Nextdeal newsroom, 17/12/2024 - 16:22 facebook twitter linkedin Χρήστος Θεοδωρίδης (Allianz): Θέλουμε ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά Nextdeal newsroom, 17/12/2024 facebook twitter linkedin Χρήστος Θεοδωρίδης, PhD, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC στην Allianz Τη στρατηγική της Allianz Ελλάδος, που έχει ως στόχο να εδραιώσει περαιτέρω την ηγετική θέση της εταιρείας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αναδεικνύει με συνέντευξή του στην εφημερίδα «NextDeal» o Δρ Χρήστος Θεοδωρίδης, διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC. «Στοχεύουμε να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις σε δημοσιότητα ανάμεσα στις ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέροντας προϊόντα και λύσεις που απαντούν στις ανάγκες των πελατών», υπογραμμίζει ο κ. Θεοδωρίδης, επισημαίνοντας παράλληλα τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών. Κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη στήριξη της Allianz στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα, ενώ ερωτηθείς πώς συνδυάζονται οι δύο ρόλοι, καθηγητή και διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας, υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ότι «η εμπειρία αυτή μου δίνει την ευκαιρία να επανεξετάσω τις δικές μου προσεγγίσεις και να αναθεωρήσω εάν υπάρχουν άλλοι τρόποι να αντιμετωπίσω τις καθημερινές προκλήσεις που προκύπτουν». Πώς σας βρίσκει σήμερα η συγχώνευση; Η ενοποίηση της Allianz με την Ευρωπαϊκή Πίστη δημιούργησε έναν ισχυρό οργανισμό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με την ηγετική θέση στις Γενικές Ασφαλίσεις, αλλά και την 5η θέση στο σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς. Η στρατηγική μας επικεντρώθηκε στην ενίσχυση των πιο δυνατών χαρακτηριστικών των δύο εταιρειών, στη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών μας μέσω σύγχρονων προϊόντων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, με έμφαση πάντα στην ψηφιακή αναβάθμιση, καθώς και στην υποστήριξη του δικτύου μας που αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο διαμεσολαβητών στην αγορά. Παρά το γεγονός ότι το 2024 ήταν χρονιά που συνεχιζόταν ο μετασχηματισμός της εταιρείας, τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη πορεία μας, αντικατοπτρίζοντας τη θετική αποδοχή της στρατηγικής μας τόσο από την αγορά όσο και από τους πελάτες μας. Με το ίδιο πνεύμα και την ίδια δέσμευση θα συνεχίσουμε και το 2025. Οι προσπάθειές μας είναι στραμμένες στο να εδραιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας ως ηγέτες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ανάπτυξης και επιτυχίας για τους συνεργάτες, τους πελάτες, τους εργαζομένους μας και την κοινωνία στο σύνολό της. Ιδιαίτερα απαιτητικό ήταν το προηγούμενο διάστημα –και– σε επίπεδο επικοινωνίας. Πώς επικοινωνήσατε την αλλαγή αυτή; Η επικοινωνία μιας τόσο σημαντικής αλλαγής απαιτούσε στρατηγική προσαρμογή και πολλαπλά επίπεδα δράσης. Εστιάσαμε στη διαφάνεια, στη συχνή ενημέρωση και την ενίσχυση του διαλόγου με όλους τους ενδιαφερομένους: τους εργαζομένους μας, τους συνεργάτες, τους πελάτες μας. Σε επίπεδο εσωτερικής επικοινωνίας, δώσαμε έμφαση στο να διατηρήσουμε τους εργαζομένους ενημερωμένους και εμπλεκόμενους μέσω τακτικών ενημερώσεων που ενίσχυσαν την αίσθηση της συμμετοχής. Η στρατηγική μας για τα εξωτερικά κοινά επικεντρώθηκε στην ανάδειξη της δέσμευσής μας για παροχή σύγχρονων λύσεων που προωθούν τη βιωσιμότητα και την εμπιστοσύνη. Στο πλαίσιο αυτό, προβλήθηκε ιδιαίτερα το σύγχρονο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση, καθώς και η νέα ενιαία εμπορική πολιτική. Η προσέγγισή μας ενίσχυσε την εμπιστοσύνη όλων προς την εταιρεία, διασφαλίζοντας μια ομαλή μετάβαση σε αυτό το σημαντικό στάδιο της πορείας μας. Πείτε μας περισσότερα πράγματα για τη στήριξη της Allianz στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα ως Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης. Η Allianz, ως υπερήφανος Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων για την περίοδο 2021-2028, εκφράζει και υποστηρίζει τις αξίες του αθλητισμού: την ενότητα, την αριστεία και τη συμπερίληψη. Αυτές οι αξίες αποτελούν τη βάση της χορηγίας μας, η οποία ενισχύει την ικανότητά μας να συνδεθούμε με ένα παγκόσμιο κοινό και να προβάλουμε τη δύναμη του αθλητισμού ως παράγοντα θετικής αλλαγής στις ζωές των ανθρώπων, σε πολλά επίπεδα. Τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική ζωή. Στην Ελλάδα, η χορηγία υποστηρίζει δράσεις που προάγουν τη στήριξη αθλητών στην προσπάθειά τους για αριστεία, ενδυναμώνουν την ομαδική συνεργασία και παρακινούν τους εργαζομένους μας να ακολουθήσουν τις αρχές του ολυμπιακού πνεύματος στην επαγγελματική τους καθημερινότητα, καθώς και να ασχοληθούν ενεργά με τον αθλητισμό, προάγοντας την ευεξία και τη συλλογική προσπάθεια. Ιδιαίτερα ξεχωριστή για εμάς ήταν η εκδήλωση για τη Γιορτή της Ολυμπιακής Ημέρας 2024, που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι. Η εκδήλωση αυτή αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από όλους τους εργαζομένους μας, αποτελώντας πηγή έμπνευσης και υπενθύμισης των αξιών της ενότητας, της αριστείας και της συμπερίληψης που εκφράζει η Allianz μέσω της χορηγίας της στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες. Παράλληλα με το ρόλο σας στην Allianz, είστε και καθηγητής στο ΕΚΠΑ. Πείτε μας περισσότερα. Η ακαδημαϊκή μου ιδιότητα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι μια εξαιρετικά τιμητική εμπειρία για μένα. Από το 2022, διδάσκω το μάθημα «Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, Πωλήσεις και Bancassurance», που αποτελεί μέρος του προγράμματος MBA του Πανεπιστημίου. Η πρόταση για να αναλάβω αυτό το μάθημα ήρθε απευθείας από το ΕΚΠΑ, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς ήταν ένα νέο αντικείμενο στο πρόγραμμα σπουδών. Αναλαμβάνοντας το μάθημα από την αρχή, χρειάστηκε να δημιουργήσω εξ ολοκλήρου το εκπαιδευτικό υλικό, καθώς δεν υπήρχε προηγούμενη βάση ή αντίστοιχη διδακτέα ύλη. Αυτή η διαδικασία ήταν απαιτητική, αλλά και εξαιρετικά δημιουργική, καθώς μου έδωσε την ευκαιρία να μεταφέρω στους φοιτητές τη γνώση και την εμπειρία μου από τον ασφαλιστικό κλάδο. Το μάθημα έχει πλέον καθιερωθεί και φέτος διανύει την τρίτη του χρονιά, με τους φοιτητές να δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Πόσο και πώς συνδυάζονται οι δύο ρόλοι, καθηγητή και διευθυντή Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers, σε μια ασφαλιστική εταιρεία; Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον για μένα να διδάσκω νέους ανθρώπους, καθώς μέσα από τις συζητήσεις μαζί τους μπορώ να ακούσω τους προβληματισμούς τους, τα όνειρά τους και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Αυτά τα θέματα, σε πολλές περιπτώσεις, αντικατοπτρίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζω και εγώ καθημερινά ως Manager μιας μεγάλης ομάδας ανθρώπων. Η εμπειρία αυτή μου δίνει την ευκαιρία να επανεξετάσω τις δικές μου προσεγγίσεις και να αναθεωρήσω εάν υπάρχουν άλλοι τρόποι να αντιμετωπίσω τις καθημερινές προκλήσεις που προκύπτουν. Στην πορεία της διδασκαλίας, προσπαθώ να καθοδηγήσω τους φοιτητές να σκέφτονται και να ενεργούν σαν επαγγελματίες, ενσωματώνοντας πρακτικά στοιχεία που προέρχονται από την καθημερινή μου δουλειά και ελάχιστα θεωρητικά. Το υλικό που χρησιμοποιώ είναι σχεδιασμένο να αντανακλά την πραγματικότητα της αγοράς και των επαγγελματικών συνθηκών, ώστε οι φοιτητές να αποκτήσουν ουσιαστική εικόνα για το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις. Σκοπός μου είναι να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων σε πρακτικό επίπεδο, να εξετάσουν αν τους ενδιαφέρει να ακολουθήσουν αυτόν τον τομέα ως καριέρα και, αν ναι, να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να ενταχθούν άμεσα σε μια ομάδα με αυτήν την κατεύθυνση. Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την επόμενη χρονιά; Η στρατηγική μας για την ενδυνάμωση του brand συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, με την Allianz να παραμένει στην κορυφή ως ηγέτης στην ικανοποίηση πελατών, σύμφωνα με το δείκτη NPS Loyalty Leader. Μάλιστα, φέτος για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδείχθηκε Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη (Net Promoter Score – NPS) στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών. Η αναγνώριση αυτή αντανακλά την αφοσίωση και εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας, κάτι που αποτελεί θεμέλιο της επιχειρηματικής μας επιτυχίας. Στοχεύουμε να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις σε δημοσιότητα ανάμεσα στις ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέροντας προϊόντα και λύσεις που απαντούν στις ανάγκες των πελατών και υπογραμμίζοντας την παρουσία μας μέσω μιας ισχυρής επικοινωνιακής στρατηγικής. Ένας ακόμη σημαντικός στόχος είναι η διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών μας, προωθώντας υπηρεσίες που ενισχύουν τη μακροχρόνια σχέση μας με την αγορά και την κοινωνία. Έτσι στοχεύουμε σε περαιτέρω βελτίωση του ήδη πολύ καλού ποσοστού ανανέωσης των συμβολαίων μας (Renewal Rate), καθώς και στη συνεχόμενη αύξηση του αριθμού των πελατών μας με πάνω από ένα προϊόν (Cross Selling). Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε ψηφιακά εργαλεία και αυτοματοποιημένες διαδικασίες, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών και συνεργατών μας. Ποιος είναι ο Χρήστος Θεοδωρίδης Ο Δρ Χρήστος Θεοδωρίδης είναι διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του University of Houston (SUMMA CUM LAUDE & Outstanding Graduate of the Year) και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Houston, όπου του απονεμήθηκαν τα πτυχία M.A. και PhD. Ο Δρ Θεοδωρίδης διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στο Marketing. Εκτός από τη θέση του στην Allianz, έχει διατελέσει διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας και CRM στην ERGO Ασφαλιστική, καθώς και επικεφαλής των τμημάτων CRM στη WIND και στην Hellas Online. Στο κομμάτι του Marketing, έχει επίσης εργαστεί ως Manager στα τμήματα της FORTHnet και της AT&T (ΗΠΑ) με αντικείμενο τη δημιουργία νέων προϊόντων. Ο Δρ Θεοδωρίδης έχει πολυετή εμπειρία και στον κλάδο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών με προϋπηρεσία ως Manager στην Kantor και στην Ernst & Young (ΗΠΑ), με ειδίκευση στην στρατηγική μεγάλων επιχειρήσεων. Ο Δρ Θεοδωρίδης, τέλος, διδάσκει Marketing & Πωλήσεις στο MBA του ΕΚΠΑ, έχει διδάξει Οικονομικά στο University of Houston και έχει συγγράψει και δημοσιεύσει άρθρα σε μερικά από τα κορυφαία Journals παγκοσμίως. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 11/2/2025 Η Howden λανσάρει νέα πλατφόρμα προσφοράς και σύναψης ασφαλιστικών συμβολαίων για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η Interamerican Καλωσορίζει τον Σπύρο Οικονόμου ως Διευθυντή Πωλήσεων Ο Όμιλος Interamerican ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανάθεση του ρόλου του Διευθυντή Πωλήσεων στον Σπύρο Οικονόμου, ο οποίος από... Nextdeal newsroom, 11/02/2025 - 10:45 11/2/2025
Στέφανος Ψαράκης: Μια Αναλυτική Προσέγγιση με…Αλήθειες…για τις Αυξήσεις των Ισοβίων Νοσοκομειακών! «Φταίνε οι προμήθειες»; Τελικά, το λύσαμε το πρόβλημα; Είναι και ηθικό το θέμα; εκτός από οικονομικό; Γράφει ο Στέφανος Ψαράκης Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο διάστημα και σωστά, για τις αυξήσεις των Ισοβίων Νοσοκομειακών προγραμμάτων, κάτι που είναι... Στέφανος Ψαράκης, 11/02/2025 - 10:15 11/2/2025