Nextdeal newsroom, 8/3/2021 - 09:04 facebook twitter linkedin Το success story της Generali στην ελληνική ασφαλιστική αγορά Nextdeal newsroom, 8/3/2021 facebook twitter linkedin Η εξαγορά της AXA Ασφαλιστικής από τον Όμιλο Generali επιβεβαιώνει τη στρατηγική επιλογή του Ομίλου μας να επενδύσει περαιτέρω στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Τα παραπάνω επισημαίνει σε συνέντευξη του στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, ο διευθύνων σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου προσθέτοντας ότι με την εξαγορά αυτή, η Generali ενισχύει αποφασιστικά τη θέση της στην τοπική αγορά αποτελώντας τον δεύτερο μεγαλύτερο όμιλο στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων και τον τρίτο στον τομέα της ασφάλισης υγείας. Επισημαίνεται ότι η Generali υπέγραψε παράλληλα και μία μεγάλης χρονικής διάρκειας συμφωνία bancassurance με την Alpha Bank, μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές ελληνικές τράπεζες. Μία συμφωνία που θα μας δώσει τη δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά στον Έλληνα πολίτη, μέσα και από ένα διαφορετικό κανάλι διανομής, το οποίο εξυπηρετεί συγκεκριμένες ασφαλιστικές ανάγκες, όπως είπε ο κ. Δημητρίου. Η συμφωνία εξαγοράς της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ήρθε όμως σημειώνει στη συνέντευξη ο κ. Δημητρίου, «μετά από πολλά χρόνια σταθερής οργανικής ανάπτυξης της Generali που οδήγησε στον υπερδιπλασιασμό του μεριδίου της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Μόνο την τελευταία δεκαετία από το 2010 μέχρι και το 2019- ένα χρονικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων της χώρας μειώθηκε λόγω της οικονομικής κρίσης κατά 23%- η παραγωγή ασφαλίστρων της Generali στηριζόμενη αποκλειστικά στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αυξήθηκε κατά 40%». «Αυτό είναι το δικό μας success story στην ασφαλιστική αγορά, των εργαζόμενων στην εταιρεία, των συνεργατών μας. Είναι επίσης το αποτέλεσμα των ποιοτικών υπηρεσιών, που προσφέρουμε και της εμπιστοσύνης που μας δείχνει ο πολίτης», ο ασφαλισμένος, υπογράμμισε ο κ. Δημητρίου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Generali πρόσθεσε ότι η εξαγορά της AXA Ασφαλιστικής από την Generali είναι προ όφελος και των ασφαλισμένων καθώς «μέσα από επιτυχημένες εξαγορές και συγχωνεύσεις οι ασφαλιστικές εταιρίες αυξάνουν τα οικονομικά τους μεγέθη, καταγράφουν οικονομίες κλίμακας, ενισχύουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητά τους». Ενδιαφέρουσα είναι η απάντηση που δίνει ο κ. Δημητρίου στην ερώτηση πως θα ασφαλίζεται στο μέλλον ο πολίτης. Όπως τονίζει «θα ασφαλίζεται αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που του παρέχει η τεχνολογία, προκειμένου να ενημερώνεται πριν επιλέξει αυτό που του ταιριάζει. Είναι χαρακτηριστικό από τις έρευνες που διεξάγονται, ότι οι πελάτες αναζητούν από την ασφάλισή τους απλή και κατανοητή γλώσσα, χωρίς ψιλά γράμματα, εξυπηρέτηση 24/7 και ψηφιακά εργαλεία. Θέλουν όμως και την ανθρώπινη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Δείκτες, να σημειώσω, στους οποίους η Generali καταγράφει υψηλή ικανοποίηση πελατών. Έτσι, λοιπόν, ο πελάτης του αύριο θα αξιοποιεί τα ψηφιακά εργαλεία για την ενημέρωση, την ευκολία και την online έρευνά του, αλλά θα επιδιώκει πάντα και τη συμβουλή του ασφαλιστή. Αρκεί ο ασφαλιστής να είναι σταθερά δίπλα του, διά ζώσης αλλά και ψηφιακά». Ήδη η Generali έχει επενδύσει σε τεχνολογικά εργαλεία που αυξάνουν την ταχύτητα εξυπηρέτησης, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και απλοποιώντας τις διαδικασίες ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 24/2/2021 My e-doctor: Η νέα υπηρεσία της Generali φέρνει το γιατρό στο κινητό σας!
Generali: Πώς η ασφάλιση υγείας σας, σας φροντίζει από την πρώτη στιγμή! Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την καλή υγεία! Η τακτική παρακολούθηση, η έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση κάποιου περιστατικού σε... Nextdeal newsroom, 24/02/2021 - 09:45 24/2/2021
Μια κατάθεση ψυχής από τον Πάνο Δημητρίου για την Ομάδα της Generali! Με μία κατάθεση ψυχής, που αναδεικνύει την αφοσίωση, την πίστη στο στόχο και την δύναμη του ηγέτη καταλήγει η ανοικτή επιστολή... Nextdeal newsroom, 04/02/2021 - 14:11 4/2/2021