Γιώργος Μούζος, 18/1/2022 - 13:21 facebook twitter linkedin Ποια είναι η τεχνολογία αιχμής που τα βάζει με την ασφαλιστική απάτη; Γιώργος Μούζος, 18/1/2022 facebook twitter linkedin Όσοι θέλουν να εξαπατήσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες γίνονται τρομερά εφευρετικοί με τη ψηφιακή απάτη να υλοποιείται ολοένα και συχνότερα, είτε μιλάμε για τον πολύπαθο κλάδο αυτοκινήτου, είτε για τον κλάδο ζωής. Οι ασφαλιστικές εταιρείες όλα αυτά τα χρόνια δοκιμάζονται συνεχώς από το φαινόμενο της απάτης, κάτι που με την ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας τείνει να γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο. Όμως οι ιθύνοντες των ασφαλιστικών εταιρειών αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, έχουν μερικά όπλα στα χέρια τους που θα τους βοηθήσει στην καταπολέμηση της. Αυτά είναι η τεχνητή νοημοσύνη κι η ανάλυση δεδομένων, με τις παρακάτω παραμέτρους να ενισχύουν το έργο ενάντια στην απάτη. Πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης Ο όγκος των δεδομένων που παράγεται καθημερινά είναι τεράστιος, σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, με αποτέλεσμα κι οι ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν να διαχειριστούν τεράστιο όγκο από μη δομημένα και κατακερματισμένα δεδομένα τα οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν είναι άξια για χρήση. Ωστόσο, το πρόβλημα δεν είναι τα ίδια τα δεδομένα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτά αναλύονται! Η σωστή χρήση της τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να ανιχνεύσουν την απάτη την ώρα που συμβαίνει και μάλιστα με τρόπους που τα προηγούμενα χρόνια δεν μας είχαν περάσει καν από το μυαλό. Πλέον οι εταιρείες μπορούν να εστιάσουν και να αναλύσουν ταχύτατα τα προφίλ των πελατών, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους ερευνητές να εντοπίζουν φαινόμενα απάτης, μέσω συγκεκριμένων μοτίβων. Ένα ακόμα μεγάλο όφελος, είναι πως η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης των δεδομένων, απελευθερώνει σημαντικό χρόνο από τους εργαζόμενους. Χρόνος που μπορεί να αξιοποιηθεί σε ποιοτικότερες εργασίες από το να κοιτούν για ώρες ατελείωτες γραμμές δεδομένων. Οπτικοποίηση των δεδομένων Μόλις οι εταιρείες αρχίσουν να αξιοποιούν τη δύναμη των δεδομένων, τα ανώτερα στελέχη των εταιρειών θα διαπιστώσουν ότι η ανάλυση και η τεχνητή νοημοσύνη αποφέρουν πολλά οφέλη. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες όχι μόνο βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, αλλά επιταχύνει επίσης τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να το υλοποιήσει αυτό παρέχοντας μια ξεκάθαρη εικόνα του πελάτη, αναλύοντας παράλληλα την κατάσταση της αποζημίωσής του, αλλά και ένα σωρό άλλες παραμέτρους. Αυτά επιτρέπουν στην συνέχεια στα στελέχη που λαμβάνουν τις αποφάσεις να αυτοματοποιήσουν, να δημιουργήσουν και να κατανοήσουν το χρονοδιάγραμμα των γεγονότων που οδηγούν στην καταβολή μιας αποζημίωσης. Η επιχειρησιακή χρήση των δεδομένων Με τη σωστή τεχνολογία σε ισχύ, γίνεται πολύ πιο εύκολο για τις εταιρείες να αποφασίσουν αν θα υλοποιήσουν εξαρχής μια έρευνα απάτης. Αυτός ο επιπλέον χρόνος που κερδίζεται μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή περαιτέρω δόλιων δραστηριοτήτων και να δώσει πληροφορίες για εγκληματικά δίκτυα που μπορεί ακόμα και να έχουν διεισδύσει εντός της ασφαλιστικής εταιρείας. Για την αποτελεσματική καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης, οι εταιρείες πρέπει να είναι σε θέση να ενοποιούν όλα τα ανόμοια δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους και με την επιτυχή ανάλυσή τους να τα αξιοποιούν στο έπακρο. Η μάχη ενάντια στην απάτη είναι πολύπλευρη, χρονοβόρα κι άκρως απαιτητική με τους αναλυτές να χρειάζονται όλα τα «όπλα» που τους δίνει η τεχνολογία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07