Nextdeal newsroom, 6/11/2019 - 15:47 facebook twitter linkedin Allianz Global Corporate & Specialty: Σε υψηλότερα επίπεδα θα "πετάξουν" οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στην αεροπορική βιομηχανία Nextdeal newsroom, 6/11/2019 facebook twitter linkedin Με ρεκόρ επιβατών, οι οποίοι ξεπέρασαν τα 4 δισ., τα στατιστικά στοιχεία μαρτυρούν ότι οι αερομεταφορές δεν ήταν πότε τόσο ασφαλείς. Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία διανύει μερικά από τα πιο ασφαλή χρόνια, όσο αφορά τα θανατηφόρα ατυχημάτα, σύμφωνα με τη νέα έκθεση για τους αεροπορικούς κινδύνους της Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) και του Embry-Riddle Aeronautical University, το μεγαλύτερο και πλήρως διαπιστευμένο πανεπιστήμιο που ειδικεύεται στην αεροπορια και την αεροδιαστημική. Ειδικότερα, η έκθεση με θέμα “Aviation Risk 2020: Safety And The State Of The Nation” αναφέρει ότι τα τρία από τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν τα πιο ασφαλή από ποτέ. Για παράδειγμα, το 2017 ήταν το ασφαλέστερο έτος καθώς, για πρώτη φορά μέσα σε τουλάχιστον 60 χρόνια, δεν σημειώθηκες κανένας θάνατος από ατύχημα σε εμπορική πτήση. Ακόμη και το 2018, όπου σημειώθηκαν συνολικά 15 θανατηφόρα ατυχήματα με 556 θύματα, κατατάσσεται ως το τρίτο ασφαλέστερο έτος, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Δικτύου Ασφάλειας της Αεροπορίας, ενώ το 2015 βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Συνολικά, η έκθεση επισημαίνει ότι οι πιθανότητες που έχει στη ζωή του ένας άνθρωπος να πεθάνει σε αεροπορικό ατύχημα είναι εξαιρετικά ελάχιστες σε σύγκριση με άλλα είδη μεταφοράς, όπως το αυτοκίνητο ή το ποδήλατο, καθώς και με άλλα πιο απροσδόκητα σενάρια, όπως ένας κατά λάθος πυροβολισμός ή μια επίθεση σκύλων. Ένα ευρύ φάσμα βελτιώσεων ασφάλειας "Η συνεχής βελτίωση της ασφάλειας της αεροπορίας μπορεί να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες όπως στις βελτιώσεις σχεδιασμού, στις νέες τεχνολογίες, στην πιο αποτελεσματική εκπαίδευση των πιλότων καθώς και σε σημαντικές βελτιώσεις στις διαδικασίες κατασκευής, στις λειτουργίες των αεροσκαφών και στους ρυθμιστικούς κανόνες", εξηγεί ο Tom Fadden, επικεφαλής της κλάδου αεροπορίας της AGCS. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις και οι βελτιώσεις των αεροσκαφών, τα αεροσκάφη με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πτήσης (fly-by-wire) και οι αποτελεσματικότερες επιθεωρήσεις ασφάλειας είχαν δραματικές επιπτώσεις στα ποσοστά των ατυχημάτων τις τελευταίες δεκαετίες. Παράλληλα, οι κατασκευαστές κινητήρων έχουν σχεδόν εξαλείψει την πιθανότητα βλάβης του κινητήρα. Το ραδιοφάσμα και τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών είναι εξαιρετικά ακριβή σήμερα και η βελτιωμένη τεχνολογία ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας και τα καλύτερα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων έχουν επίσης, θετικό αντίκτυπο. "Οι πιλότοι έχουν τώρα πολύ πιο άμεση πληροφόρηση ενώ τα τρέχοντα συστήματα πλοήγησης έχουν τη δυνατότητα να καθορίσουν τη θέση ενός αεροσκάφους στα χιλιοστά του μιλίου", υποστηρίζει ο E. David Williams, Επίκουρος Καθηγητής Αεροδιαστημικής και Επαγγελματικής Ασφάλειας στο Embry-Riddle Aeronautical University. "Η εξέλιξη της επιστήμης έχει επίσης βοηθήσει την αεροπορική βιομηχανία να καταλάβει καλύτερα πώς ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια. Η κόπωση του πιλότου, η εκπαίδευση, η διαχείριση των πόρων του πληρώματος και άλλοι παράγοντες αποτελούν πλέον όλο και πιο σημαντικά ζητήματα." Περισσότερες αναταράξεις και αποζημιώσεις στο μέλλον Οι επιβάτες μπορούν να αισθάνονται πιο ασφαλείς από ποτέ στο αεροπλάνο, αλλά θα πρέπει να προετοιμαστούν για περισσότερα περιστατικά αναταράξεων στο μέλλον, σύμφωνα με την έκθεση. Τον Ιούλιο του 2019, σχεδόν 40 άνθρωποι τραυματίστηκαν σε πτήση της Air Canada, από το Βανκούβερ στο Σίδνεϋ, που επλήγη από σοβαρές αναταράξεις και χρειάστηκε να κάνει αναγκαστική προσγείωση - ένα από τα πολλά περιστατικά που συμβαίνουν κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο. Μέσα στις επόμενες δεκαετίες οι αναταράξεις αναμένεται να αυξηθούν λόγω της κλιματικής αλλαγής και της υπερθέρμανσης του πλανήτη - ιδίως στις πτήσεις μεταξύ Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής. Παρόλο που το επίπεδο ασφαλείας της αεροπορικής βιομηχανίας έχει βελτιωθεί σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες, ιδίως όσον αφορά τον αριθμό των θανατηφόρων ατυχημάτων, εξακολουθεί να παρατηρείται μεγάλος και αυξανόμενος όγκος αξιώσεων. Η AGCS έχει αναλύσει περισσότερες από 50.000 αιτήσεις αποζημίωσης προς εταιρίες ασφάλισης αεροπορικών μεταφορών από το 2013 έως το 2018 αξίας άνω των 14,8 δισ. ευρώ. Τα περιστατικά σύγκρουσης / συντριβής αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ της αξίας όλων των απαιτήσεων - στα οποία περιλαμβάνονται όχι μόνο τραγικά ατυχήματα αλλά και ζημιές από ξένα αντικείμενα ή περιστατικά σύγκρουσης στο έδαφος λόγω κίνησης του αεροδρομίου. Υπάρχουν και πολλές άλλες αιτίες αίτησης αποζημίωσης, όπως είναι ο τραυματισμός επιβατών που γλιστρούν και πέφτουν, οι βλάβες των μηχανημάτων και του κινητήρα, η απαγόρευση απογείωσης του αεροσκάφους και τα ατυχήματα λόγω έλλειψης καυσίμων, τα οποία οδηγούν σε ολοένα και πιο δαπανηρές απώλειες για τους κατασκευαστές αεροσκαφών, τις αεροπορικές εταιρίες και τους ασφαλιστές τους. 8 δισ. είναι ο εκτιμώμενος αριθμός επιβατών μέχρι το 2037 (ο διπλάσιος σε σχέση με τώρα) Το 2017 και το 2018 ήταν από τα πιο ασφαλή έτη που έχουν καταγραφεί ποτέ στην αεροπορική βιομηχανία όσο ααφορά τα θανατηφόρα ατυχήματα 10 δισ. δολάρια είναι το κόστος των ατυχημάτων που συμβαίνουν στις σκάλες επιβίβασης 360.000 δολάρια είναι το μέσο κόστος των αποζημιώσεων για τι ςπεριπτώσεις που το αεροσκάφος συγκρουστεί με πουλιά Δαπανηρές επισκευές - η ενοικίαση ενός κινητήρα κοστίζει περισσότερο από ολόκληρο το αεροσκάφος Η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των αεροσκαφών νέας γενιάς - που συχνά κατασκευάζονται με σύνθετα υλικά ελαφρού τύπου, όπως στρώματα ανθρακονημάτων για να καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα και εξοπλίζονται με εξελιγμένη τεχνολογία - αυξάνει το κόστος των επισκευών καθώς και τα περιστατικά απαγόρευσης απογείωσης του αεροσκάφους. "Επεξεργαστήκαμε πρόσφατα μια αξίωση όπου νοικιάστηκε κινητήρας για να επισκευαστεί ο κινητήρας του αεροσκάφους. Η αξία της ενοικίασης ήταν μεγαλύτερη από την αξία του αεροσκάφους μαζί με τον αρχικό του κινητήρα", λέει ο David Watkins, υπεύθυνος για το τμήμα γενικής αεροπορίας της AGCS στη Βόρεια Αμερική. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες απειλές που αντιμετωπίζουν διευθυντές και στελέχη; Οι κινήσεις των στελεχών διοίκησης, βρίσκονται συχνά υπό παρακολούθηση καθώς οι προσδοκίες είναι υψηλές και τα λάθη μπορεί να είναι... Nextdeal newsroom, 12/03/2019 - 14:27 12/3/2019
Έντονη ανησυχία στις επιχειρήσεις από τις απειλές στον κυβερνοχώρο! Στον απόηχο των σοβαρών περιστατικών παραβίασης δεδομένων και ιδιωτικής ζωής, κατάρρευσης ηλεκτρονικών πληροφορικών συστημάτων αλλά και της εισαγωγής αυστηρότερων κανόνων... Nextdeal newsroom, 16/01/2019 - 13:15 16/1/2019