Nextdeal newsroom, 27/2/2020 - 16:08 facebook twitter linkedin Ο Μιχάλης Σωτηράκος στο Nextdeal, για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τις ασφαλιστικές εταιρείες! Nextdeal newsroom, 27/2/2020 facebook twitter linkedin Λίγο πριν την λήψη οριστικών αποφάσεων ο Μιχάλης Σωτηράκος, υψηλόβαθμο στέλεχος πωλήσεων σε μεγάλες εταιρείες μιλάει στο Nextdeal για το μέλλον της αγοράς, τους διαμεσολαβητές και τις ασφαλιστικές εταιρείες: - Τι σχεδιάζει για το μέλλον ο Μιχάλης Σωτηράκος; - Υπάρχει αποκλειστικά και μόνο ένας τρόπος για να ξεκινήσω, πριν απαντήσω στην ερώτησή σας, εκφράζοντας δηλαδή την ευγνωμοσύνη μου μέσα από την ψυχή μου στους Συνεργάτες του Agency που είμασταν μέχρι πρόσφατα μαζί, όπως και στους Διοικητικούς των Ομάδων μου, αλλά και εκτός αυτών, για τα εκατοντάδες, κυριολεκτικά, ανιδιοτελή μηνύματα και τηλεφωνήματά τους. Οι επικοινωνίες μας αποτελούν τον “θησαυρό” που μου δώρισαν και που πρόκειται να με τροφοδοτεί με έμπνευση και δύναμη για όλη μου τη ζωή. Όταν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μας ολοκληρώνεται έμπρακτα επιτυχημένα, πρέπει μετά να προχωρήσεις μπροστά με σύνεση, με σεμνότητα αλλά και με αυτοπεποίθηση για να προσπαθήσεις να ανοίξεις ένα άλλο που δυνητικά θα μπορούσε να αποδειχθεί εξίσου, αν όχι περισσότερο, επιτυχημένο. Οι ιδιαίτερα αξιόλογες επιλογές, σε θέσεις στις διοικήσεις των ασφαλιστικών Εταιρειών που είχα την τιμή να μου προταθούν για την επόμενη ημέρα, αναδεικνύουν ότι έχει εκτιμηθεί από τον Κλάδο η έως σήμερα πορεία μου, ταυτόχρονα όμως, σε συνδυασμό με την τελική μου απόλυτα συνειδητοποιημένη απόφαση, μπορεί να ξενίσουν κάποιους, που πιθανόν δε με γνωρίζουν καλά και θεωρούν ότι ο τίτλος και η σιγουριά του μισθού είναι το παν. Πιστεύω αταλάντευτα στο ευοίωνο μέλλον τη Διαμεσολάβησης και επιλέγω, αξιοποιώντας το timing της Αγοράς και με έντονη την ανάγκη για δημιουργία, να την υπηρετήσω, επιχειρηματικά από την πρώτη γραμμή, από όπου δηλαδή είμαι περήφανος να λέω ότι έχω ξεκινήσει την καριέρα μου. Στόχος μου, με τη νέα ιδιότητα, είναι να συνδράμουμε να ανα-καλυφθούν οι ανάγκες των ίδιων των Διαμεσολαβητών, νέων και έμπειρων όπως: α) Η βελτίωση της αποδοτικότητας της εργατοώρας τους, β) Η εξοικονόμηση ωφέλιμου/παραγωγικού χρόνου, γ) Το κέρδος περισσότερων αμοιβών (όχι μόνο οικονομικών) και η ορθότερη διαχείρισή τους, δ) Η ενεργός συμμετοχή σε μία πραγματική/υγιή Ομάδα και η οικοδόμηση Καριέρας στον Χώρο, ε) Η επιβεβαίωση της χρησιμότητας της Τεχνολογίας που είναι αντίπαλος μόνο όταν δεν χρησιμοποιείται ως σύμμαχος. Ισχύει πως όλοι κρινόμαστε, από τα αποτελέσματά μας, και όχι από τα λόγια μας στο τέλος της διαδρομής μας. Παράλληλα όμως, ισχύει επίσης, πως όταν αξιοποιούμε την έμπνευση ως απαρχή της κίνησης και δουλεύουμε με εντιμότητα και πίστη στις αξίες μας, για να διατηρήσουμε ή να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των Συνεργατών/ Συναδέλφων μας, τότε στρώνουμε το έδαφος στην οικειοθελή, ομαδική, καινοτόμο εργατικότητα που πραγματοποιεί με τη σειρά της καθημερινές υπερβάσεις που οδηγούν, όλους μας, μαζί στην επιτυχία. Αποφάσισα να ακολουθήσω, με λογική, τον δρόμο της καρδιάς μου! - Γιατί πιστεύετε τόσο πολύ στην προοπτική και στο ευοίωνο μέλλον της Διαμεσολάβησης; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. - Θα μπορούσα να απαντήσω βάσει της διεθνούς εμπειρίας όλων μας που καταδεικνύει ότι ακόμα και σε χώρες με προηγμένη ασφαλιστική συνείδηση ή/και ιδιαίτερα αναπτυγμένη χρήση της τεχνολογίας, ο Διαμεσολαβητής εξακολουθεί να είναι ο πρωταγωνιστής. Θα ήταν επίσης δυνατό να τοποθετηθώ "Τεχνικά" λέγοντας ότι η πολυπλοκότητα των περισσότερων προϊόντων σε συνδυασμό με την απαραίτητη ακρίβεια στην κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών καθιστά πρακτικά αδύνατη την αντικατάσταση του επαγγελματία Συνεργάτη. Θα μπορούσα ακόμα να μιλήσω "Πωλησιακά" και να παρατηρήσω πως όσο πιο πολύ χρόνο αφιερώνουμε στην ουσιαστική παραγωγική δραστηριότητα τόσο πιο πολλούς υποψήφιους μετατρέπουμε σε πελάτες. Υπενθυμίζω απλά την πραγματικότητα: Ποιοι έχουν ασφαλίσει τους περισσότερους πελάτες: Τα Ανθρωποκεντρικά Δίκτυα Ποιοι έχουν τους πιο ικανοποιημένους πελάτες: Η ίδια απάντηση νομίζω Ποιοι βρίσκονται πιο κοντά στον ασφαλισμένο: Και πάλι οι Διαμεσολαβητές Άρα σήμερα, έχουμε στη Διαμεσολάβηση ήδη το πλεονέκτημα και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι Συνεργάτες είναι σε θέση να το διατηρήσουν. Πώς όμως; Δίνοντας αρχικά απάντηση στους εαυτούς τους γιατί δεν το αξιοποίησαν περισσότερο ως τώρα, στο τι τους εμπόδιζε. Τα εμπόδια που είναι απαραίτητο να αναγνωρίσουμε κατά τη γνώμη μου, και που πρέπει στη συνέχεια να αναλάβουμε δράση για να τα ξεπεράσουμε προκειμένου να διατηρήσουμε το συγκριτικό μας πλεονέκτημα και να καλύψουμε περισσότερους νέους και υπάρχοντες πελάτες σωστότερα βρίσκονται μέσα μας και είναι τα: "Δεν προλαβαίνω", "Δεν αντέχω να ακούσω όχι", "Δε γνωρίζω", "Δεν αξίζει", "Δεν αλλάζω" και το "Δε βαριέσαι". Για τα 5 πρώτα ο οποιασδήποτε νοιάζεται για τη Διαμεσολάβηση και μπορεί, είναι περισσότερο από χρήσιμο να συνδράμει, αυτή θα είναι και η δική μου προσπάθεια. Για το "Δε βαριέσαι", που από πίσω κρύβεται το "Βαριέμαι" ή το "Δε θέλω" δεν υπάρχει λύση. "Στη ζωή πολλοί άνθρωποι ξέρουν τι να κάνουν αλλά τελικά λίγοι κάνουν αυτό που ξέρουν". Όσο περισσότερο και αποτελεσματικότερα ασχολούμαστε, έχω συνειδητοποιήσει σχεδόν 30 χρόνια τώρα, με την ουσία της δουλειάς μας, είναι απαραίτητο να βοηθάνε και οι Εταιρείες προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο πιο θετικά θα διαμορφώνουμε την προοπτική μας. Θυμίζω ότι κάποτε θεωρούσαμε service την παρουσία μας στον τόπο του ατυχήματος σε ένα τρακάρισμα, την είσπραξη των ασφαλίστρων και την παράδοση της επιταγής στην αποζημίωση. - Είστε ένα στέλεχος που έχει συνεργαστεί με πολλές εταιρίες της αγοράς. Κατά τη γνώμη σας ποια εταιρία ξεχωρίζει; - Στην πολύχρονη πορεία μου στον ασφαλιστικό χώρο, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με πολλές εταιρίες. Μία από τις εταιρίες που θα έλεγα ότι διαφέρει από τις υπόλοιπες της αγοράς, είναι η Generali. Ξεχωρίζει αισθητά σε πολλά σημεία, από τον τρόπο που προσεγγίζει την σχέση με τον διαμεσολαβητή, μέχρι και την «επιμονή» της για την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την ένταξή της σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της. Πολλοί αντιστέκονται σε αυτή την εξέλιξη, η Generali όμως φαίνεται να την θέτει ως κεντρικό άξονα της στρατηγικής της, προχωρώντας και στις αντίστοιχες επενδύσεις στον τομέα αυτό. Είναι μια εταιρία με ξεκάθαρο στρατηγικό πλάνο. Για την σχέση με τον Συνεργάτη, έχει φανεί διαχρονικά συνεπής, δείχνοντας έμπρακτα την στήριξή της, υιοθετώντας πολιτικές που θωρακίζουν και αναδεικνύουν το ρόλο του Ασφαλιστικού Συμβούλου – ακόμη και όταν αυτό είχε κάποιο κόστος για την ίδια την εταιρία (π.χ. την στάση της εταιρίας απέναντι σε λογικές aggregator). Πολλές είναι οι εταιρίες που μιλούν για πελατοκεντρική εστίαση, όμως η Generali θεωρώ ότι κάνει σημαντικές προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Διαθέτει την τεχνογνωσία και σε όλους τους κλάδους που λειτουργεί προσφέρει μελετημένες λύσεις. Στο χώρο της υγείας ειδικά, διαθέτει από τα πιο ανταγωνιστικά και ολοκληρωμένα προγράμματα της αγοράς, ενώ φαίνεται να την απασχολεί ιδιαίτερα και η συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του πελάτη. Έχει ξεκάθαρες διαδικασίες και προσφέρει στοχευμένες υπηρεσίες που ενισχύουν την διαφάνεια και διασφαλίζουν την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ανταπόκριση σε αιτήματα. Πολλές είναι οι εταιρίες που διεκδικούν τον τίτλο της καινοτομίας, αλλά η Generali -παρότι ένας ιστορικός όμιλος με μακρά ιστορία- φαίνεται να κατανοεί και εν τέλει να δείχνει το δρόμο προς το «νέο». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Υπασφαλισμένος, 23/1/2020 Υπασφαλισμένος: Οι Head Hunters («κυνηγοί κεφαλών») και η ασφαλιστική αγορά βγήκαν για «κυνήγι»!
Ασφαλιστική διαμεσολάβηση στην Ελλάδα: Αναγκαία η ανάδειξη του Μεσίτη Ασφαλίσεων Αφορμή για το παρόν άρθρο αποτέλεσε δημοσίευμα της ηλεκτρονικής εφημερίδος NEXTDEAL με τίτλο: "Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική... Γιώργος Κουτίνας, 28/02/2020 - 08:01 28/2/2020
Υπασφαλισμένος: Το "απαγορευτικό" της συνεργασίας μεσίτη με πράκτορα ταλαιπωρεί ή πως η νομοθεσία δημιουργεί "μαϊμού" εταιρείες Όπως μου λένε από πολλές πλευρές μόνο στην Ελλάδα ισχύει η ρύθμιση να απαγορεύεται συνεργασία πράκτορα με μεσίτη ασφαλειών. Σε... Υπασφαλισμένος, 27/02/2020 - 11:17 27/2/2020