Nextdeal newsroom, 15/5/2023 - 13:37 facebook twitter linkedin Δημήτρης Ζορμπάς: Ο Σωκράτης και η ανθρώπινη επαφή που δεν υποκαθίσταται! (βίντεο) Nextdeal newsroom, 15/5/2023 facebook twitter linkedin Με την επίκληση του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου Σωκράτη και μια ιστορία από μία βιβλιοθήκη της Μεγάλης Βρετανίας ο Δημήτρης Ζορμπάς, διευθύνων σύμβουλος της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής απάντησε σε ορισμένες από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική ασφαλιστική αγορά μιλώντας στην ανοικτή συζήτηση που διοργάνωσαν τα Σωματεία EEAE-ΕΣΑΠΕ-ΣΕΜΑ στις 8 Μαΐου με την συνδρομή του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. O Σωκράτης έλεγε ότι για την επίτευξη ενός στόχου υπάρχουν 7 δρόμοι. Εμείς λοιπόν, οφείλω να σας πω ότι έχουμε εξαντλήσει και τους 7 δρόμους πηγαίνοντας προς την πολιτεία (σ.σ. ως ΕΑΕΕ) και ζητώντας να πάρει θέση και να επιλύσει κάποια προβλήματα. Κάθε φορά πηγαίναμε με διαφορετικό επιχείρημα, τη μία ήταν η υποχρεωτικότητα την άλλη ήταν τα κίνητρα τα φορολογικά, τώρα ακούσαμε για τον ΕΝΦΙΑ. Οφείλω να σας πω ότι έχουν γίνει πάρα πολλές ενέργειες, για τις οποίες δεν έχουμε κάνει ανακοινώσεις, γιατί περιμένουμε αποτελέσματα. Ο κ. Ζορμπάς σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ελληνική αγορά αν και είναι μικρή, μπορεί να προσφέρει κάλυψη για τις φυσικές καταστροφές αξιοποιώντας και σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία. Πιστεύω, υπογράμμισε ο κ. Ζορμπάς, ότι με την κοινή δουλειά όλων για μια καλύτερη αγορά με μια συντονισμένη κίνηση ίσως ανακαλύψουμε τον όγδοο δρόμο του Σωκράτη και να καταφέρουμε να πείσουμε για την ορθότητα των θέσεων της αγοράς. Ο διευθύνων σύμβουλος της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής αναφερόμενος στην ανάδειξη νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, τόνισε ότι είναι ευθύνη τόσο των εταιρειών όσο και των εταιρειών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Μιλώντας για τον ασφαλιστή και το μέλλον του ο κ. Ζορμπάς διηγήθηκε μια ιστορία. «Κάποτε σε μια βιβλιοθήκη στην Αγγλία έγινε ένα πείραμα. Την πρώτη εβδομάδα του πειράματος η βιβλιοθήκη δεν άλλαξε σε τίποτα. Πήγαιναν οι άνθρωποι να πάρουν ένα βιβλίο, οι υπάλληλοι ήταν πολύ σωστοί αλλά τυπικοί, δεν κοίταζαν τον πολίτη στα μάτια, ήταν ευγενείς αλλά απόμακροι. Μετά από μία εβδομάδα ρωτούσαν τους πολίτες πως του φάνηκε η βιβλιοθήκη και αυτοί έλεγαν ότι δεν έχει πολλά βιβλία, τα καθίσματα ήταν άβολα, ο φωτισμός είναι χαμηλός, κ.α. Την επόμενη εβδομάδα χωρίς να αλλάξει τίποτα στη βιβλιοθήκη οι υπάλληλοι πρόσεχαν καλύτερα τους πολίτες, τους αντιμετώπιζαν ζεστά με ένα γλυκό λόγο, προσφέροντας την βοήθεια τους. Ρωτώντας μετά τους πολίτες την γνώμη τους για την βιβλιοθήκη οι πολίτες έλεγαν ότι τα βιβλία είναι πολλά και καλά, τα φώτα πολύ ικανοποιητικά και τα καθίσματα πολύ καλά. Τι θέλω να πω με αυτό; Οτι όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία, ότι και να κάνουμε η ανθρώπινη επαφή δεν πρόκειται ποτέ να υποκατασταθεί…». Δείτε το παρακάτω βίντεο: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Ασφάλιση κατοικίας από 9 ευρώ μηνιαίως με το SynetHome H Συνεταιριστική Ασφαλιστική ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών του σήμερα σχεδίασε ένα πλήρες πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίας, το SynetHome. Το νέο... Nextdeal newsroom, 20/04/2023 - 16:33 20/4/2023
Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Νέο προϊόν ασφάλισης περιεχομένου κατοικίας EasyHome Τα αντικείμενα του περιεχομένου της κατοικίας μας όπως τα έπιπλα, οι οικιακές συσκευές, τα ενδύματα, τα είδη διακόσμησης, έχουν ιδιαίτερη... Nextdeal newsroom, 07/04/2023 - 10:13 7/4/2023