Γιώργος Μούζος, 18/1/2022 - 13:21 facebook twitter linkedin Ποια είναι η τεχνολογία αιχμής που τα βάζει με την ασφαλιστική απάτη; Γιώργος Μούζος, 18/1/2022 facebook twitter linkedin Όσοι θέλουν να εξαπατήσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες γίνονται τρομερά εφευρετικοί με τη ψηφιακή απάτη να υλοποιείται ολοένα και συχνότερα, είτε μιλάμε για τον πολύπαθο κλάδο αυτοκινήτου, είτε για τον κλάδο ζωής. Οι ασφαλιστικές εταιρείες όλα αυτά τα χρόνια δοκιμάζονται συνεχώς από το φαινόμενο της απάτης, κάτι που με την ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας τείνει να γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο. Όμως οι ιθύνοντες των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, έχουν μερικά όπλα στα χέρια τους που θα τους βοηθήσει στην καταπολέμηση της. Αυτά είναι η τεχνητή νοημοσύνη κι η ανάλυση δεδομένων, με τις παρακάτω παραμέτρους να ενισχύουν το έργο ενάντια στην απάτη. Πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης Ο όγκος των δεδομένων που παράγεται καθημερινά είναι τεράστιος, σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, με αποτέλεσμα κι οι ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν να διαχειριστούν τεράστιο όγκο από μη δομημένα και κατακερματισμένα δεδομένα τα οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν είναι άξια για χρήση. Ωστόσο, το πρόβλημα δεν είναι τα ίδια τα δεδομένα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτά αναλύονται! Η σωστή χρήση της τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να ανιχνεύσουν την απάτη την ώρα που συμβαίνει και μάλιστα με τρόπους που τα προηγούμενα χρόνια δεν μας είχαν περάσει καν από το μυαλό. Πλέον οι εταιρείες μπορούν να εστιάσουν και να αναλύσουν ταχύτατα τα προφίλ των πελατών, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους ερευνητές να εντοπίζουν φαινόμενα απάτης, μέσω συγκεκριμένων μοτίβων. Ένα ακόμα μεγάλο όφελος, είναι πως η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης των δεδομένων, απελευθερώνει σημαντικό χρόνο από τους εργαζόμενους. Χρόνος που μπορεί να αξιοποιηθεί σε ποιοτικότερες εργασίες από το να κοιτούν για ώρες ατελείωτες γραμμές δεδομένων. Οπτικοποίηση των δεδομένων Μόλις οι εταιρείες αρχίσουν να αξιοποιούν τη δύναμη των δεδομένων, τα ανώτερα στελέχη των εταιρειών θα διαπιστώσουν ότι η ανάλυση και η τεχνητή νοημοσύνη αποφέρουν πολλά οφέλη. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες όχι μόνο βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, αλλά επιταχύνει επίσης τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να το υλοποιήσει αυτό παρέχοντας μια ξεκάθαρη εικόνα του πελάτη, αναλύοντας παράλληλα την κατάσταση της αποζημίωσής του, αλλά και ένα σωρό άλλες παραμέτρους. Αυτά επιτρέπουν στην συνέχεια στα στελέχη που λαμβάνουν τις αποφάσεις να αυτοματοποιήσουν, να δημιουργήσουν και να κατανοήσουν το χρονοδιάγραμμα των γεγονότων που οδηγούν στην καταβολή μιας αποζημίωσης. Η επιχειρησιακή χρήση των δεδομένων Με τη σωστή τεχνολογία σε ισχύ, γίνεται πολύ πιο εύκολο για τις εταιρείες να αποφασίσουν αν θα υλοποιήσουν εξαρχής μια έρευνα απάτης. Αυτός ο επιπλέον χρόνος που κερδίζεται μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή περαιτέρω δόλιων δραστηριοτήτων και να δώσει πληροφορίες για εγκληματικά δίκτυα που μπορεί ακόμα και να έχουν διεισδύσει εντός της ασφαλιστικής εταιρείας. Για την αποτελεσματική καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης, οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να ενοποιούν όλα τα ανόμοια δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους και με την επιτυχή ανάλυσή τους να τα αξιοποιούν στο έπακρο. Η μάχη ενάντια στην απάτη είναι πολύπλευρη, χρονοβόρα κι άκρως απαιτητική με τους αναλυτές να χρειάζονται όλα τα «όπλα» που τους δίνει η τεχνολογία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06