Γιώργος Μούζος, 17/11/2020 - 12:07 facebook twitter linkedin Μεγάλη συνεργασία της Munich Re & της Porsche! Γιώργος Μούζος, 17/11/2020 facebook twitter linkedin Η Porsche, η ΜΗΡ (θυγατρική της Porsche στον τομέα της τεχνολογίας) και η Munich Re σύναψαν μια μεγάλη συμφωνία που αφορά την κατασκευή νέων μοντέλων και τεχνολογιών. Η νέα αυτή κοινοπραξία με το όνομα FlexFactory έχει ως στόχο να καταστήσει την παραγωγή μικρών σειρών και διαφορετικών προϊόντων ευέλικτη και οικονομικά αποδοτική. Κύριος ρόλος του FlexFactory είναι να λειτουργεί συμβουλευτικά τόσο κατά τη παραγωγική διαδικασία, όσο και για τις μετέπειτα επιχειρηματικές ενέργειες των εταιρειών. Μπορεί το όνομα της κοινοπραξίας να παραπέμπει σε εργοστάσιο, όμως το FlexFactory δεν διαθέτει δική του μονάδα παραγωγής. Τουναντίον σκοπός του είναι να προσφέρει τις γνώσεις και τις αντίστοιχες υπηρεσίες που απαιτούνται ώστε η παραγωγή να είναι ευέλικτη. Επιπλέον, το FlexFactory δίνει τη δυνατότητα κατά τη παραγωγή να προσαρτώνται ταχύτερα οι επιθυμίες των πελατών, βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους παράδοσης και με λιγότερη σπατάλη οικονομικών πόρων. Και σε αυτό το κομμάτι είναι που λειτουργεί εξαιρετικά η κοινοπραξία των τριών εταιρειών. Η Porsche διαθέτει όλη την κατασκευαστική τεχνογνωσία, η ΜΗΡ ειδικεύεται στην απαιτούμενη ψηφιακή τεχνολογία, ενώ η Munich Re προσφέρει τα απαραίτητα οικονομικά και ασφαλιστικά μοντέλα. Κερασάκι στην τούρτα, η Munich Re προσφέρει παράλληλα και την ψηφιακή ανάλυση κινδύνου χάρη στις τεχνολογίες Internet of Things που διαθέτει. Μεσοπρόθεσμα, η ενσωμάτωση περαιτέρω τεχνολογικών συνεργατών στην ανοιχτή πλατφόρμα FlexFactory είναι εφικτή και επιθυμητή σύμφωνα με την έννοια ενός ανοιχτού οικοσυστήματος παραγωγής. Η κοινοπραξία έχει δοκιμαστεί τους τελευταίους μήνες στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου σεναρίου εφαρμογής στο αμάξωμα της Porsche, προσομοιώνοντας και βελτιστοποιώντας την παραγωγή διαφόρων εξαρτημάτων (π.χ. διάφορες εκδοχές για την λειτουργία μιας πόρτας) σε μία γραμμή παραγωγής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48