Κώστας Ακριβόπουλος, 6/6/2024 - 10:08 facebook twitter linkedin Δώστε ακριβώς αυτό που θέλει ο πελάτης! Αλλά τι ακριβώς θέλει ο πελάτης; Μήπως "Ποιότητα"; Κώστας Ακριβόπουλος, 6/6/2024 facebook twitter linkedin *Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Μην περιμένεις καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας τις ίδιες τεχνικές” Κάποιοι πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να διορθώνουμε τα πράγματα, όταν αυτά πάνε στραβά! Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να ελέγχουμε για τυχόν λάθη, λίγο πριν το προϊόν μας παραδοθεί στον Πελάτη, με πολύπλοκες διαδικασίες, που συνήθως επιβραδύνουν και περιπλέκουν τη δουλειά όλων όσων συμμετέχουν στη διαδικασία προώθησης και πώλησης! Και τέλος κάποιοι άλλοι, πιο σωστοί, πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να ανακαλύπτεις και να διορθώνεις το πρόβλημα στη ρίζα του, εντοπίζοντας τις αδυναμίες και τα τρωτά της διαδικασίας και του συστήματος και όχι να αντιδράς απλά σε συμπτώματα και σε πιθανά λάθη όταν έχεις φτάσει στην τελική φάση! Τελικά τι σημαίνει ΠΟΙΟΤΗΤΑ για τον ΠΕΛΑΤΗ ; ΠΟΙΟΤΗΤΑ, για τον Πελάτη σημαίνει να του δώσουμε, ό,τι θέλει, όπως το θέλει, όταν το θέλει!!! Η ποιότητα, δεν αφορά στο κόστος και στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Αφορά στο να είσαι προετοιμασμένος, ενημερωμένος για τον Πελάτη, για την Εταιρεία του, για το Προϊόν σου, για την Εταιρία σου, για την Αγορά, για τον Ανταγωνισμό, για τις Ανάγκες τους, ώστε να παρέχεις στους Πελάτες ό,τι ακριβώς χρειάζονται και ό,τι ακριβώς θέλουν. Ποιότητα είναι μετρήσιμη, και αντικειμενική και πρέπει να αποδοθεί 100%. Αν στον Πελάτη μας, δώσουμε 100% Ποιότητα, τότε ικανοποιείται, ενθουσιάζεται και από Πιθανός-Εν δυνάμει Πελάτης, γίνεται Πελάτης, γίνεται Τακτικός Πελάτης, γίνεται Υποστηρικτής Πελάτης και τελικά γίνεται ΠΙΣΤΟΣ ΟΠΑΔΟΣ και ΗΡΕΜΟΣ Πελάτης και μας συστήνει παντού, σε συγγενείς, φίλους, γνωστούς! Αποτέλεσμα αύξηση πωλήσεων, παραγωγικότητας, διατηρησιμότητας, και φυσικά αύξηση κερδών. Άρα Ποιότητα στο επάγγελμά μας σημαίνει να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά από την αρχή και όχι μόνο στην τελική φάση, μπροστά στον Πελάτη. Επίσης από κάθε παραπονούμενο Πελάτη, μπορούμε να δούμε το παράπονό του ως ευκαιρία, ώστε να ανακαλύψουμε τι δεν πάει καλά και να το διορθώσουμε στη ρίζα του. Η Ποιότητά μας απέναντι στον Πελάτη στηρίζεται στα 4 Π, στα 4 είδη Προτεραιοτήτων που έχουμε: Ο Πελάτης ζητάει απλά πράγματα από εμάς ως Ποιότητα. Ζητάει: Φιλικότητα, ειλικρίνεια, σιγουριά, αξιοπιστία, αποτελεσματικότητα, Σταθερότητα, συνεργασία διαρκείας, Δέσμευση, Καθοδήγηση, Πρόληψη, ενημέρωση, συνεχή επαφή, Value for Money, Αμοιβαίο όφελος, Νοοτροπία θετική, η οποία δεν αντιγράφεται, είναι μοναδική, Προστιθέμενη Αξία (EVA), ένα extra χαμόγελο, ένα extra αναπάντεχο, τηλεφώνημα, μικρές, μη αναμενόμενες παροχές και εκπλήξεις, Τακτική αναθεώρηση των καλύψεων τους, Βοήθεια για να ξεμπερδεύουν γραφειοκρατικά. Λύση στα προβλήματα τους. - Εστιάστε λοιπόν στις ανθρώπινες σχέσεις σας: - Ελέγξτε τους Πελάτες σας και τους κινδύνους που διατρέχουν, σύμφωνα με τις ανάγκες τους που ανακαλύψατε. Αναρωτηθείτε αν έχετε μια πιθανή λύση για να τις καλύψετε. - Φροντίστε να προσφέρετε πλήρη προστασία περιουσιακών στοιχείων - προσωπικής υγείας, κινδύνους ιδιοκτησίας, αστικές και νομικές ευθύνες, κ.α. - Εστιάζουμε την προσοχή μας στους υπάρχοντες Πελάτες. Οι υπάρχοντες πελάτες της κάθε επιχείρησης αποτελούν το μεγαλύτερο κεφάλαιο σε περιόδους ύφεσης. - Σεβόμαστε τους Πελάτες μας που είναι οι κριτές μας - Βελτιώνουμε το Επίπεδο Εξυπηρέτησης. Έρευνες δείχνουν ότι το 68% των Πελατών που σταμάτησαν να συνεργάζονται με μια επιχείρηση, το έκαναν γιατί ένιωθαν ότι η επιχείρηση δεν ενδιαφερόταν για αυτούς - Πιστεύουμε στον άνθρωπο και στην κοινωνία και σεβόμαστε την αποστολή μας. Τέλος, ο πατέρας της Ποιότητας Deming και η θεωρία KAI ZEN (μηδέν λάθη), προτείνουν: - Προσδιορίστε τους Πελάτες σας, - Ανακαλύψτε τι θέλουν και τι χρειάζονται, - Δώστε 100% ακριβώς αυτό που θέλουν και χρειάζονται, - Να υπόσχεστε μόνο όσα μπορείτε να δώσετε και να δίδετε περισσότερα, - Να δίνετε αυτά που έχετε υποσχεθεί, στο χρόνο που τα έχετε υποσχεθεί, - Μη προσπαθείτε να προσαρμόσετε τις ανάγκες των Πελατών σας στα προϊόντα σας, προσαρμόστε τα προϊόντα σας στις ανάγκες των Πελατών σας Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45 …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;
Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46 Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;
Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17 Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04
Ανασφάλιστα ή ασφαλισμένα και συγχρόνως ανασφάλιστα! Μήπως ξεχάστηκε κάποια κάλυψη για το αυτοκίνητο; Στις 21 Ιουνίου 2024 δημοσιεύτηκε ο νόμος 5113/2024 με τον οποίο η Πολιτεία μεταξύ άλλων... Κώστας Ακριβόπουλος, 28/01/2025 - 12:35
Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω; Από έρευνες και στατιστικά της ΕΑΕΕ μαθαίνουμε ότι Για τις ασφαλίσεις Πυρός, από Ιαν. 2024 έως Οκτ. 2024 έχουμε : Ασφάλιστρα... Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41
10 Παγίδες για τους βετεράνους επαγγελματίες Μήπως είσθε σε κάποια από αυτές τις περιπτώσεις και απλά αναρωτιέστε γιατί έχετε κολλήσει; Εστίαση στις μεγάλες πωλήσεις αδιαφορώντας για τη... Κώστας Ακριβόπουλος, 24/01/2025 - 09:31