Κώστας Ακριβόπουλος, 30/1/2025 - 10:04 facebook twitter linkedin Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Κώστας Ακριβόπουλος, 30/1/2025 facebook twitter linkedin Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε την έλλειψή της, στο Έντυπο Συμβουλής, για μελλοντική συζήτηση; Ας θυμηθούμε συνοπτικά τις διαφορές. Φροντίδα ατυχήματος ονομάζεται η εξαιρετικά πρακτική κάλυψη που παρέχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στους ασφαλισμένους πελάτες τους, προκειμένου να τους διευκολύνουν σε περίπτωση ατυχήματος Η Φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί μόνο σε ατύχημα και περιλαμβάνει Επίσκεψη στον τόπο του ατυχήματος εξουσιοδοτημένου συνεργάτη για τη ορθή καταγραφή των συνθηκών και φωτογράφιση των ζημιών που προήλθαν κατά τη διάρκεια του ατυχήματος. Υποστήριξη στην ορθή συμπλήρωση της Δήλωσης Ατυχήματος ή/και της Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Μεσολάβηση και διεκπεραίωση ρυμούλκησης/ μεταφοράς του ακινητοποιημένου οχήματος. Διαχείριση του φακέλου Διαρκή υποστήριξη με παροχή χρήσιμων συμβουλών Η ολοκληρωμένη κάλυψη όμως είναι η Οδική Βοήθεια Η παροχή της Οδικής Βοήθειας αφορά στην αποστολή τεχνικού ή γερανού για την αποκατάσταση ζημιάς που προκαλεί ακινητοποίηση του οχήματος ή και για την ασφαλή μεταφορά του σε συνεργείο. Συνεπώς, θα σε βοηθήσει σε περιπτώσεις βλαβών και ατυχημάτων που μπορεί να ακινητοποιήσουν το όχημά σου. Εάν το όχημα είναι ηλικίας άνω των 5 ετών η κάλυψη θεωρείται απαραίτητη Η Οδική Βοήθεια λειτουργεί σε ατύχημα και σε ζημιά και περιλαμβάνει Την επιτόπου επισκευή οχήματος Τη ρυμούλκηση του σε συνεργείο Καταγραφή στοιχείων και αναγγελία ζημιάς σε περιπτώσεις ατυχημάτων Επαναπατρισμό οχήματος Μεταφορά ασφαλισμένου στον τόπο διαμονής ή κάλυψη εξόδων μεταφοράς ασφαλισμένου στον τόπο διαμονής Και ειδικές περιπτώσεις, όπως Μηχανική, ηλεκτρική και ηλεκτρονική δυσλειτουργία (π.χ. σασμάν, *μπαταρία, φλάντζα, δίσκο-πλατό κλπ.) Βλάβη στα ελαστικά (συνήθως σκάσιμο) Απώλεια κλειδιών Έλλειψη καυσίμου ή τροφοδότηση του ρεζερβουάρ με λάθος καύσιμο Έξοδα διαμονής σε ξενοδοχείο Επαναπατρισμός των ασφαλισμένων στον τόπο διαμονής και κάλυψη των εξόδων τους Άρα μην αφήνετε τον Πελάτη σας μόνο με την Φροντίδα ατυχήματος. Μιλήστε του, εξηγήστε του, αναλύστε του τις καλύψεις και διαφορές με την Οδική Βοήθεια , ώστε και εκείνος να είναι καλυμμένος και εσείς να έχετε ολοκληρώσει μία ποιοτική πώληση και συγχρόνως να είσθε καλυμμένος για πιθανές αιτιάσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45