Nextdeal newsroom, 1/12/2021 - 10:00 facebook twitter linkedin Τρείς CEO & 17 κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συζητούν με το Nextdeal για το μέλλον της πελατοκεντρικής ασφάλισης! Nextdeal newsroom, 1/12/2021 facebook twitter linkedin Οι Εκδόσεις Σπύρου και το nextdeal.gr σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας SAS , "αφιερώνουν" την 9η Δεκεμβρίου στη σφαιρική παρουσίαση των σύγχρονων τάσεων σε κάθε σημαντικό touchpoint του Insurance Customer Journey, διοργανώνοντας 3 διαφορετικά θεματικά ωριαία webinars, μέσα στην ίδια ημέρα! Η σφαιρική θεώρηση του πελάτη σε κάθε φάση της σχέσης του με την ασφαλιστική του εταιρεία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τον ασφαλιστικό κλάδο σήμερα, ιδιαίτερα σε καθεστώς ραγδαίας ψηφιοποίησης και έντονων κανονιστικών πιέσεων. Οι Εκδόσεις Σπύρου, σε συνεργασία με την SAS καινοτομούν, αναδεικνύοντας τα 3 κύρια θέματα του κλάδου: Εμπειρία Πελάτη-Ασφαλιστική Απάτη-Μετασχηματισμός Αναλογιστικής σε μια ημέρα αφιερωμένη στην μεταμόρφωση της Ασφάλισης. Το πρόγραμμα του Insurance Transformation Day διαρθρώνεται ως εξής: • Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου, 10.00-11.15: Πελατοκεντρική Ασφάλιση σε έναν Ψηφιακό Κόσμο • Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου, 13.00-14.15: Καταπολέμηση Ασφαλιστικής Απάτης και Πελατοκεντρική Διαχείριση Claims • Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου, 16.00-17.15: Οικονομική Ανάπτυξη και Κερδοφορία μέσω Μετασχηματισμού της Αναλογιστικής και Διαχείρισης Κινδύνων Για τη στρατηγική θεώρηση σε κάθε επιμέρους θέμα μιλούν στην κάμερα του Next Deal και στον Κωστή Σπύρου οι: • Γιάννης Καντώρος, CEO Ομίλου Interamerican • Κάρολος Σαΐας, CEO Interasco • Παναγιώτης Δημητρίου, CEO Generali Hellas Στα webinars γνώση και εμπειρία καταθέτουν διακεκριμένα στελέχη της αγοράς: Ιωάννης Βασιλάτος, Chief Operations & Technology Officer, Eurolife FFH Παναγιώτης Γεωργίου, Επίτιμος Πρόεδρος, ACFE Greece Αλέξανδρος Σερμπέτης, Chief Customer & Digital Transformation Officer, ERGO Insurance Πάνος Κούβαλης, Ηead of Mobility & Convenience (M&C) Τeam, Interamerican Group Βασιλική Κωστάκη, CFO, Groupama Μάρκος Μυλωνάς, Chief Risk Officer & BoD Member, ERGO Insurance Γιώργος Νικολόπουλος, Head of Life & Health Claims Division, Εθνική Ασφαλιστική Κωνσταντίνος Ξένος, Ειδικός Ερευνητής Ζημιών, Υδρόγειος Ασφαλιστική Αλέξανδρος Σκλήρης, COO, Euroins Γιάννης Τοτός, Διευθυντής Αναλογιστών Ομίλου Interamerican Κωστής Χλουβεράκης, Partner, Deloitte Βασίλης Αγγέλου, FHAS CEO της Lux Actuaries & Consultants Greece Κατερίνα Γκίκα, Business Analyst for Claims, ERGO Insurance - - ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΕΔΩ! - - Πιο συγκεκριμένα στα 3 αυτά webinars της Insurance Transformation Day , κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και της τεχνολογίας, μέσω συνεντεύξεων, παρουσιάσεων, ομιλιών και συζητήσεων σε πάνελ , για τα παρακάτω: Πελατοκεντρική Ασφάλιση σε έναν Ψηφιακό Κόσμο Δίνεται έμφαση στο προφίλ του σύγχρονου ασφαλιστικού πελάτη και διερευνάτε το πώς οι ασφαλιστικοί οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τον αυξημένο όγκο δεδομένων που δημιούργησε ο πολλαπλασιασμός των ψηφιακών touchpoints στο ασφαλιστικό customer journey, έτσι ώστε να δημιουργήσουν πιο ισχυρές και επικερδείς σχέσεις με τους πελάτες τους. Συνέντευξη με τον κύριο Ιωάννη Καντώρο, CEΟ Interamerican-Επικεφαλής Επιτροπής Υγείας, Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και συζήτηση Πάνελ για τις Στρατηγικές αξιοποίησης των analytics για τον ασφαλιστικό πελάτη του μέλλοντος. Key Issues • Ποια είναι η σημαντικότερη Transformation πρόκληση για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα σήμερα; • Με ποιον τρόπο η τεχνολογία βοηθά σήμερα α) Στην προσέλκυση νέων πελατών, β) σε Upselling ευκαιρίες, γ) στην αναβάθμιση του insurance Customer Experience και δ) στη βελτιστοποίηση των operations μέσω αυτοματισμών; • Σε τι βαθμό οι εταιρείες σας διαμορφώνουν σήμερα εξατομικευμένες προτάσεις στους ασφαλιστικούς πελάτες; Με ποιον τρόπο η τεχνολογία βοηθά στο smart pricing των ασφαλιστικών προϊόντων; Καταπολέμηση Ασφαλιστικής Απάτης και Πελατοκεντρική Διαχείριση Claims NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Οι αιτήσεις για αποζημίωση (claims) αποτελούν το σημαντικότερο touchpoint στο customer journey του ασφαλιστικού πελάτη. Η εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης κατά τη διαδικασία αυτή έχει ειδικό βάρος στη σχέση του με τον ασφαλιστικό οργανισμό. Την ίδια στιγμή, διεθνείς έρευνες καταδεικνύουν αύξηση των κρουσμάτων ασφαλιστικής απάτη, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας και στα ψηφιακά κανάλια των ασφαλιστικών εταιρειών. Πώς μπορούν οι ασφαλιστικοί οργανισμοί να διατηρήσουν την πελατοκεντρική τους θεώρηση στα claims, αποτρέποντας παράλληλα την εκδήλωση κρουσμάτων ασφαλιστικής απάτης; Συνέντευξη με τον Κάρολο Σαϊα, CEO Interasco-Επικεφαλής Επιτροπής Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Ασφαλιστικής Απάτης, Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και συζήτηση πάνελ με θέμα την Πελατοκεντρικότητα και Πρόληψη Απάτης στις Αιτήσεις Αποζημίωσης: Μια «απαιτητική ισορροπία». Key Issues • Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες σήμερα στην ψηφιοποίηση των claims; • Πώς η τεχνολογία analytics συμβάλλει στην εισαγωγή αυτοματισμών που συντομεύουν τη διαδικασία, θωρακίζοντας παράλληλα τον οργανισμό απέναντι σε φαινόμενα απάτης; • Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες προκλήσεις στην υλοποίηση έργων anti-fraud στις ασφαλιστικές εταιρείες; • Χρειάζεται να αλλάξουν τις διαδικασίες αίτησης αποζημίωσης οι ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να συνάδουν με την υιοθέτηση εξελιγμένων τεχνολογιών; Και αν ναι, πώς; Οικονομική Ανάπτυξη και Κερδοφορία μέσω Μετασχηματισμού της Αναλογιστικής και Διαχείρισης Κινδύνων Η αναλογιστική βρίσκεται στην «καρδιά» της κερδοφορίας των ασφαλιστικών εταιρειών: μέσω smart pricing, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν καινοτόμα προϊόντα και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες προτάσεις για τους πελάτες, ενώ ταυτόχρονα, μέσω του ακριβούς υπολογισμού ασφαλιστικού κινδύνου, διαχειρίζονται αποτελεσματικά το κόστος τους. Το 3ο μέρος της webinar σειράς αναλύει τις σύγχρονες προσεγγίσεις για τη δημιουργία ενός συστήματος risk assessment και ορισμού ασφαλίστρων το οποίο να ανταποκρίνεται στο ψηφιακό μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς και παρουσιάζει τον ρόλο της τεχνολογίας στην διαχείριση κινδύνων και κανονιστικής συμμόρφωσης του κλάδου. Συνέντευξη με τον κύριο Παναγιώτη Δημητρίου, CEO Generali Hellas-Επικεφαλής Επιτροπής Solvency II, Risk & Οικονομικών, Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος καθώς και συζήτηση πάνελ με θέμα Μετασχηματισμός της Αναλογιστικής και Νέες κανονιστικές επιταγές = Η επόμενη ημέρα για την ιδιωτική ασφάλιση . Key Issues • Ποιες είναι οι νέες συνέργειες που πρέπει να αναπτυχθούν ανάμεσα σε Διαχείριση Κινδύνων, Οικονομική Διεύθυνση και ΙΤ, στο πλαίσιο της μετάβασης στο IFRS 17, αλλά και με στόχο τον μετασχηματισμό της Αναλογιστικής; • Πώς επηρεάζεται το cost management των ασφαλιστικών εταιρειών από τον ψηφιακό μετασχηματισμό; • Πόσο σημαντικό είναι για τις ασφαλιστικές εταιρείες να επιταχύνουν τις διαδικασίες υπολογισμού ασφαλίστρων; Βοηθούν τα analytics προς αυτήν την κατεύθυνση; • Θεωρείτε ότι οι διαδικασίες risk assessment και ορισμού ασφαλίστρων (tariffing), στο μέλλον, θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά από αλγόριθμούς τεχνητής νοημοσύνης; • Εάν η Τεχνητή Νοημοσύνη διαδραματίζει μεγαλύτερο ρόλο στον ασφαλιστικό κλάδο, τι σημαίνει αυτό, σε όρους κανονιστικής συμμόρφωσης; • Πώς προσδιορίζεται τον ρόλο των εξωτερικών δεδομένων σε risk assessment και tariffing; Μία ημέρα αφιερωμένη στην ασφάλιση - τρία διαφορετικά θεματικά webinars ! Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν σε ένα ή και στα 3 ωριαία webinars της Insurance Transformation Day ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 27/10/2021 Αποταμίευση: Έξυπνες συμβουλές από τη Generali για την επιτυχία των στόχων σας
Η INTERAMERICAN δίνει λύσεις στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις Η υγειονομική και κατ’ επέκταση, η χρηματοοικονομική κρίση επηρέασε σημαντικά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας μας. Η ιδιαίτερη σημασία τους... Nextdeal newsroom, 18/11/2021 - 13:13 18/11/2021
ERGO: Πώς η τεχνολογία διαμορφώνει νέα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά Πόσοι από εμάς πραγματικά χαρήκαμε όταν μάθαμε για τις υπηρεσίες του gov.gr; Της νέας ψηφιακής πύλης του δημοσίου μέσα από... Nextdeal newsroom, 27/10/2021 - 13:58 27/10/2021