Γιώργος Μούζος, 2/9/2021 - 13:41 facebook twitter linkedin Aviva: Πώς ανταπεξήλθαν οι ασφαλιστικοί μεσίτες στις δύσκολες συνθήκες της αγοράς; Γιώργος Μούζος, 2/9/2021 facebook twitter linkedin Την περασμένη εβδομάδα, ο βρετανικός ασφαλιστικός κολοσσός Aviva, δημοσίευσε μια σημαντική μελέτη για το πως έχουν ανταποκριθεί οι ασφαλιστικοί μεσίτες στις συνεχόμενες πιέσεις της ασφαλιστικής αγοράς. Η έκθεση αυτή εστίασε στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, με τους ασφαλιστές να αναφέρουν πως οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς είναι πιθανό να συνεχιστούν το επόμενο χρονικό διάστημα και πιο συγκεκριμένα για τους επόμενους 15 μήνες. Το 38% των ερωτηθέντων αναφέρει πως η αγορά θα ταλανίζεται τους επόμενους 12 με 18 μήνες και μόνο το 4% ανέφερε ότι «δεν βλέπει τα προβλήματα που συνήθως υπάρχουν σε μια δύσκολη αγορά». Η έρευνα της Aviva διαπίστωσε ότι οι ασφαλιστικοί μεσίτες έχουν προσαρμοστεί καλά σε αυτό το δύσκολο οικονομικό – ασφαλιστικό τοπίο με το 88% να διαφοροποιείται και να δραστηριοποιείται σε εναλλακτικούς τομείς, αλλά και σε διαφορετικές ομάδες πελατών. Οι νέες αγορές περιλαμβάνουν χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (25%) ακίνητα (22%), το δημόσιο τομέα, καθώς και τον τομέα των μεταφορών και της διανομής αγαθών (αμφότερα σε ποσοστό 21%). Μια ακόμα σημαντική διαπίστωση που προέκυψε από την έρευνα αυτή είναι πως η συνεργασία μεταξύ ασφαλιστικών brokers προέκυψε ως βασικό μέσο για την αντιμετώπιση της έλλειψης δυναμικότητας στην αγορά. Το 35% ανέφερε ότι έχει συνεργαστεί με άλλους ασφαλιστικούς μεσίτες ή έχουν δημιουργήσει δίκτυα για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την κρίση. Η διαχείριση δεδομένων και κινδύνου «οδηγεί» την υποστήριξη πελατών Η Aviva διαπίστωσε ότι οι ασφαλιστικοί μεσίτες εργάστηκαν επίσης προληπτικά για να υποστηρίξουν τους πελάτες στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της μειωμένης δυναμικής της αγοράς μέσω μιας σειράς ενεργειών. Μερικές από αυτές ήταν η συνεχής ενημέρωση και επαφή με τους πελάτες, η χρήση κι ανάλυση δεδομένων για την παροχή ασφαλιστικής κάλυψης που ταιριάζει στις ανάγκες και στον τρόπο ζωής των πελατών, καθώς επίσης και για την παροχή συμβουλών αποτελεσματικής διαχείρισης κινδύνου. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Gareth Hemming, Chief Distribution Officer της Aviva, σημείωσε ότι οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς έχουν δημιουργήσει ένα «πραγματικά σκληρό» περιβάλλον διαπραγμάτευσης για τους ασφαλιστικούς μεσίτες και είναι πιθανό αυτό να συνεχιστεί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Και συνέχισε λέγοντας: «Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι brokers βρήκαν νέους τρόπους για να αντιμετωπίσουν αυτές τις συνθήκες τους τελευταίους 18 μήνες της πανδημίας. Βασικός μας στόχος ήταν να δουλέψουμε ποιοτικά με τους συνεργάτες μας για να τους υποστηρίξουμε και να παραμείνουμε ζωντανοί με ποικίλες συνθήκες διαπραγμάτευσης». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07