Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 180), στο πλαίσιο του αφιερώματος στις πωλήσεις, απευθύνθηκε στους επικεφαλής των πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών για τα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να έχουν ένα επιτυχημένο κλείσιμο της χρονιάς.
Οι ερωτήσεις στις οποίες απαντούν οι διευθυντές Πωλήσεων είναι οι παρακάτω:
1. Πώς θα χαρακτηρίζατε παραγωγικά το 2019 για την εταιρεία σας; Πώς περιμένετε ότι θα κλείσει η χρονιά;
2. Ποια επιπλέον μέτρα σχεδιάζετε για ένα επιτυχημένο «κλείσιμο» της χρονιάς;
Δείτε τι απάντησε ο γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife, Νίκος Δελένδας:
1. Η χρονιά που ήδη διανύουμε, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη, τόσο από πλευράς παραγωγικών αποτελεσμάτων όσο και των προϊοντικών κατηγοριών που έχουμε στοχεύσει. Εάν εξαιρέσει κανείς τα προγράμματα εφάπαξ ασφαλίστρου, που, λόγω περιβάλλοντος χαμηλών επιτοκίων, παρουσιάζουν σχετική στασιμότητα, οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων περιοδικού ασφαλίστρου κινούνται συνολικά με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης και απόλυτα μέσα στους σχεδιασμούς μας.
2. Οι άξονές μας μέχρι το τέλος του έτους, που αποτελούν και τη βάση για την επόμενη χρονιά, είναι πολλαπλοί. Νέα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς, συνέχιση του ψηφιακού μας μετασχηματισμού, με έμφαση πάντα στο συνεργάτη και τον πελάτη, και φυσικά πολύπλευρο πλάνο υποστήριξης και εκπαιδεύσεων τόσο σε προϊόντα όσο και σε soft skills.