροφή, το GIC αξιοποιεί την τεχνολογία τηλεπισκόπησης για τη διεξαγωγή της ταχύτερης και μεγαλύτερης εναέριας συλλογής δεδομένων μέσω των αεροσκαφών. Μέσα σε 24 ώρες από τη λήψη, τα δεδομένα δημοσιεύονται στο cloud, παρέχοντας στους ασφαλιστές εικόνες υψηλής ποιότητας - 10 έως 15 φορές καλύτερες από τις δορυφορικές εικόνες. Οι ασφαλιστικές εταιρίες - μέλη, οι κυβερνητικοί οργανισμοί και οι πρώτοι παρεμβαίνοντες μπορούν να δουν αμέσως τις κατεστραμμένες ιδιοκτησίες, γεγονός που τους επιτρέπει να επισπεύσουν την καταβολή αποζημιώσεων, συχνά χωρίς να αφήνουν τα γραφεία τους. Αυτό έχει αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση της απάτης, καθώς επιτρέπει την γρήγορη και βασισμένη στο cloud πρόσβαση μέσω μιας συγκριτικής ανάλυσης των εικόνων πριν και μετά από καταστροφή. Το μέλλον της τεχνολογίας Ο ασφαλιστικός κλάδος συνεχίζει να βλέπει μια αύξηση του αριθμού των εταιριών που τροφοδοτούν την αφορά με νέες καινοτομίες με σκοπό την αντιμετώπιση των συνεχώς εξελισσόμενων προκλήσεων στη διαχείριση της απάτης. Ενώ οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των τεχνολογιών cloud computing, τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης έχουν βελτιώσει κατά πολύ την ικανότητα ανίχνευσης και αποτροπής της απάτης, η βιομηχανία θα αρχίσει επίσης να βλέπει νέες τεχνολογίες που θα επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα άλλων πτυχών των ερευνών για απάτη. Συνδυάζοντας τη βιομηχανία με την τεχνολογία μέσω οργανισμών όπως το NICB και το GIC, ο ασφαλιστικός κλάδος θα συνεχίσει αλλάζει - επηρεάζοντας θετικά τις ζωές των ασφαλισμένων. Πηγή: propertycasualty360.com Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 8/2/2019 Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;
Θεόδωρος Μητράκος: Το 10% των αιτημάτων ασφαλιστικής αποζημίωσης στην Ευρώπη είναι προϊόν απάτης! "Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών και των Big data στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Τράπεζα της Ελλάδος... Nextdeal newsroom, 27/06/2019 - 16:19 27/6/2019
SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες Η απάτη στις διαδικασίες προμηθειών είναι ευρέως διαδεδομένη στην Ελλάδα, η οποία υστερεί σε σχέση με άλλες χώρες στην ανίχνευση... Nextdeal newsroom, 16/04/2019 - 12:17 16/4/2019