Nextdeal newsroom, 12/2/2020 - 12:10 facebook twitter linkedin Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά; Nextdeal newsroom, 12/2/2020 facebook twitter linkedin Σημαντικά στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια διανομής παρέχει η Insurance Europe στην έρευνα "European Insurance in Figures" που δημοσίευσε πρόσφατα. Οι ασφάλειες πωλούνται είτε απευθείας από ασφαλιστές είτε μέσω διαφόρων καναλιών διανομής, τα πιο συνηθισμένα από τα οποία είναι μεσίτες, πράκτορες και bancassurance. Η δημοτικότητα κάθε καναλιού ποικίλλει ανάλογα με την αγορά και τον τύπο του ασφαλιστικού προϊόντος. Σύμφωνα με την Insurance Europe, αυτή η ποικιλία καναλιών, η οποία επιτρέπει στους ασφαλιστές να προσαρμοστούν στις διαφορετικές κουλτούρες, ανάγκες και προτιμήσεις σε διάφορες αγορές, είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών. Ασφαλίσεις ζωής: Το bancassurance είναι το βασικό κανάλι διανομής ασφαλειών ζωής στην Ευρώπη. Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών ασφάλισης ζωής, τα περισσότερα προϊόντα πωλήθηκαν μέσω bancassurance στην Ιταλία (το 76,3% των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων του 2017 - το τελευταίο έτος για το οποίο υπάρχει διαθέσιμη ανάλυση), την Ισπανία (67,5%) και τη Γαλλία (64%), ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα περισσότερα προϊόντα ζωής πωλήθηκαν από μεσίτες (73%). Άλλες ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες κυριάρχησε το των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων το 2017 ήταν η Μάλτα (84,3%), η Τουρκία (81,5%) και η Πορτογαλία (79,3%). Οι πράκτορες ήταν το κύριο κανάλι διανομής στη Σλοβενία (71,7%), το Λουξεμβούργο (40,9%) και τη Γερμανία (47%). Στην Ελλάδα το βασικό κανάλι διανομής ήταν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (περίπου 60%) ενώ ακολουθούν το bancassurance (περίπου 30%) και οι απευθείας πωλήσεις (περίπου 10%). Γενικές ασφαλίσεις: Οι πράκτορες και οι μεσίτες είναι το βασικό κανάλι διανομής γενικών ασφαλειών στην Ευρώπη. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στις μεγάλες και μικρές αγορές, οι γενικές ασφάλειες διανέμονται κυρίως μέσω πρακτόρων και μεσιτών. Οι πράκτορες κυριαρχούν στην Ιταλία (76,3%), στην Πολωνία (67%), στη Σλοβενία (64,6%), στην Τουρκία (62,7%) και στη Γερμανία (58,1%). Εν τω μεταξύ, οι μεσίτες κυριαρχούν στο Βέλγιο (60,8%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (52%). Αντίθετα, στην Κροατία κυριάρχησαν οι απευθείας πωλήσεις (59,4%), όπως και στη Φινλανδία (51,7%), το Λουξεμβούργο (47,6%) και την Ιρλανδία (42,9%). Οι εξελίξεις στη διανομή Η πρόοδος που έχει σημειωθεί στη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων οφείλεται στις μεταβολές των αναγκών και προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς και στις κανονιστικές και τεχνολογικές εξελίξεις. Ειδικότερα, η πρόσφατη νομοθεσία της ΕΕ -IDD και PRIIP's- ενδέχεται να έχει αντίκτυπο στις υπάρχουσες δομές διανομής, όπως και οι κανονιστικές εξελίξεις σε επιμέρους χώρες της ΕΕ. Επιπλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταβάλλουν σημαντικά τις προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά την ασφάλιση και θα έχουν αντίκτυπο στη δομή της αγοράς. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την καινοτομία στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: θέλουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και την πρόσθετη ευκολία να έρχονται σε επαφή με τους ασφαλιστές τους όποτε, όπου και με όποιον τρόπο θέλουν. Ομοίως, το ψηφιακό περιβάλλον επιτρέπει τόσο στις εγκατεστημένες εταιρίες όσο και στις insurtech start-up εταιρίες να φέρνουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά πολύ πιο γρήγορα και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα κοινωνικά μέσα, κάνουν την επιλογή ή την αγορά ασφάλισης πιο αποτελεσματική. Η σχέση καταναλωτών/ασφαλιστών στην ψηφιακή εποχή δεν είναι πλέον μια ετήσια συναλλαγή αλλά μια καθημερινή εμπειρία. Είναι επίσης σημαντικό το κανονιστικό πλαίσιο της ΕΕ να παραμείνει ευνοϊκό για την καινοτομία και να επιτρέπει στους καταναλωτές, τις εγκατεστημένες εταιρίες και τις start-ups να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση. Επομένως, οι κανονισμοί και η εποπτεία θα πρέπει να βασίζονται στις δραστηριότητες, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι καταναλωτές προστατεύονται αποτελεσματικά και εξίσου είτε αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους προϊόντα από τους εγκατεστημένους ασφαλιστές είτε από τους νεοεισερχόμενους στην αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 11/2/2020 Τι λένε τα στατιστικά στοιχεία της Insurance Europe για τον κλάδο περιουσίας;
Nextdeal newsroom, 10/2/2020 Ρεκόρ παραγωγής στον κλάδο αυτοκινήτου το 2018! Δείτε πίνακες με χρήσιμα στατιστικά στοιχεία!
Ασφάλιστρα 407 δισ. ευρώ στην Ευρώπη στον κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων. Στα 144 δισ. ευρώ τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου το 2018! Οι τέσσερις κύριοι επιχειρηματικοί τομείς του κλάδου περιουσίας και ατυχημάτων (P&C) είναι το αυτοκίνητο (35%), η περιουσία (26%), η γενική... Nextdeal newsroom, 07/02/2020 - 10:22 7/2/2020
Σημαντική η αγορά ασφαλίσεων υγείας στην Ευρώπη! Πίνακες με στατιστικά στοιχεία 2009-2018 Ο ρόλος των ασφαλίσεων υγείας καθίσταται όλο και πιο σημαντικός εξαιτίας της γήρανσης του πληθυσμού της Ευρώπης, η οποία ασκεί... Nextdeal newsroom, 06/02/2020 - 11:34 6/2/2020