Nextdeal newsroom, 29/9/2022 - 14:29 facebook twitter linkedin Εντυπωσιακή έρευνα: Και στις μεγάλες ασφαλιστικές αγορές τα παράπονα περισσεύουν! Nextdeal newsroom, 29/9/2022 facebook twitter linkedin Την ευρεία δυσαρέσκεια και την έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών στον παγκόσμιο ασφαλιστικό κλάδο, παρά τη διαθεσιμότητα τεχνολογίας που υποτίθεται ότι βελτιώνει την εμπειρία των πελατών, αποκαλύπτει η Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλειας της ευρωπαϊκής insurtech εταιρείας wefox. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 12.850 καταναλωτές από τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Το 48% των ερωτηθέντων αποκαλύπτουν ότι το κόστος των συμβολαίων τους είχε αυξηθεί τους τελευταίους 12 μήνες, το 69% ανησυχούν για το αν θα είναι σε θέση να πληρώσουν τα συμβόλαιά τους στο μέλλον ενώ το 55% δεν πιστεύουν ότι έχουν κάνει καλή συμφωνία με τον ασφαλιστικό τους φορέα. Ο Julian Teicke, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της wefox, δήλωσε: «Η πρώτη μας Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλειας έδειξε ακριβώς αυτό που εμείς στη wefox γνωρίζαμε εδώ και πολύ καιρό - η εμπειρία του πελάτη είναι απογοητευτική - επειδή ο κλάδος δεν συμβαδίζει με τις ανάγκες του σημερινού καταναλωτή». «Η θεμελιώδης αρχή του κλάδου μας - να κρατάμε τους ανθρώπους ασφαλείς - είναι τόσο σημαντική σήμερα όσο ήταν πάντα. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι η ασφάλιση μπορεί να κάνει περισσότερα. Πρέπει να υπερβαίνει την προστασία και την υποστήριξη. Έχουμε τη δύναμη να βοηθήσουμε τους ανθρώπους ώστε να νιώσουν ασφαλείς και να αποτρέψουμε τον κίνδυνο. Αυτή είναι η ευθύνη του κλάδου μας». «Οι άνθρωποι τώρα απαιτούν μια καλύτερη εμπειρία πελάτη που είναι απλή, βολική και γρήγορη. Γινόμαστε ήδη μάρτυρες του τρόπου με τον οποίο η τεχνολογία προσφέρει ανώτερο επίπεδο εμπειρίας πελατών από την παραγγελία ειδών παντοπωλείου, την κράτηση ταξιδιού ή την απλή πληρωμή του καφέ τους με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ασφάλιση μπορεί να κάνει το ίδιο», πρόσθεσε ο κ. Teicke. Σύμφωνα με τον κ. Teicke, πολλοί ερωτηθέντες περιέγραψαν την ασφάλιση ως «άδικη», «περίπλοκη» και «σπατάλη χρημάτων». «Αυτό απέχει πολύ από το "προστατεύω", "υποστηρίζω" και "κάνω τον άλλο να νιώθει ασφαλής"», είπε. Παρά το αίσθημα αυτό, και εν μέσω αυξανόμενου κόστους ζωής αλλά και ασφαλίστρων, μόνο το 13% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα κόψουν την ασφάλιση, σε περίπτωση που δεν μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα. Σύμφωνα με τη wefox, αυτό καταδεικνύει την ανθεκτικότητα του ασφαλιστικού κλάδου. Η έρευνα αποκάλυψε το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εξατομικευμένη ασφάλιση, με το 57% των ασφαλισμένων να δηλώνουν ανοιχτοί σε ασφαλιστές που χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα με σκοπό να προσαρμόσουν τα ασφάλιστρα στις ανάγκες των πελατών τους. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (47%) θεωρούν ότι τα ασφάλιστρά τους επιβαρύνονται από παράγοντες που δεν μπορούν να ελέγξουν, όπως ο ταχυδρομικός κώδικας ή το επάγγελμα. «Η τεχνολογία μεταμορφώνει τις βιομηχανίες», είπε ο κ. Teicke. «Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του ασφαλιστικού κλάδου έχει αγνοήσει τα πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία. Στη wefox, θεωρούμε ότι αξιοποιώντας τη δύναμη της τεχνολογίας για την προώθηση της καινοτομίας, μπορούμε να φέρουμε επανάσταση όχι μόνο στο τι σκέφτονται οι άνθρωποι για την ασφάλιση, αλλά και στο πώς την βιώνουν». «Το 55% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνά μας θέλουν ο κλάδος να προσφέρει ψηφιακές και κινητές υπηρεσίες, όπως κάνουν οι τράπεζες. Οι πελάτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις επιλογές. Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να νιώθουν απογοήτευση από την ασφαλιστική βιομηχανία, δεν πρέπει να το επιτρέψουμε. Ο ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να ενισχυθεί. Τώρα είναι η ώρα». *Μετάφραση ειδικού συνεργάτη του Nextdeal Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 21/9/2022 Συνήγορος του Καταναλωτή: Ποιοι κλάδοι ασφάλισης δέχτηκαν τις περισσότερες αναφορές το 2021;
Τα παράπονα των πελατών και η διαχείρισή τους! Αιτιάσεις, δηλώσεις δυσαρέσκειας, παράπονα. Τα θέματα που αφορούν τη διαχείριση αιτιάσεων πελατών βρίσκονται στην απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της... Κώστας Παπαϊωάννου, 20/07/2022 - 09:35 20/7/2022
Σε ποιον μπορεί ένας πελάτης ασφαλιστικού προϊόντος να καταθέσει το παράπονό του; Όλοι οι πελάτες ασφαλιστηρίων συμβολαίων και υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης, που αντιμετωπίζουν κάποια δυσαρέσκεια, έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν το παράπονό... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/10/2021 - 15:00 29/10/2021