Nextdeal newsroom, 19/9/2023 - 11:28 facebook twitter linkedin Μπράβο στις ασφαλιστικές που βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων αν και η ασφάλιση δεν είναι ακόμη υποχρεωτική! Nextdeal newsroom, 19/9/2023 facebook twitter linkedin Μέτρα για την ανακούφιση και άμεση αποζημίωση όλων των ασφαλισμένων που επλήγησαν από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία λαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, όπως προκύπτει από τις εγκυκλίους εταιρειών που δημοσιεύει στη συνέχεια το nextdeal.gr. Από την πρώτη στιγμή οι ασφαλιστικές εταιρείες ενεργοποίησαν μηχανισμούς για την άμεση επικοινωνία με τους ασφαλισμένους τους και ήδη καταβάλλονται οι πρώτες αποζημιώσεις Η κινητοποίηση των ασφαλιστικών είναι ένα θετικό δείγμα του τι θα συνέβαινε αν οι ασφαλισμένοι ήταν πολύ περισσότεροι ή αν η ασφάλιση ήταν υποχρεωτική. Δείτε εδώ τις εγκυκλίους 1. Interamerican: Άμεση στήριξη για τους πληγέντες ασφαλισμένους μας Σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, οι άνθρωποι της Interamerican βρισκόμαστε δίπλα στους ασφαλισμένους μας που έχουν πληγεί από την κακοκαιρία Daniel. Οι αναγγελίες των ζημιών μπορούν να γίνουν είτε από τον ασφαλισμένο μας είτε, σε περίπτωση αδυναμίας από τον ίδιο, από το ασφαλιστικό του σύμβουλο. Για άμεση Ιατρική Βοήθεια Για τους ασφαλισμένους μας η Γραμμή Υγείας 1010 είναι διαθέσιμη για ιατρικές συμβουλές και συντονισμό υγειονομικής μεταφοράς. Επίσης, είναι ανοικτή 24/7 για όλους τους συνανθρώπους μας για ιατρικές συμβουλές. Δυνάμεις της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή της Καρδίτσας (2 ασθενοφόρα) Για άμεση Οδική Βοήθεια Η Γραμμή 1158 λειτουργεί όλο το 24ωρο Επιπλέον δυνάμεις της Οδικής Βοήθειας της Interamerican έχουν σπεύσει και επιχειρούν σε Βόλο, Παλαμά Καρδίτσας και Τρίκαλα Για αναγγελίες ζημιών στο αυτοκίνητο Καλέστε στη Γραμμή 1158, Δευτέρα ως Παρασκευή 8:00- 18:00, ή αποστείλετε email στο [email protected]. Για την άμεση καταχώριση της ζημιάς χρειάζεται ο Αριθμός Κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και επικουρικά ο αριθμός συμβολαίου ή ο ΑΦΜ Επιθυμητές είναι οι φωτογραφίες ή video που απεικονίζουν τη ζημιά του αυτοκινήτου Για αναγγελίες ζημιών σε κατοικίες Έχει ήδη ενεργοποιηθεί μηχανισμός Διαδικασίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών για εκτίμηση και διακανονισμό επί τόπου της ζημιάς Για την αναγγελία ζημιάς αποστείλετε email στο [email protected] ή στην τηλεφωνική γραμμή 1158, Δευτέρα ως Παρασκευή, 8:00- 16:00. Για την άμεση καταχώριση της ζημιάς χρειάζεται ο αριθμός συμβολαίου ή ο ΑΦΜ NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Για αναγγελίες ζημιών σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις Έχει ήδη ενεργοποιηθεί μηχανισμός Διαδικασίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών για εκτίμηση και διακανονισμό επί τόπου της ζημιάς Για την αναγγελία ζημιάς αποστείλετε email στο [email protected] ή καλέστε στην τηλεφωνική γραμμή 1158, Δευτέρα ως Παρασκευή, 8:00- 16:00 Για την άμεση καταχώριση της ζημιάς χρειάζεται ο αριθμός συμβολαίου ή ο ΑΦΜ Για όλες τις ζημιές σε Επιχειρήσεις, Κατοικίες και Αυτοκίνητα Κλιμάκια πραγματογνωμόνων βρίσκονται ήδη στις πληγείσες περιοχές. Μετά την αποκατάσταση των προσβάσεων σε περιοχές όπου σήμερα αυτό δεν είναι εφικτό θα μεταβούν για την άμεση εκτίμηση των ζημιών. Για την άμεση παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας και πληροφορίες εθελοντικής βοήθειας Καλέστε δωρεάν στο τηλεφωνικό κέντρο του Humanity Greece και τη νέα 24ωρη γραμμή ενημέρωσης 210-5226379 σχετικά με: Αν είστε κάτοικος στις πληγείσες περιοχές καλέστε για πληροφορίες και αίτηση ένταξης στο μητρώο ωφελούμενων του Humanity Greece. Μάθετε εδώ για το μητρώο ωφελούμενων. https://humanitygreece.org/mitroo-ofeloymenon/ Αν επιθυμείτε να προσφέρετε εθελοντικά τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, ενημερωθείτε για τα Κέντρα Συγκέντρωσης και Αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας για τις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας. 2.Η Eurolife FFH στο πλευρό των πληγέντων από την κακοκαιρία “Daniel” Αγαπητοί συνεργάτες, Στη Eurolife FFH, βασική μας δέσμευση είναι να βρισκόμαστε συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους μας και να ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό, με αφορμή τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία “Daniel”, έχουμε προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων μας στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας. Συγκεκριμένα, βρισκόμαστε από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, μέσα από την ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών στους ασφαλισμένους μας, αλλά και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών σε περιουσιακά τους στοιχεία. Εκτός από την άμεση κινητοποίησή μας στις παραπάνω περιοχές, θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε επίσης ότι: Προχωράμε σε παράταση πληρωμών ασφαλίστρων / αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 στις ανανεώσεις συμβολαίων ζωής, υγείας και περιουσίας για όλους τους ασφαλισμένους μας στις παραπάνω αναφερόμενες περιοχές που επλήγησαν Βάζουμε σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων στις παραπάνω περιοχές Για όλους εμάς στη Eurolife FFH, αξία έχει να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρισκόμαστε με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες μας. Δεσμευόμαστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα μας. Οι επιχειρηματικοί σας συνεργάτες, καθώς και τα στελέχη της Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων, παραμένουν στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με εκτίμηση, Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων Ιωάννης Βασιλάτος Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Εργασιών & Εξυπηρέτησης Νέες ενέργειες της Eurolife FFH για την υποστήριξη των πληγέντων στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας Αγαπητοί συνεργάτες, Έχοντας πλήρη επίγνωση της κατάστασης την οποία βιώνουν οι συνάνθρωποί μας μετά τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία “Daniel” και πιστοί στη βασική μας δέσμευση να βρισκόμαστε δίπλα στους ασφαλισμένους μας, έχουμε προχωρήσει ήδη σε μια σειρά από ενέργειες για την υποστήριξη των ασφαλισμένων μας στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, φροντίζοντας για την ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών, καθώς και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση ζημιών, και παρέχοντας παράταση πληρωμής ασφαλίστρων και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 στις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας για όλους τους ασφαλισμένους μας στις συγκεκριμένες περιοχές. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε σε επιπλέον ενέργειες για τους πληγέντες ασφαλισμένους μας στους παραπάνω νομούς. Συγκεκριμένα: Α. έχουμε ήδη ξεκινήσει να προχωράμε σε άμεσες προκαταβολές αποζημιώσεων, αναγνωρίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση αποτελεί βασικό κριτήριο για την ανακούφιση εκείνων που έχουν υποστεί ζημιές. Β. για τους πληγέντες που διαθέτουν όχημα με έδρα οποιαδήποτε περιοχή των νομών Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας και την κάλυψη Καιρικών Φαινομένων, φροντίσαμε να παρέχεται δωρεάν η 2η μεταφορά από τον τόπο του βιολογικού καθαρισμού σε συνεργείο εντός ή εκτός των παραπάνω νομών, με χρήση γερανοφόρου οχήματος, για όσα οχήματα: έχει ολοκληρωθεί η αναγγελία στη Φροντίδα Ατυχήματος, έχει καταχωρηθεί από την Εταιρεία μας φάκελος ζημιάς με παράλληλη ανάθεση στον εκάστοτε πραγματογνώμονα της πληγείσας περιοχής και τα οχήματα κρίνονται επισκευάσιμα, βάσει της αρχικής εκτίμησης, Γ. για όσα οχήματα, βάσει της αρχικής πραγματογνωμοσύνης, μπορούν να επισκευαστούν και χρειάζεται απαραίτητα βιολογικός καθαρισμός, η Eurolife FFH αναλαμβάνει το κόστος μέχρι του ποσού των €180 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) ανά όχημα, ανεξαρτήτως του ποσού επισκευής της ζημιάς, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μια σημαντική ελάφρυνση στους ζημιωθέντες Σε περίπτωση που το κόστος επισκευής του οχήματος εμπίπτει στην απαλλαγή, είναι απαραίτητο να λάβουμε το σχετικό τιμολόγιο ΜΟΝΟ του βιολογικού καθαρισμού για το ποσό των €180 στο email [email protected] σημειώνοντας τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN) και την τράπεζα του ιδιοκτήτη/ιδιοκτητών βάσει της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, προκειμένου να προχωρήσουμε στην κατάθεση του ποσού. Όπου το ύψος της ζημιάς είναι μεγαλύτερο του ποσού της απαλλαγής, το τιμολόγιο του βιολογικού καθαρισμού θα προσκομίζεται μαζί με τα υπόλοιπα τιμολόγια και δικαιολογητικά, προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία κατάθεση (το ποσό του βιολογικού καθαρισμού + το ποσό αποζημίωσης μείον την απαλλαγή). Με εκτίμηση, Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Προϊόντων Ιωάννης Βασιλάτος Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Εργασιών & Εξυπηρέτησης 3. Η Generali έθεσε σε λειτουργία τον μηχανισμό εκτάκτου ανάγκης για την ταχύτερη καταγραφή και αξιολόγηση των περιστατικών Αγαπητοί Συνεργάτες, Σε συνέχεια των πρόσφατων πλημμυρικών φαινομένων που έπληξαν τη χώρα μας και προκειμένου να ανταποκριθούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά σε ενδεχόμενες ζημιές που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένοι μας και αφορούν στα ασφαλιστήρια συμβόλαια Κλάδου Γενικών Ασφαλίσεων, επιχειρήσεων και κατοικίας, υπενθυμίζουμε ότι η Generali έθεσε σε λειτουργία τον μηχανισμό εκτάκτου ανάγκης για την ταχύτερη καταγραφή και αξιολόγηση των περιστατικών. Συγκεκριμένα, προχωρήσαμε στις παρακάτω ενέργειες: Στην αποστολή SMS στους κατόχους προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας η οποία βρίσκεται στις πληγείσες περιοχές, με την υπενθύμιση ότι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Εταιρεία για την άμεση υποστήριξή τους και την ενεργοποίηση των παροχών του ασφαλιστηρίου τους. Στη λειτουργία της ειδικής επιλογής στο τηλεφωνικό κέντρο της Generali για την άμεση 24/7 επικοινωνία με την Εταιρεία για την ενεργοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών των συμβολαίων κατοικίας ή επιχείρησης και την αναγγελία ζημιών των ασφαλισμένων. Παρέχεται η δυνατότητα διάθεσης καταλυμάτων στις πληγείσες περιοχές για την εξυπηρέτηση όσων ασφαλισμένων έχουν άμεση ανάγκη προσωρινής διαμονής. Επιτάχυνση της διαδικασίας αποζημίωσης, εγκρίνοντας - μετά τη δήλωση και έλεγχο της ζημιάς από πραγματογνώμονα - ποσά προκαταβολών για την πιο άμεση αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες περιοχές. Συντονίσαμε τις αναθέσεις σε γραφεία Πραγματογνωμόνων ανά πληγείσα περιοχή για άμεση επιθεώρηση των δηλωθεισών ζημιών σε κατοικίες ή/και επιχειρήσεις, πραγματοποιώντας και απομακρυσμένη επιθεώρηση (όπου είναι εφικτή). Μετά την αναγγελία ζημιάς προχωράμε σε πλήρη ανάληψη της διαδικασίας και πραγματοποιούμε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη ή τον συνεργάτη προκειμένου να ενημερώσουμε για την εξέλιξη της αποζημίωσης, απαλλάσσοντας τους Ασφαλισμένους από κάθε έγνοια. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις παραμένοντας σε ετοιμότητα για τη λήψη πρόσθετων μέτρων στήριξης, εφόσον αυτά απαιτηθούν, με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας. Με εκτίμηση, Διεύθυνση Πωλήσεων 4. Ενέργειες της Ατλαντικής Ένωσης για τους πληγέντες της κακοκαιρίας DANIEL Αγαπητοί Συνεργάτες, Σας ενημερώνουμε ότι, για την διευκόλυνση των πελατών μας στις περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία Daniel, προχωρήσαμε στις παρακάτω ενέργειες: Δημιουργήσαμε ειδική γραμμή επικοινωνίας 10234 ή εναλλακτικά 210 7470001 διαθέσιμες 24 ώρες το 24ωρο και θα αποστείλουμε σχετικό ενημερωτικό μήνυμα - sms στους πελάτες των περιοχών που επλήγησαν Κλιμάκια πραγματογνωμόνων βρίσκονται ήδη στις πληγείσες περιοχές για την άμεση εκτίμηση των ζημιών. Μετά την αναγγελία ζημιάς και την αυτοψία, θα δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην καταβολή αποζημιώσεων, και ιδιαίτερα άμεση προκαταβολή για την κάλυψη των πρώτων δαπανών. Στοιχεία επικοινωνίας για την άμεση αναγγελία ζημιάς Περιουσίας : Κωσταρέλου Βούλα, τηλ. 2107454073, e-mail: [email protected] Κανελλάκη Μαίρη, τηλ. 2107454071, e-mail: [email protected] Γκιουμέ Δάφνη, τηλ. 210 7454072, e-mail: [email protected] Όσον αφορά τον Κλάδο Αυτοκινήτων για όσους έχουν την κάλυψη καιρικών φαινομένων: Τηλέφωνο στην Φροντίδα ατυχήματος 10234, για δήλωση και λήψη φωτογραφιών του οχήματος. Σε περιπτώσεις Ολικής καταστροφής, μεταφορά του οχήματος από την Οδική μας βοήθεια σε συνεργαζόμενη εταιρία ανακύκλωσης ώστε να αναλάβει όλη την διαδικασία της οριστικής διαγραφής του. Συμπλήρωση από τον ασφαλισμένο της συνημμένης εξουσιοδότησης για την εταιρία ανακύκλωσης. Προσκόμιση τυχόν αντιγράφου αδείας κυκλοφορίας. Επισημαίνεται ότι και στις δύο περιπτώσεις Ολικής ή Μερικής ζημιάς ακολουθείτε η διαδικασία διακανονισμού με ραντεβού πραγματογνώμονα στο συνεργείο ή σε τόπο που επιθυμεί ο ασφαλισμένος , με απόλυτη προτεραιότητα στις περιπτώσεις αυτές. Αρμόδιοι για την άμεση εξυπηρέτηση των περιπτώσεων αυτών για τον Κλάδο Αυτοκινήτων: Φασάκη Ευγενία , 2107454229, email : [email protected] Προδρόμου Στέλιος , 2107454241, email : [email protected] Δασκαλοπούλου Κατερίνα, 2107454027, email : [email protected] Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε, ώστε να βοηθήσουμε εσάς και τους ασφαλισμένους σας, στις δύσκολες στιγμές που περνούν. 5. Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δράσεις Στήριξης Πλημμυροπαθών Ασφαλισμένων Περιφέρειας Θεσσαλίας Η Υδρόγειος Ασφαλιστική βρίσκεται ενεργά στο πλευρό των ασφαλισμένων της, οι οποίοι έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην περιφέρεια Θεσσαλίας. Από την πρώτη στιγμή η Διοίκηση και τα στελέχη της Εταιρείας βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών της και ενημερώνονται για την κατάσταση, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ασφαλισμένων της που υπέστησαν ζημιές. Στο πλαίσιο αυτό, η Υδρόγειος Ασφαλιστική: Εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα και με άμεσες ενέργειες τα αιτήματα αποζημιώσεων οχημάτων και περιουσίας. Προβαίνει σε άμεση προκαταβολή αποζημίωσης στον κλάδο περιουσίας με τη λήψη της πρώτης εκτίμησης του πραγματογνώμονα. Σε συνεργασία με τον Πάροχο Οδικής Βοήθειας, έχει αποστείλει κλιμάκιο στις πληγείσες περιοχές για την άμεση καταγραφή των ζημιωθέντων οχημάτων. Έχει αποστείλει ειδικό πραγματογνώμονα για την άμεση καταγραφή των ζημιών οχημάτων. Η Εταιρεία παρακολουθεί καθημερινά την κατάσταση και ενημερώνεται από τους συνεργάτες με σκοπό να προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της. Επιπλέον, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει προβεί στην αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και υγειονομικού υλικού για την κάλυψη άμεσων αναγκών των πλημμυροπαθών. Για κάθε περαιτέρω πληροφορία και βοήθεια οι ασφαλισμένοι της Εταιρείας μπορούν να επικοινωνούν με τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή/και τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων. Τηλέφωνα επικοινωνίας: Διεύθυνση Αποζημιώσεων Περιουσίας: 210 9477360, 210 9477273 Διεύθυνση Αποζημιώσεων Οχημάτων: 210 9477222 [email protected] 6. Ενέργειες και δράσεις από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για την ανακούφιση των πλημμυροπαθών στη Θεσσαλία Αγαπητοί συνεργάτες και συνάδελφοι, Η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με ειλικρινή σεβασμό και βαθιά κοινωνική ευθύνη προς τους συνανθρώπους μας που έχουν καταστραφεί οικονομικά, έχουν βιώσει απώλειες ζωής και λειτουργούν κάτω από συναισθηματική φόρτιση, εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους προς τις οικογένειες που θρηνούν. Παράλληλα η Διοίκηση του Ομίλου, και ως πρώτες ενέργειες παροχής Βοήθειας και ανακούφισης των πληγέντων, των συνανθρώπων μας, των συνεργατών μας και συναδέλφων, αποφάσισε τα παρακάτω με άμεση ισχύ: Την άμεση επί τόπου μετάβαση κλιμακίου στελεχών στις πληγείσες περιοχές για την υποστήριξη των συναδέλφων και συνεργατών. Την άμεση διεκπεραίωση ζημιών και καταβολή αποζημιώσεων και προκαταβολών σε παθόντες ασφαλισμένους με αποστολή κλιμακίου πραγματογνωμόνων, διακανονιστών. Την αύξηση του στόλου οχημάτων παροχής οδικής βοήθειας στην περιοχή της Θεσσαλίας για την υποστήριξη των ασφαλισμένων. Τη λειτουργία της δωρεάν ειδικής γραμμής 24ωρης παροχής ιατρικών συμβουλών στο τηλ. 11555 από κινητά. Τη διάθεση ασθενοφόρου οχήματος με το κατάλληλο προσωπικό και σχετικό φαρμακευτικό υλικό για τη βοήθεια των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται. Τη λειτουργία της σταθερής τηλεφωνικής γραμμής 2310492176 (από ώρα 08:00 έως και 20:00 σε εργάσιμες ημέρες) καθώς και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] για δήλωση ζημιών και σχετική υποβολή αιτημάτων για αποζημίωση. Την εξυπηρέτηση χαρτοφυλακίου ασφαλιστικών διαμεσολαβητών από τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου κατόπιν σχετικών αιτημάτων ανά περίπτωση. Τη συγκέντρωση και διάθεση ειδών πρώτης ανάγκης (όπως νερά, τρόφιμα έτοιμα για κατανάλωση, κονσέρβες, καθαριστικά είδη, κ.λπ.). Ανάλογα με τις ανάγκες που θα δημιουργούνται θα αποφασιστούν και επιπλέον δράσεις και ενέργειες. Για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Κωνσταντίνος Γιαννιώτης Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος 7. Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοινώνει σχέδιο στήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από την καταιγίδα DANIEL Η Εθνική Ασφαλιστική, πιστή στη διαχρονική δέσμευσή της για στήριξη των ασφαλισμένων της και για την εξυπηρέτηση όσων βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις καταστροφικές συνέπειες της καταιγίδας Daniel, ενεργοποίησε άμεσα τη λειτουργία της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής 210.90.99.600. Η γραμμή επικοινωνίας λειτουργεί κάθε ημέρα, 24 ώρες το 24ωρο, για την παροχή πληροφοριών και την υποδοχή αιτημάτων αποζημίωσης. Οι καταστροφές που σημειώθηκαν σε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές της χώρας, μας επιβάλλουν, όμως, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός επιπλέον, εκτεταμένου, πλάνου δράσεων για την ανακούφιση των ασφαλισμένων μας. Στο πλαίσιο αυτό, προχωράμε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες: Αναστολή πληρωμής ασφαλίστρων. Όλοι οι ασφαλισμένοι μας στις πληγείσες περιοχές της περιφέρειας Θεσσαλίας (Νομοί Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων & Μαγνησίας -συμπεριλαμβανομένης και της νήσου Σκιάθου-), ιδιώτες και επιχειρήσεις, με ενεργά συμβόλαια Ζωής, Υγείας και Περιουσίας (εκτός Αυτοκινήτων) την 4/9/2023, θα μπορούν να εξοφλήσουν τα συμβόλαιά τους έως την 28/02/2024, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση και ασφαλώς χωρίς κάποια επίπτωση στην ισχύ των συμβολαίων για το διάστημα αυτό. Θέσπιση ειδικών διαδικασιών άμεσης προκαταβολής αποζημίωσης. Όλοι οι ασφαλισμένοι μας στις πληγείσες περιοχές που είναι δικαιούχοι αποζημιώσεων συμβολαίων περιουσίας και θα αναγγέλλουν αιτήματα αποζημιώσεων από πλημμύρα είτε μέσω της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής είτε με απευθείας επίσκεψη στο κατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Λάρισα, θα λαμβάνουν άμεσα προκαταβολή αποζημίωσης έως του ποσού των 2.000€. Το ίδιο θα ισχύσει για τους ασφαλισμένους, οι οποίοι έχουν ήδη αναγγείλει αιτήματα αποζημιώσεων. Για το σκοπό αυτό η Εθνική Ασφαλιστική έχει ήδη αποστείλει κλιμάκια ειδικών πραγματογνωμόνων στην περιοχή που θα βοηθήσουν στην ταχύτερη καταγραφή και διακανονισμό των ζημιών.Απόλυτη προτεραιότητα στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές. Για τον καλύτερο συντονισμό των ενεργειών, το ανθρώπινο δυναμικό του Καταστήματος Λάρισας ενισχύεται με την παρουσία στελεχών από τα Κεντρικά μας γραφεία ενώ, μέχρι το τέλος της εβδομάδας, μέλη της διοίκησης της Εταιρίας θα επισκεφτούν την περιοχή για να συνδράμουν από κοντά στην καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των ασφαλισμένων και των συνεργατών μας. Μπροστά στο μέγεθος των καταστροφών που αντιμετωπίζει ο κοινωνικός ιστός των περιοχών που επλήγησαν, η Εθνική Ασφαλιστική θα παραμείνει αρωγός στην μεγάλη προσπάθεια ανασυγκρότησης, υλοποιώντας σειρά επιπλέον ενεργειών που ήδη σχεδιάζονται και θα ανακοινωθούν άμεσα. 8. Η ERGO Ασφαλιστική στέκεται δίπλα στους συμπολίτες μας που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές και πλημμύρες Αγαπητοί Συνεργάτες, Θα ήθελα να απευθυνθώ προσωπικά σε κάθε μία και κάθε έναν από εσάς, για να σας γνωστοποιήσω ότι η ERGO Ασφαλιστική στέκεται δίπλα στους συμπολίτες μας που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές και πλημμύρες. Έχουμε πλήρη συναίσθηση ότι οι φυσικές αυτές καταστροφές έχουν προκαλέσει μεγάλες δοκιμασίες και πόνο σε πολλούς συνανθρώπους μας. Η πύρινη λαίλαπα που έπληξε τους καλοκαιρινούς μήνες πολλές περιοχές της χώρας μας, προκάλεσε απώλειες χιλιάδων δασικών εκτάσεων, καταστροφή φυσικών οικοσυστημάτων, περιουσιών και κόπων μιας ζωής για πολλούς συμπολίτες μας, ενώ τις τελευταίες μέρες βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πλημμύρες σε Αττική, Βόλο, Εύβοια, Λάρισα, Καρδίτσα και δυστυχώς σε πολλές άλλες πόλεις. Η εταιρεία μας παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, έχοντας θέσει ως πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση των ζημιών και την αποκατάσταση των πληγέντων. Για αυτό θέλω να εκφράσω εκ μέρους της εταιρείας μας, την αλληλεγγύη και τη στήριξή μας σε όσους έχουν πληγεί. Προς το σκοπό αυτό έχουμε θέσει σε εφαρμογή συγκεκριμένες ενέργειες με ανακοινώσεις που σάς έχουν ήδη κοινοποιηθεί μέσω ERGO Mail, ενώ έχουν αναρτηθεί τόσο στην εταιρική μας ιστοσελίδα όσο και στο ERGO Portal, με στόχο να διευκολύνουμε το έργο σας και την άμεση αποκατάσταση των ζημιών των πληγέντων ασφαλισμένων μας. Η αύξηση των πυρκαγιών και των φυσικών καταστροφών λόγω υψηλών θερμοκρασιών και κλιματικής αλλαγής αποτελεί μια νέα προκλητική πραγματικότητα για εμάς, καθώς αναδεικνύεται με τον πιο εμφατικό τρόπο η αξία της ασφάλισης για τους πελάτες και την κοινωνία εν γένει. Είναι καθήκον όλων μας να σταθούμε δίπλα στους συμπολίτες μας, να τους ενημερώσουμε και να τους βοηθήσουμε να κατανοήσουν τα οφέλη της ασφάλισης και να μας εμπιστευθούν. Όλοι μας βλέπουμε ότι πολλοί συνάνθρωποί μας δοκιμάζονται με τον πλέον σκληρό τρόπο αυτό το διάστημα και ως εταιρεία, δεν μπορούμε να μείνουμε αδιάφοροι. Διαχρονικά, η ERGO Ασφαλιστική αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της κοινωνίας, αφιερώνοντας πόρους και προσπάθεια σε πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη βελτίωση του κοινωνικού περιβάλλοντος. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης προχωρήσαμε σε δωρεές προς τον Ερυθρό Σταυρό και την εθελοντική ομάδα Humanity Greece, θέλοντας να συμβάλλουμε και από την πλευρά μας στην αντιμετώπιση των πρώτων έκτακτων αναγκών και προβλημάτων που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας. Θέλουμε να γνωρίζετε ότι η εταιρεία μας είναι πάντα δίπλα σας και δεσμευόμαστε να σας παρέχουμε αμέριστη υποστήριξη και τη βοήθεια που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου. Σας ευχαριστούμε για την αφοσίωσή σας και ελπίζουμε όλοι μαζί να μπορέσουμε να συμβάλλουμε έμπρακτα στην ανάκαμψη και αποκατάσταση των πληγέντων περιοχών της χώρας μας, καθώς και στη στήριξη των συνανθρώπων μας. Με εκτίμηση, Νίκος Αντιμησάρης CEO Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Οι ασφαλίσεις ‘captive’ ως κλειδί για δημιουργική και μη παραδοσιακή κάλυψη Οι captive ασφαλιστικές, (δηλαδή η ασφαλιστική που δημιουργεί μια επιχείρηση για να ασφαλίσει τα περιουσιακά της στοιχεία, σαν μια μορφή αυτασφάλισης), μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:44 7/2/2025
Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις…«ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub από 7 Φεβρουαρίου μέχρι 1 Μαρτίου Σε μπερδεύουν οι έννοιες της ασφάλισης; Έλα να τις… «ξεμπερδέψεις» στο EurolifeHub! Πάρε μέρος στη νέα δράση «H ασφάλιση δεν είναι... Nextdeal newsroom, 07/02/2025 - 11:25 7/2/2025