Nextdeal newsroom, 21/10/2020 - 08:40 facebook twitter linkedin Insurance Europe: Ούτε φιλικά ούτε ψηφιακά τα έντυπα πληροφόρησης για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ασφαλιστικά προϊόντα Nextdeal newsroom, 21/10/2020 facebook twitter linkedin Η Insurance Europe δημοσίευσε σήμερα την απάντησή της σε μια έρευνα των Ευρωπαϊκών Εποπτικών Αρχών (ESAs’) σχετικά με τις προτάσεις τους για τα πρότυπα εντύπων πληροφόρησης που αφορούν τα περιβαλλοντικά ή/και κοινωνικά χρηματοοικονομικά προϊόντα. Οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές υποστηρίζουν το στόχο της βελτίωσης της συμμετοχής των καταναλωτών στην πράσινη μετάβαση διασφαλίζοντας ότι λαμβάνουν σαφείς και κατανοητές πληροφορίες για περιβαλλοντικά ή/και κοινωνικά χρηματοοικονομικά προϊόντα. Τα έντυπα πληροφόρησης πρέπει να είναι σχεδιασμένα έτσι, ώστε να έχουν τη μέγιστη αξία για τους καταναλωτές και να αναπτύσσονται με βάση την εμπειρία του τελικού χρήστη. Όπως τονίζει η Insurance Europe, δυστυχώς, τα προτεινόμενα πρότυπα των ESAs’ δεν είναι ούτε φιλικά προς τον καταναλωτή ούτε ψηφιακά. Συγκεκριμένα, τα πρότυπα είναι δυσνόητα, είναι πολύ μεγάλα και κινδυνεύουν να επαναλάβουν πληροφορίες που περιέχονται σε άλλα έγγραφα που ήδη παρέχονται στους καταναλωτές. Αυτό θα οδηγήσει σε υπερφόρτωση περιττών πληροφοριών και θα υπονομεύσει την κατανόηση των καταναλωτών. Επιπλέον, οι προδιαγραφές των προτύπων δεν επιτρέπει στους κατασκευαστές να προσαρμόζουν τις πληροφορίες σε διαφορετικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και τις υπάρχουσες εθνικές πρακτικές. Αυτό θα οδηγήσει σε κακής ποιότητας συγκρισιμότητα μεταξύ των τύπων ενός προϊόντος και ακόμη χειρότερη συγκρισιμότητα σε πολλούς τύπους προϊόντων. Για αυτούς τους λόγους, η Insurance Europe συνιστά τα εξής στις Ευρωπαϊκές Εποπτικές Αρχές: Εστίαση στο περιεχόμενο των εντύπων που έχει πραγματικά νόημα για τους καταναλωτές και όχι στη μορφή και την παρουσίαση των γνωστοποιήσεων - Εάν οι Ευρωπαϊκές Εποπτικές Αρχές συνεχίσουν την εισαγωγή προτύπων, η χρήση τους πρέπει να είναι προαιρετική, ώστε οι συμμετέχοντες στη χρηματοοικονομική αγορά να μπορούν να παρέχουν σαφείς και αξιόπιστες πληροφορίες στους καταναλωτές αναλόγως. Χρήση μιας πιο ολοκληρωμένης δοκιμής των αναγκών και των προτιμήσεων των τελικών χρηστών προτού προταθούν τα έντυπα για τους νέους πελάτες - Θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και στην ποσότητα των εγγράφων που λαμβάνουν ήδη βάσει άλλων νομοθεσιών, συμπεριλαμβανομένων των εθνικών διατάξεων. Παροχή σαφήνειας σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης των τρεχουσών προκλήσεων εφαρμογής - Οι Ευρωπαϊκές Εποπτικές Αρχές δεν θα ολοκληρώσουν τις προτάσεις τους για τα πρότυπα, καθώς και τις γενικές διατάξεις του επιπέδου 2 του κανονισμού SFDR, πριν από το τέλος Ιανουαρίου 2021, λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν την τρέχουσα προθεσμία για την εφαρμογή του SFDR. Απαιτείται επειγόντως σαφήνεια σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης αυτών των προκλήσεων εφαρμογής όσον αφορά τις προθεσμίες και το περιεχόμενο των νέων μέτρων για τα προϊόντα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Συνολικά, η Insurance Europe υποστηρίζει ότι είναι βασικό το πλαίσιο της δημοσιοποίησης πληροφοριών να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της αγοράς, να είναι εφαρμόσιμο σε όλους τους τύπους προϊόντων και να παρέχει σαφείς και κατανοητές πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα στους πελάτες. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό τόσο για το προϊόν όσο και για την επιχείρηση. Δείτε εδώ την απάντηση της Insurance Europe. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/10/2020 Πιο ελκυστικά ευρωπαϊκά μακροπρόθεσμα επενδυτικά κεφάλαια ζητούν οι ασφαλιστές
Insurance Europe: Να επεκταθεί και στον ιδιωτικό τομέα το πεδίο εφαρμογής του κανονισμού eIDAS Η Insurance Europe δημοσίευσε σήμερα την απάντησή της σε διαβούλευση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την αναθεώρηση του κανονισμού για... Nextdeal newsroom, 13/10/2020 - 17:58 13/10/2020
Δείτε το webinar της Insurance Europe για την αναθεώρηση της Solvency II! Στις 6 Οκτωβρίου, η Insurance Europe πραγματοποίησε ένα webinar σχετικά με τα βήματα που απαιτούνται για τη διόρθωση των αδυναμιών... Nextdeal newsroom, 09/10/2020 - 15:15 9/10/2020