Nextdeal newsroom, 23/9/2021 - 16:29 facebook twitter linkedin 9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά! Nextdeal newsroom, 23/9/2021 facebook twitter linkedin Ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους της Γερμανίας αυξάνεται ραγδαία. Τον Ιούλιο του 2021, ταξινομήθηκαν 40% λιγότερα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στη Γερμανία σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, ενώ στα ντίζελ η μείωση ήταν της τάξης του 48%. Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα υβριδικά plug-in κατέλαβαν σχεδόν το ένα τέταρτο της αγοράς νέων αυτοκινήτων τους πρώτους επτά μήνες του έτους καταγράφοντας αύξηση μεγαλύτερη του 50%. Τι γίνεται όμως με τον κίνδυνο αναδοχής αυτών των οχημάτων; Το Allianz Center for Technology (AZT) παρουσίασε την πιο πρόσφατη αξιολόγησή του στο 9ο Allianz Motor Day που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ερευνών και τεχνολογίας της Allianz στο Ismaning λίγο έξω από το Μόναχο, εστιάζοντας στο ζήτημα των αποζημιώσεων όσο αφορά τα ατυχήματα και τον κίνδυνο πυρκαγιάς. Η έρευνα εξέτασε ζημιές σε ηλεκτρικά οχήματα που καταγράφηκαν την περίοδο 2018-2020. «Εξωτερικά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαφέρουν ελάχιστα από τα οχήματα με συμβατικούς οδηγούς. Αλλά είναι βαρύτερα και συνήθως πιο άκαμπτα λόγω της μπαταρίας. Η μπαταρία πρέπει να προστατεύεται όσο το δυνατόν καλύτερα από ζημιές σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατασκευάζονται διαφορετικά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα», εξήγησε ο Carsten Reinkemeyer, επικεφαλής ερευνών ασφάλειας στο AZT μιλώντας στην εκδήλωση της Allianz. Τα βασικά ευρήματα της έρευνας Όσον αφορά τις ζημιές, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν διαφέρουν ουσιαστικά από τα συμβατικά οχήματα. Ωστόσο, στις επισκευές από ατυχήματα, υπάρχουν δείτε σαφείς διαφορές που προκύπτουν από τα πρότυπα ή τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για την επισκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Για παράδειγμα, θα έχουμε σοβαρή οικονομική απώλεια εάν οι προδιαγραφές του κατασκευαστή ορίζουν ότι η μπαταρία πρέπει να απορρίπτεται μετά την ενεργοποίηση του αερόσακου. Ακόμα και σε περίπτωση που κάποιο ζώο δαγκώσει ένα καλώδιο υψηλής τάσης, το καλώδιο δεν μπορεί να επισκευαστεί σήμερα. Αυτό αυξάνει σημαντικά το κόστος των απαιτήσεων. Ένα απαραίτητο σετ καλωδίων κοστίζει έως και 7.000 ευρώ. Υπάρχει όμως και ένας άλλος τρόπος: Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν προστατευτικά καλύμματα που μπορούν να ανταλλαχθούν. Αυτό μπορεί να μειώσει το κόστος επισκευής έως και 97%. Το κόστος παρακολούθησης κάνει τη ζημιά πιο ακριβή Ένα σημαντικό εύρημα της μελέτης του AZT ήταν ότι, στην περίπτωση ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιβαρυνθεί με επιπλέον έξοδα εκτός από το κόστος επισκευής. Κατ' αρχήν, ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να επισκευαστεί μόνο σε συνεργείο που έχει τα προσόντα για "εγγενώς ασφαλή υβριδικά οχήματα". Εάν η εγγενής ασφάλεια δεν παρέχεται πλέον λόγω σοβαρών ζημιών -και αυτό συμβαίνει σε περίπτωση ενός σχετικά μικρού αλλά ακριβού μέρους της ζημιάς- τότε τα προσόντα του προσωπικού του εργαστηρίου δεν επαρκούν. Από την εμπειρία τους στο κομμάτι των απαιτήσεών, οι άνθρωποι του AZT παρατηρούν ότι αυτές οι καθυστερήσεις στην επεξεργασία των απαιτήσεων παρατείνουν τον χρόνο επισκευής. «Αυτό δεν πληροί τα πρότυπα ικανοποίησης των πελατών μας. Οι κατασκευαστές πρέπει να δημιουργήσουν τυποποιημένες λύσεις», αναφέρει ο κ. Reinkemeyer. Μια άλλη διαφορά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα που αφορά τις επισκευές ατυχημάτων είναι ότι η μπαταρία εξακολουθεί να περιέχει πολλή ενέργεια ακόμη και αν το σύστημα δεν είναι πλέον λειτουργικό. Μετά την ανάκτηση, για παράδειγμα, προκύπτουν πρόσθετα κόστη λόγω των απαραίτητων μέτρων αντιμετώπισης πυρκαγιάς. Δεν υπάρχει αυξημένος κίνδυνος πυρκαγιάς στα ηλεκτρικά οχήματα Περίπου 15.000 πυρκαγιές αυτοκινήτων αναφέρονται κάθε χρόνο στη Γερμανία. Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων σε αυτό είναι πολύ κάτω από το 1%. «Στη μελέτη μας δεν βλέπουμε μεγαλύτερη πιθανότητα πυρκαγιάς σε ηλεκτρικά οχήματα σε σύγκριση με τα συμβατικά οχήματα βενζίνης ή ντίζελ», υποστηρίζει ο κ. Reinkemeyer. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 23/9/2021 9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου
Η αυτόνομη οδήγηση στο επίκεντρο του 9th Allianz Motor Day Live & Digital Νέες καινοτομίες αναμένεται να παρουσιασθούν στο 9th Allianz Motor Day Live & Digital που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Σεπτεμβρίου, με... Nextdeal newsroom, 20/09/2021 - 13:23 20/9/2021
Αυξάνεται συνεχώς η μέση ηλικία που η γυναίκα γίνεται μητέρα για πρώτη φορά, σύμφωνα με την Allianz Αυξάνεται συνεχώς η μέση ηλικία κατά την οποία η γυναίκα γίνεται για πρώτη φορά μητέρα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα της... Nextdeal newsroom, 18/08/2021 - 11:33 18/8/2021